saab 900 ng - kuidas saab sisse? nipp teada!
Algselt postitas: saabkyll
esialgu üritaks lukke ja aknaid mitte purustada.
auto on 900ng 3d.
Mhh, kui hakkad aknaid lõhkuma, siis kõige "odavam" on ära lõhkuda ükskõik kumma ukse klaas - Klaasiteeninduse hinnad
terv, teager
Lukuabi ei aita?
http://www.lukuabi24h.ee/
http://www.lukuabi24h.ee/
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
painutad ust ylemisest äärest niipalju väljapoole, et 3...4mm. traadi vahest sisse saad ja sellega võtmed pyyad kätte õngitseda . muidugi vahe säilimiseks võib ka miskit puupilbast vahele panna.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Lugu oli siis järgmine, tulin toast tegin puldist tagaluugi lahti ja kesklukku muidugi maha ei võtnud. hakkasin kaupa tagant sisse toppima ja et abi vaja ka teise käega, siis panin võtmekimbu pagassi põrandale (kusjuures koos oma teise auto võtmetega :wall: ). Seejärel panin luugi kinni ja ... :head:
lukuabi juba lendab siiapoole, eks näeb mismoodi nad selle lahti saevad!
lukuabi juba lendab siiapoole, eks näeb mismoodi nad selle lahti saevad!
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kuda nii kähku? Kas vana keeras luku katki v:freak:? Mingid endised pätid:poke:
poiss trenni oli teinud - seda oli näha - näpud käisid kiiresti ja refleksist pea paremale vasakule kui auto lärmama hakkas!
Kõik on korras, midagi katki ei teinud!
Tegelikult iga endast lugupidav Viiking Viki saab Saabi sisse. targemad tulevad ise selle nipi peale, minusuguse oinas jaok on lukuabi, kes raha eest puust ja punaseks teeb!
tänan!
Algselt postitas: Nastix
Kas ja kuidas kontrollis sinu omanikuõigust masinale ?
Enne avamist nõudis auto dokumente ja minu isikuttõendavat dokumenti ... nali!
Algselt piisas talle mu numbrist, millelt ta mind ka kätte sai siis kui oli mul aia taga!
Hiljem piisas talle sellest, et pääle ukse avamist leidsin kiirelt pagassist võtmed, võtsin alarmi maha, maksin talle nutsu pihku ja juhatasin ta viisakalt oma koduõuest minema!
Korralik teenus (kiirus, korrektsus, viisakus)
Näitlik õppetund (jälle targem, kui puhtjuhuslikult juhtub kuskil piknikul sarnane asi ...)
lõppkokkuvõttes rahul!
Algselt postitas: saabkyll
Lugu oli siis järgmine, tulin toast tegin puldist tagaluugi lahti ja kesklukku muidugi maha ei võtnud. hakkasin kaupa tagant sisse toppima ja et abi vaja ka teise käega, siis panin võtmekimbu pagassi põrandale (kusjuures koos oma teise auto võtmetega :wall: ). Seejärel panin luugi kinni ja ... :head:
Oi tean mis tunne see on. Ise ka samamoodi tõstsin tööjuurest asju pagassi ning väga kiire oli, noh kiire läks siis üle kui avastasin, et võtmed pagassis ning uksed lukus. :wall:
Õnneks olid kodus varuvõtmed koos puldiga ning lasin sõbral neile järgi minna. Ikkagi odavam kui lukumees või uus klaas :P
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: Nastix
Enne avamist nõudis auto dokumente ja minu isikuttõendavat dokumenti ... nali!
Kui see nii on, siis lugu ju minu meelest masendav. Näidelda ja telefoninumbrile oskab igaüks vastata.
Kaldun arvama, et kuritegelik seltskond seda teenust ei kasuta!
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: saabkyll
Lugu oli siis järgmine, tulin toast tegin puldist tagaluugi lahti ja kesklukku muidugi maha ei võtnud. hakkasin kaupa tagant sisse toppima ja et abi vaja ka teise käega, siis panin võtmekimbu pagassi põrandale (kusjuures koos oma teise auto võtmetega :wall: ). Seejärel panin luugi kinni ja ... :head:
Oi tean mis tunne see on. Ise ka samamoodi tõstsin tööjuurest asju pagassi ning väga kiire oli, noh kiire läks siis üle kui avastasin, et võtmed pagassis ning uksed lukus. :wall:
Õnneks olid kodus varuvõtmed koos puldiga ning lasin sõbral neile järgi minna. Ikkagi odavam kui lukumees või uus klaas
Eriliselt pani juukseid kakkuma veel see, et mul auto mõlemad puldid ja võtmed seal ühes kimbus (no nüüd muidugi enam mitte) ja lisaks veel audi omad kah - aasta roppused lendasid mul seal autojuures pärast seda juhtumit taevasse - naaber muidugi irvas rõvedalt aiapeal, pakkus mulle rõõmsalt ühte prisket kivi mille olime mullu suvel tema õuest minema veeretanud. freak:
Elu on huvitav - eriti kui ise selle huvitavamaks teed! :cool:
Eriliselt pani juukseid kakkuma veel see, et mul auto mõlemad puldid ja võtmed seal ühes kimbus (no nüüd muidugi enam mitte) ja lisaks veel audi omad kah - aasta roppused lendasid mul seal autojuures pärast seda juhtumit taevasse - naaber muidugi irvas rõvedalt aiapeal, pakkus mulle rõõmsalt ühte prisket kivi mille olime mullu suvel tema õuest minema veeretanud.:freak:
Elu on huvitav - eriti kui ise selle huvitavamaks teed!
Noh ma helistasin Saabi-Antile ka ning küsisin, et milline kõige odavam klaas on :P
Kuna tagumine ring on toon klaas siis ei osand ise kohe arvatagi ;)
Nüüd kenasti teen alati koos pagassiga uksed lahti või siis enne tagaluugi avamist veendud, et võtmed on kenasti taskus oleksid. :red:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFF
Noh ma helistasin Saabi-Antile ka ning küsisin, et milline kõige odavam klaas on :P
Kuna tagumine ring on toon klaas siis ei osand ise kohe arvatagi ;)
Nüüd kenasti teen alati koos pagassiga uksed lahti või siis enne tagaluugi avamist veendud, et võtmed on kenasti taskus oleksid. :red:
ma vaatasin, et mul oleks olnud 1600.- küljeklaas kõige odavam.
aga kui me oleksimegi naabriantsuga selle akna ää lõhkunud ja pärast teada saanud kui lihtne see ukse lahti saamine on - siis oleks neid roppusi mitu kuud veel vanduda saanud!
Nüüd saab ainult antsu peale näpuga näidata :poke:, et nii oinas on - minust saadakse aru, ma ni värske saabiomanik - ants raip on oma teadliku elu skannidega sõitnud :drive:, mulle neid soovitanud ja tema nüüd ei tea kuidas asjasse käepäraste vahenditega sisse saab ... :fight:
Ja ants mulle veel kaks pilkut kah võlgu, ta ei uskunud, et kõik asjad terveks jäävad! :beer:
Tagantjärele asi naljakas ja mitte vähe!
Nüüd saab ainult antsu peale näpuga näidata :poke:, et nii oinas on - minust saadakse aru, ma ni värske saabiomanik - ants raip on oma teadliku elu skannidega sõitnud :drive:, mulle neid soovitanud ja tema nüüd ei tea kuidas asjasse käepäraste vahenditega sisse saab ... :fight:
Ja ants mulle veel kaks pilkut kah võlgu, ta ei uskunud, et kõik asjad terveks jäävad! :beer:
Tagantjärele asi naljakas ja mitte vähe!
Kuna olen kõigiga nendega sõitnud võin öelda (eeldan, et jutt on ikka C-kati veokitest ) , et Scania on tegelt hea masin mägedes. Mugavust temas nii palju kui Volvos, MAN'is või Mercsedeses ei ole, kuid ronib hästi. Eestis muidugi vahet ei ole, need mõned muhud, mis meil on need lähevad inertsiga :P
:drive:
Iga ratas veab and then some!
