mure salongi soojendusega

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
AimaRR
Postitusi: 41
Liitunud: T Sept 21, 2010 18:16
Asukoht:
Auto:

#1

T Jaan 31, 2012 18:51

selline mure on et salongi puhub jahedat õhku. climal on märgitud 27 kraadi. panen sisemisele õhule , sis endliselt jaheda võitu.
sai ka kapoti all katsutud jahutuse lõdvikuid. salongi minev on suhteliselt kuum aga sealt mis välja tuleb jahe juba.... radiaator nina ees - parem lõdvik jaheda võitu. vasakul kuumem.
ei tea kas kahtlustada termostaati. samas läheb näidiku plokis termo värk keskele. .... isegi läheb ventilaator tööle.

Kas keegi oskab aidata ?
natuke ika nõme sõita kui nina külmetab.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

K Veebr 01, 2012 8:28

Kas on radiaator umbes,või on vedelikku ebapiisavalt.
AimaRR
Postitusi: 41
Liitunud: T Sept 21, 2010 18:16
Asukoht:
Auto:

#3

K Veebr 01, 2012 10:58

vedelikku ebapiisavalt. ?
paisupaagis külmast peast nagu ikka cold järgi , soojenedes natukene rohkem juba.
isa hakkan vaikselt kahtlustama et ikka radikas umbes.... samas hoiab mootori temp oma seierit keskel , raskema jalapuhul läheb ka ventilaator ees tööle.

ausalt öelda ei oska öelda minagi.... ise kahtlustan ka natukene termostaati...proovima selle vahetada- ja sis edasi vaatama .
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14291
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

K Veebr 01, 2012 11:34

Jutt siis ikkagi salongiradikast, mitte mootori omast. Lisaks võib seal olla ka mingi ikaldus nende klappidega, mis õhu liikumist juhivad.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
AimaRR
Postitusi: 41
Liitunud: T Sept 21, 2010 18:16
Asukoht:
Auto:

#5

K Veebr 01, 2012 12:02

need klapid ma käisin kõik õle ja panin uuesti tööle.
ennem kui kui auto välja suretasid hakkas ilge kragin ja nagin pihta... sis uurisin kust tulevad .. sain neid mootoreid puhastatud ja määritud ja uuesti kokku pandud. funktsioneerivad....aga vvb see kust reguleerid temperatuuri - sellel on ka klapp. ise arvan et see mootor ei ava seda klapi piisavalt lahti.
AimaRR
Postitusi: 41
Liitunud: T Sept 21, 2010 18:16
Asukoht:
Auto:

#6

P Veebr 05, 2012 14:31

nüüd ka midagi imelikku. väljas -25 kraadi, mootori temp on keskel ja läheb jahutuse ventilaator tööle.... ise hetke seisuga kahtlustan termostaati....
salongi minev ja tulev lõdvikud on soojad aga mitte nii et kätte ära kõrvetaks---salongis paned puhkuma ventilaatori.sis jahtub suhteliselt kiirelt maha.. jääb aint salongi minev lõdvik soojaks . teine täiesti jahe.
raaska
Postitusi: 21
Liitunud: P Veebr 19, 2012 20:01
Asukoht:
Auto:

#7

T Veebr 21, 2012 22:00

Minul oli ka just termostaat, ma kardan et sul ka see reguleeriv klapp läbi või miskit´... uus sisu oli kuskil 14-15 euri
Auto ise nagu läks soojaks kohapeal seistes kui sõidad ja vendi kiiremini tööle paned ka siis hakkab jälle jahedat tulema.
AimaRR
Postitusi: 41
Liitunud: T Sept 21, 2010 18:16
Asukoht:
Auto:

#8

K Dets 19, 2012 21:47

mure sis endiselt sama.
sain vahetatud thermostat- uus vedelik sisse pandud jahutus süsteemi.... aga see õhk mis tuleb salongi on kuidagi ikka leiget võitu... kui pöördeid hoiab kuskil 3000-4000rpm sis tuleb kuumemat õhku.

ehk oskab keegi targem midagi välja pakkuda.?

eelmine kord käisin ma kõik pöördklappide mootori üle. funkavad. ei oska enam ise küll midagi teha.

Targemad?
dx2
Postitusi: 69
Liitunud: E Nov 17, 2008 0:26
Asukoht:
Auto:

#9

K Dets 19, 2012 23:50

Ei hakka uut teemat tegema, sest mure teemaalgatajaga on sarnane.
Külmemate ilmadega, nagu praegu on, peale hommikust sõidu alustamist ei hakka salongi sooja õhku puhuma, küll aga mootori temp tõuseb keskele päris kiiresti. Peale mõningat sõitmist, nii ~20min muutub külm õhk järsku soojaks ning päeva jooksul soojenemisprobleemi enam ei teki.
Juba eelmisel talvel oli tegelt sama jama, aga pmst ainult 2-3 korral kui väljas oli ~ -25 kuni -30 kraadi külma ning mure lahenes alati sellega, et kui mootoritemp jõudis normi andsin natuke rohkem gaasi ja hakkas kohe sooja puhuma. Samas -15 kraadiga eelmisel aastal sellist jama enam ei olnud.
Milles võiks viga olla?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14291
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

N Dets 20, 2012 9:30

See kõab nagu oleks õhumull kusagil torudes, mis mingil hetkel eest lükatakse ja siis saab vedelik vabalt voolama. Mis seda põhjustab, ma küll öelda ei oska, sest neil autodel peaks see jahutussärk kõik iseõhutuv olema... Äkki vajab paisupaagi kork vahetust? See võiks minu arusaamise järgi seda asja mõjutada.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#11

N Dets 20, 2012 19:39

teemaalgatajal tasub aga teema alusesse tagasi minna. Teises postis on võimalikud põhjused kirjas.
Vasta