Check Engine ja kehv diislikütus

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#1

R Dets 16, 2005 10:05

Mu traktorlennukil on viimastel päevadel imelik anomaalia tekkinud. Läheb check engine aegajalt põlema ja siis kui põleb pole kiirendust. Aga ei põle koguaeg. Linnasõidul enamasti põleb. Maanteel sõites üle 100 siis enamasti kustus ära, kui mõne aeglasema masina taha jäin 80 kandis sõtma, siis läks jälle põlema. Milles võib probleem olla ja kas on pakiline asi?

Kas neid veakoode saab ka kuidagi ilma Tech2 abita lugeda? Et kusagil mingi lambike vilgutaks koodi vms?
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#2

R Dets 16, 2005 10:26

Ise ei saa vist suurt midagi teha, peale lihtsal kontrolli - kas kõik pistikud ja voolikud on korralikult seal kus nad peavad olema. Huvitav on see, et väidetavalt põhjustab check engine tulukese põlemist miski järgmistest asjadest:
a SAAB "CHECK ENGINE LIGHT" is an indication of poor combustion & emissions
caused by :
A defective seal at the gas cap (fix or replace the gas cap)
Vacuum / In-take air leak (running too lean) - don't let this go on too
long
Using low octane fuel (use 93 octane gas for a month or so to clean
injectors)
Dirty throttle (clean or replace)
Faulty temperature sensor
Faulty O2 sensor
The engine oil is not of proper weight
The air and fuel mixture is to "rich" or "lean" (quite serious and would
require immediate attention)

----
Ehk - kust sa viimati tankisid? Äkki on selles häda?
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#3

R Dets 16, 2005 19:35

UnoX-s tangin põhiliselt. Sellega mul tuleb muidugi meelde et mul juba paar kuud vedeleb pagassis üks kütusefilter. Trionic ei saanud ebasobiva tõstuki tõttu vahetada ja andis kaasa. Vist peaks ikka ära vahetama.
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#4

L Dets 17, 2005 14:16

Üks tuttav volksu esinduse tegelane soovitas mul pool liitrit kahetaktilise mootori õli paagitäie diisli kohta valada. Panin sisse ja tankisin paagi täis, eks näis kas on effekti. Pidi aitama kui kehva kütust on saadud. Filtrivahetus tuleb muidugi ka.
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#5

L Dets 17, 2005 19:57

Paistab et kahetaktise õli ja statoili diisel on imet teinud. Rallisin jupp aega linnapeal ringi ja rohkem pole tuluke süttinud. Tundub et ka tunduvalt erksamalt läheb edasi kui enne. Linnasõidu kütusekulu kukkus ka 8,2 pealt 7,4 peale. Kas tõesti võib tanklavahetus ja törts õli nii palju mõjutada :freak:
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#6

L Dets 17, 2005 20:33

Raske on hinnata seda kütuse kvaliteeti.
Eelmise autoga tankisin üldiselt Statolist ja Nestest ning mäletan selgelt ka ühte UnoX paagitäit (95), sest keskmine kulu tuli ikka suurem.
Võimalik, et juhus, näiteks külmemad ilmad.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#7

L Dets 17, 2005 22:08

Bensukaga sama kogemus, Uno-X "maitses" masinale hästi, minek oli nagu kergelt parem, samas kulu ka suurem. TiD on ainult Statoili saanud ja jama veel pole onud, aga Garu kütusekulu kanti linnas pole ka saanud, ikka 8+ pigem. Ehk sa sõidad pikemaid otsi?
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#8

L Dets 17, 2005 22:29

Kui pikki siin Tartus ikka saab sõita. Ma ise ka imestasin et SID 7,4 näitas. Võibolla mingi ajutine anomaalia, omaarust ei sõitnud just liiga korralikult, aga võibolla siiski erines tavapärasest linnatsüklist. Aga ikkagi masin liigub oluliselt paremini nüüd.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#9

E Dets 19, 2005 0:18

Algselt postitas: Garu
Kui pikki siin Tartus ikka saab sõita. Ma ise ka imestasin et SID 7,4 näitas. Võibolla mingi ajutine anomaalia, omaarust ei sõitnud just liiga korralikult, aga võibolla siiski erines tavapärasest linnatsüklist. Aga ikkagi masin liigub oluliselt paremini nüüd.


No ikk SAAB pikemaid ka olla, ise kipun sõitma paar km Karlovast kesklinna kanti või FI juurde ja õhtul tagasi, SAAB napilt mootori soojaks. Kui teha mitu otsakest jutti või Annelinnast EPA juurde sõita, siis ikka vast teine rezhiim. Mul keskmine hetkel 7.5 ees (SID järgi), keskmise kiirusega 35 km/h (mitusada km maanteed sees). Liikumise osas on küll raske midagi öelda, esimese paari käiguga kipub vastu puksima suht kergesti :cool:
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#10

K Dets 21, 2005 10:51

Kompuutri näit sõltub ju ummikutest - mul viimane paagitäis (ainult tallinat ja ainult tipptundidel ummikuid) näitas linnasõidu keskmist 11.2 :(. Nagu korra (500km) maal käisin, kukkus ta rõõmsalt jälle 7 kanti tagasi.
Tundub, et külmemad ilmad ja sopa sees sõitmine mõjutavad kusagil liitrijagu ülespoole ( sügisel ja suvel maanteel 5 ja linnas veidi alla 10e).

Garu, kas sa filtri vahetasid ära? Äkki oli asi ka selles?
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#11

R Jaan 06, 2006 2:35

Väike update teemasse et kahjuks hõiskasin liiga vara ja see tuluke hakkas varsti endast uuesti märku andma. Nüüd küll nähtavalt harvemini kui enne.

Tüüpiline on see et läheb põlema alles siis kui mootor töötemperatuuri saavutab. Aga seda mitte alati vaid vahetevahel. Tan andist teada et tema traktoril samad sümptomid esinevad.

Peab vist Vikingusse asja uurima minema. Kui Trionicu juures käisin ei saanud ta mootori ajuga ühendust. Muidugi ta kaua ei viitsinud jännata ka sest siis probleemi veel ei olnud. Pole kindel kas Viking saab ühendust et veakoode lugeda.
Vasta