Ohh see juba läheb OT aga tuli meelde, et kuskil pool tosinat aastat tagasi kui sai peetud oma esimesi sauna ja õlle õhtuid :beer: läks muidugi teemkas autod. Kuna tol ajal veel kellelgil enda autosid ei olnud (värsekd tudengid) siis rääkisime oma Isa autodest, et kellel ikka kui vinge masin papal on. Oh seda hämmingud ja jutuvadinat kui ma ütlesin, et mu esikal on Volvo 420 hobust ning turbodiisel. :head:
Kõigepealt ei usutud kuid noh siis pärast aru saades, et jutt oli nn rekkast ehk Volvo FH12 420hp nad olid tiba nördinud. Minul olid igastahes lõbu naljalt kui nad mudelit üritasid arvata. :P
Kõigepealt ei usutud kuid noh siis pärast aru saades, et jutt oli nn rekkast ehk Volvo FH12 420hp nad olid tiba nördinud. Minul olid igastahes lõbu naljalt kui nad mudelit üritasid arvata. :P
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFF
Ohh see juba läheb OT aga tuli meelde, et kuskil pool tosinat aastat tagasi kui sai peetud oma esimesi sauna ja õlle õhtuid :beer: läks muidugi teemkas autod. Kuna tol ajal veel kellelgil enda autosid ei olnud (värsekd tudengid) siis rääkisime oma Isa autodest, et kellel ikka kui vinge masin papal on. Oh seda hämmingud ja jutuvadinat kui ma ütlesin, et mu esikal on Volvo 420 hobust ning turbodiisel. :head:
Kõigepealt ei usutud kuid noh siis pärast aru saades, et jutt oli nn rekkast ehk Volvo FH12 420hp nad olid tiba nördinud. Minul olid igastahes lõbu naljalt kui nad mudelit üritasid arvata.
:)
Aga teemasse tagasi tulles, kui on vaja saabi sisse saada ilma kivi ja võtmeta, siis võtke minuga ühendust - laialt ma seda nippi tuututama ei hakka, sest võibolla on minu auto järgmine, mis tänu minu suurele jutumulgule tühjaks tehakse või ära viiakse!
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Kui mul suvel oli auto teise inimese kasutuses, oli selline tobe juhus, et ühel hetkel ei keeranud ükski lukk enam...
Võti oli olemas ja muud ei miskit. Laps magas autos ja sis sai nii tehtud, et ...krt ma ei teagi, kas on ilus siin rääkida, et mis sai ja oli. Igatahes midagi ära ei lõhutud ja siis tegin loomulikult oma lukud kõik korda. Juhiuksel oli purast metallitükk lihtsalt õhku haihtunud.,..või pulbristunud!
Aga kerge on neid avada küll, muidugi kui midagi vastavat eset kaasas on. Ja tänaval seda nagu ka ei taha teha.
Võti oli olemas ja muud ei miskit. Laps magas autos ja sis sai nii tehtud, et ...krt ma ei teagi, kas on ilus siin rääkida, et mis sai ja oli. Igatahes midagi ära ei lõhutud ja siis tegin loomulikult oma lukud kõik korda. Juhiuksel oli purast metallitükk lihtsalt õhku haihtunud.,..või pulbristunud!
Aga kerge on neid avada küll, muidugi kui midagi vastavat eset kaasas on. Ja tänaval seda nagu ka ei taha teha.
Eelnevat lugedes meenus, mis minul juhtus, kui augustis Jämsänkoskilt Saab 900 3d soetasin. Laupäeva õhtul auto juures, ütles müüja, et pagassis on neli talverehvidel ratast ja muud tillbehöri aga luuki ei saa millegipärast enam pärast viimast sulgemist lahti.... Ise mõtlesin, et no problems, küll kodumaal "sepp" lahti teeb! Pühapäeval sõitsin ühejutiga ca 360km Länsisatamasse ja kl 17 võis juba "remontika" peale suunduda. Juhmile piirivalvurile ütlesin loomulikult, et soome sõber palus oma auto Tallinnasse remonti viia ja ametnik unustas isegi volikirja küsida....
