Mootor sai kuuma ! On kogemusi ???

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
HTKotermann
Postitusi: 47
Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
Asukoht:
Auto:

#1

R Dets 23, 2005 9:58

Tere Kõigile!

Mure siis järgmine:
Turbol Turbol lendas pealt genekarihm:(lendas pealt genekarihm.
Teadmatusest, kuna jahutusvedeliku temp. andur ülekuumenemist ei näidanud, sõitsin rahulikult ca 20 km tööle rahulikult edasi. Peale rulliku ja rihma vahetust tundus esialgu kõik korras olevat. Ja siis algasid jamad peale...
Kuna mootor hakkas imelikult valju häält tegema ja lisaks ka jahutusvedelik tasapisi kaduma (ca 1/2 liitrit 200-300km kohta), tuli asja uurides välja, et väljalaskekollektori kaas kõver. Sai siis kaant lihvitud ja tihendid ära vahetatud.
Lisaks ilmnes, et ka õli oli läinud mustaks ja paksuks tökatiks. Ja mootori plokikaane vahelt pressis ka algul veidi jahutusvedelikku välja.
Nüüd sai mõni aeg tühjalt käia lasta ja esialgu tundud, et jahutusvedelik jäi pidama. See võib aga olla petlik.
On kellelgi kogemusi, mida peale mootoripesu ja õlivahetust järgmise sammuna ette võtta. Kui jah.vedelik jätkuvalt pidama ei jää kas aitab siis plokikaane lihvimine ja tihendite vahetus. Kas võib lisada jajutusvedelikule tihendajat-paksendajat (pidi suht ohutu olema).
Või võib põhjus olla ka kusagil sügavamal ???
Või on siiski targem lasta panna uus plokikaas ???
Jään siis nõuandeid ootama.
:(
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

R Dets 23, 2005 10:10

igasugune lekkepeatajate kasutamine viib radiaatorite jne ehvektiivsuse vähenemisele ja ummistusele aja jooksul seepärast kasulik kaan lihvida ja uue tihediga tagasi panna.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#3

R Dets 23, 2005 11:30

ilma turbota variandi ülekuumenemise tagajärjeks oli plokikaane tihendi riknemine.
Kas jahutussüsteemis on surve (paisupaak mullitab) ja kas õli on vahune? Kui nii, siis tõenäoliselt on plokikaane tihend viga saanud ja halvemal juhul ka plokikaas kõver.
Pilt
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Vasta