Hommikut! Mu NG mõlemad võtmed on üsna kulunud. Järjest kahtlasemaks muutub ukselukkude avamine ja viimasel ajal juba ka süüte keeramine.
Kus ja kas kulunud võtme põhjal üldse uusi tehakse?
Kulunud võtme asemele uus?
minul on 98. aasta 9-3 juhipoolse lukuga probleeme. Remonditöökoja diagnoos oli, et muugid kulunud. Nimelt uksed saab lukku keerata, aga lahti enam mitte sellelt poolt. Môlema vôtmega sama probleem. Vôib tunduda rumal kûsimus, aga kas ukseluku sûdamikku poleks vôimalik ära vahetada pagassi luku trumliga (väljast poolt, silma järgi tunduvad sama môôtu olevat), mis töötab ideaalselt ja mida pole kindlasti sama palju keeratud nagu ukse oma? Pagassi mittekeerav lukk niiväga ei häiriks, luugi saab lahti seestpoolt. Vôi mis vôiks maksta näiteks hoopis uue lukusûdamiku tellimine, kui kellegil on kogemust? Kipub ära tûûtama see ûmber auto tiirutamine :)
Koopia pole kunagi "kulunud". Vaata luubiga kulumispinda vanal võtmel, samuti võtmete kopeerimisemasina ehituse olemust(jutt kehtib Saabi võtmete kohta).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
- Asukoht:
- Auto:
Kui juba teema on, esitan ka omapoolse küsimuse. Ukselukkusid olen võtmega keeranud ehk ühe korra, kuna pult võtab 20 meetri pealt. Vaikselt hiiliv mure on aga süütelukuga. Teadupäraselt väljastab 900 võtme ainult siis, kui tagurpidikäik sisse panna, on eelmine omanik sellega lohakalt ümber käinud, olen nii audacerist kui troostist saanud auto tagasi esimene käik sees ja võti välja tõmmatud. Tulemuseks on, et saan võtme lupsti iga kell, kasvõi sõidu pealt välja tõmmata. Kas lisaks turvariskile on ka ohtu, et lukk ise maha sureb lollil hetkel?
Loomulikult on. Ja halvasti(või üleüldse mitte)toimiva tag.käigu lukustusega masinal on äärmiselt ebasoovitav seda võtit tag.käiguga välja kiskuda.Seda teab nii Troostauto,kui Audacer. On juhtunud korduvalt,et tag.käik lukustub nii,et aitab ainult lukusti mehaaniline purustamine.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Loomulikult on. Ja halvasti(või üleüldse mitte)toimiva tag.käigu lukustusega masinal on äärmiselt ebasoovitav seda võtit tag.käiguga välja kiskuda.Seda teab nii Troostauto,kui Audacer. On juhtunud korduvalt,et tag.käik lukustub nii,et aitab ainult lukusti mehaaniline purustamine.
Kas see tähendab, et kulunud süüteluku korral ei ole mõistlik parkides tagumist käiku kasutada ja parem jätta auto kruvikeerajaga käivitatavaks??
Mul on sama mure - võti on kätte saadav igast asendist. Võtme eemaldamiseks ei pea seda kunagi kiskuma vaid tuleb täitsa vabalt Muidugi külmaga ei tahtnud lukustus alati rakenduda - luku südamik jäi alumisse asendisse ja siis tuli teda meelitada..
See tähendab,et koost tuleb ära remontida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
- Asukoht:
- Auto:
annan omapoolse soovituse, et vahetage lukud ära või kasutage muud käiku, kaks korda olen parklas seda võtit veerand tundi välja meelitatud, nüüd enam tagurpidikäiku ei kasuta.