selline mure on et salongi puhub jahedat õhku. climal on märgitud 27 kraadi. panen sisemisele õhule , sis endliselt jaheda võitu.
sai ka kapoti all katsutud jahutuse lõdvikuid. salongi minev on suhteliselt kuum aga sealt mis välja tuleb jahe juba.... radiaator nina ees - parem lõdvik jaheda võitu. vasakul kuumem.
ei tea kas kahtlustada termostaati. samas läheb näidiku plokis termo värk keskele. .... isegi läheb ventilaator tööle.
Kas keegi oskab aidata ?
natuke ika nõme sõita kui nina külmetab.
mure salongi soojendusega
Kas on radiaator umbes,või on vedelikku ebapiisavalt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
vedelikku ebapiisavalt. ?
paisupaagis külmast peast nagu ikka cold järgi , soojenedes natukene rohkem juba.
isa hakkan vaikselt kahtlustama et ikka radikas umbes.... samas hoiab mootori temp oma seierit keskel , raskema jalapuhul läheb ka ventilaator ees tööle.
ausalt öelda ei oska öelda minagi.... ise kahtlustan ka natukene termostaati...proovima selle vahetada- ja sis edasi vaatama .
paisupaagis külmast peast nagu ikka cold järgi , soojenedes natukene rohkem juba.
isa hakkan vaikselt kahtlustama et ikka radikas umbes.... samas hoiab mootori temp oma seierit keskel , raskema jalapuhul läheb ka ventilaator ees tööle.
ausalt öelda ei oska öelda minagi.... ise kahtlustan ka natukene termostaati...proovima selle vahetada- ja sis edasi vaatama .
need klapid ma käisin kõik õle ja panin uuesti tööle.
ennem kui kui auto välja suretasid hakkas ilge kragin ja nagin pihta... sis uurisin kust tulevad .. sain neid mootoreid puhastatud ja määritud ja uuesti kokku pandud. funktsioneerivad....aga vvb see kust reguleerid temperatuuri - sellel on ka klapp. ise arvan et see mootor ei ava seda klapi piisavalt lahti.
ennem kui kui auto välja suretasid hakkas ilge kragin ja nagin pihta... sis uurisin kust tulevad .. sain neid mootoreid puhastatud ja määritud ja uuesti kokku pandud. funktsioneerivad....aga vvb see kust reguleerid temperatuuri - sellel on ka klapp. ise arvan et see mootor ei ava seda klapi piisavalt lahti.
nüüd ka midagi imelikku. väljas -25 kraadi, mootori temp on keskel ja läheb jahutuse ventilaator tööle.... ise hetke seisuga kahtlustan termostaati....
salongi minev ja tulev lõdvikud on soojad aga mitte nii et kätte ära kõrvetaks---salongis paned puhkuma ventilaatori.sis jahtub suhteliselt kiirelt maha.. jääb aint salongi minev lõdvik soojaks . teine täiesti jahe.
salongi minev ja tulev lõdvikud on soojad aga mitte nii et kätte ära kõrvetaks---salongis paned puhkuma ventilaatori.sis jahtub suhteliselt kiirelt maha.. jääb aint salongi minev lõdvik soojaks . teine täiesti jahe.
Minul oli ka just termostaat, ma kardan et sul ka see reguleeriv klapp läbi või miskit´... uus sisu oli kuskil 14-15 euri
Auto ise nagu läks soojaks kohapeal seistes kui sõidad ja vendi kiiremini tööle paned ka siis hakkab jälle jahedat tulema.
Auto ise nagu läks soojaks kohapeal seistes kui sõidad ja vendi kiiremini tööle paned ka siis hakkab jälle jahedat tulema.
mure sis endiselt sama.
sain vahetatud thermostat- uus vedelik sisse pandud jahutus süsteemi.... aga see õhk mis tuleb salongi on kuidagi ikka leiget võitu... kui pöördeid hoiab kuskil 3000-4000rpm sis tuleb kuumemat õhku.
ehk oskab keegi targem midagi välja pakkuda.?
eelmine kord käisin ma kõik pöördklappide mootori üle. funkavad. ei oska enam ise küll midagi teha.
Targemad?
sain vahetatud thermostat- uus vedelik sisse pandud jahutus süsteemi.... aga see õhk mis tuleb salongi on kuidagi ikka leiget võitu... kui pöördeid hoiab kuskil 3000-4000rpm sis tuleb kuumemat õhku.
ehk oskab keegi targem midagi välja pakkuda.?
eelmine kord käisin ma kõik pöördklappide mootori üle. funkavad. ei oska enam ise küll midagi teha.
Targemad?
Ei hakka uut teemat tegema, sest mure teemaalgatajaga on sarnane.
Külmemate ilmadega, nagu praegu on, peale hommikust sõidu alustamist ei hakka salongi sooja õhku puhuma, küll aga mootori temp tõuseb keskele päris kiiresti. Peale mõningat sõitmist, nii ~20min muutub külm õhk järsku soojaks ning päeva jooksul soojenemisprobleemi enam ei teki.
Juba eelmisel talvel oli tegelt sama jama, aga pmst ainult 2-3 korral kui väljas oli ~ -25 kuni -30 kraadi külma ning mure lahenes alati sellega, et kui mootoritemp jõudis normi andsin natuke rohkem gaasi ja hakkas kohe sooja puhuma. Samas -15 kraadiga eelmisel aastal sellist jama enam ei olnud.
Milles võiks viga olla?
Külmemate ilmadega, nagu praegu on, peale hommikust sõidu alustamist ei hakka salongi sooja õhku puhuma, küll aga mootori temp tõuseb keskele päris kiiresti. Peale mõningat sõitmist, nii ~20min muutub külm õhk järsku soojaks ning päeva jooksul soojenemisprobleemi enam ei teki.
Juba eelmisel talvel oli tegelt sama jama, aga pmst ainult 2-3 korral kui väljas oli ~ -25 kuni -30 kraadi külma ning mure lahenes alati sellega, et kui mootoritemp jõudis normi andsin natuke rohkem gaasi ja hakkas kohe sooja puhuma. Samas -15 kraadiga eelmisel aastal sellist jama enam ei olnud.
Milles võiks viga olla?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14291
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See kõab nagu oleks õhumull kusagil torudes, mis mingil hetkel eest lükatakse ja siis saab vedelik vabalt voolama. Mis seda põhjustab, ma küll öelda ei oska, sest neil autodel peaks see jahutussärk kõik iseõhutuv olema... Äkki vajab paisupaagi kork vahetust? See võiks minu arusaamise järgi seda asja mõjutada.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
teemaalgatajal tasub aga teema alusesse tagasi minna. Teises postis on võimalikud põhjused kirjas.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas