Selline mure, et vasak sisemine veovõll loksub difris umber 5 mm. Aeglasemal sõidul käivad parajad kolakad kui mõni auk pööramisel ette satub. Kiiremal sõidul undab ja vibreerib.
Mida teha?
A) Uus (pruugitud) automaatkäimakast
B) Uus (pruugitud) differ
C) Uus difrilaager
D) midagi muud?
NG900 vasak veovõll loksub
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma ei tea kuidas atm kastil aga manuaalsel saab seda difri sees olevat pronkspuksi vahetada kasti eemaldamata ja selle vahetus on man. kasti puhul mul aitanud vibrast lahti saada...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mul oli sama jama. Lõpuks hakkas kastist õli välja ajama (manuaal). Vahetusse läks veovõlliots (pruugitud), käigukasti veovõlliotsa puks ja simmer. Nüüd ei aja õli ja vibra väiksem. Iseenesest oleks ehk mõistlik sinna uus panna (ei maksnud meeletut summat minu mäletamist mööda. Ehk siis oleks vibra täielikult kadunud.
Kas 9-3 OG puhul on sama teema? Hakkas ka gaasi maha lastes vibra sisse tulema ja täna käisin estakaadil ning pidin tõdema et vasakul e. juhi pool sisemine liigend loksub kasti küljes. Enne kui selle teema leidsin siis panustasin sellele et ehk on seal otsas stopper mis ära lagunenud.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.