Jõudes siis tollialale, vaatasin, et vasakus reas seisab häbelikult paar eestinumbriga oopelit ja paremas ei kedagi, küll aga sinistes haalarites üks "poiss ja tüdruk". Ja nad annavad mulle peatumismärguanne ja teatavad, et nouskaa autosta - täydellinen turvatarkastus! Noh, siis vaadati istmete alla, porimattide alla, laekad - luugid lahti, kapott üles ..... ja kästi tagaluuk ka avada!!! Mina ütlesin sellepeale, et sõidan Saabiga esimest korda elus ja et tagaluugi lukk on katki ning logistasin võtit teatraalselt lukus.... Sellepeale ronis turvatöötaja põlvili tahaistmele ja üritas istme seljatuge ettepoole tõmmata. Hetke pärast selgus, et istme seljatoe klambrid on ka katki..... Siis ta küsis kolmandat korda, et mis mul ikkagi seal on..... mina aga pakkusin, et sae see istmetagune plate katki, mida ta siiski ei võtnud vaevaks. Ise käitusin äärmiselt viisakalt, Saabi kirjadega nokats viltu peas jne. Kokkuvõttes - oli väga naljakas ja pärast sai kõvasti naerda!
Kuna sügis oli väga kiire aeg, siis alles kolme kuu pärast läksin arkki autot esmaregistreerima. Kui inspektor palus tagaluugi avada, et tehasetähist kontrollida (mis on paikneb loomulikult ebanormaalse koha peal), siis meenus ka mulle, et luuki ei saa ju avada..... Aga samas proovisin ja uskumatu lugu - võti keeras ja luuk avanes! Edasi läks juba rõõmsalt, vormistati reg. tunnistus ja väljastati eurotähisega riiklik numbrimärk. Tagaluugi lõin kinni ja hetke pärast seda enam avada ei õnnestunud...... Edasi teostasin tehnoülevaatuse ja võtsin suuna Mulgimaale, et auto jätta pisiremonditöödele ja loomulikult teha korda tagaluugi lukk!
Nüüd aga infoks kõigile - tagaluugi lukk on kinnitatud nö. väikese kaldega ja kinnitub kahe kruviga. Kui luuki tavapäraselt kinni lüüa, siis lukukeel nihkub paigast ja jääb mingi serva taha kinni. Selle vältimiseks on mõistlik luuki sulgeda vaikselt ja mitte lasta vabalt langeda.
Kuna see Saab "võeti" minult ära, siis tänu foorumlasele Krssale ja tema siinsele müügiinfole leidsin Kuopiost endale "uue" Saabi. Sedakorda Saab 900 4d laugpära ja musta värvi, läbisõit ca 200tuh ja sõidetud sealkandi soolatamata teedel. Uue aasta hakul plaanin minna autot ära tooma ja südames on juba meeldiv värin, et mis vimpkad seekord mind ees ootavad!
Jõudes siis tollialale, vaatasin, et vasakus reas seisab häbelikult paar eestinumbriga oopelit ja paremas ei kedagi, küll aga sinistes haalarites üks "poiss ja tüdruk". Ja nad annavad mulle peatumismärguanne ja teatavad, et nouskaa autosta - täydellinen turvatarkastus! Noh, siis vaadati istmete alla, porimattide alla, laekad - luugid lahti, kapott üles ..... ja kästi tagaluuk ka avada!!! Mina ütlesin sellepeale, et sõidan Saabiga esimest korda elus ja et tagaluugi lukk on katki ning logistasin võtit teatraalselt lukus.... Sellepeale ronis turvatöötaja põlvili tahaistmele ja üritas istme seljatuge ettepoole tõmmata. Hetke pärast selgus, et istme seljatoe klambrid on ka katki..... Siis ta küsis kolmandat korda, et mis mul ikkagi seal on..... mina aga pakkusin, et sae see istmetagune plate katki, mida ta siiski ei võtnud vaevaks. Ise käitusin äärmiselt viisakalt, Saabi kirjadega nokats viltu peas jne. Kokkuvõttes - oli väga naljakas ja pärast sai kõvasti naerda!
Kuna sügis oli väga kiire aeg, siis alles kolme kuu pärast läksin arkki autot esmaregistreerima. Kui inspektor palus tagaluugi avada, et tehasetähist kontrollida (mis on paikneb loomulikult ebanormaalse koha peal), siis meenus ka mulle, et luuki ei saa ju avada..... Aga samas proovisin ja uskumatu lugu - võti keeras ja luuk avanes! Edasi läks juba rõõmsalt, vormistati reg. tunnistus ja väljastati eurotähisega riiklik numbrimärk. Tagaluugi lõin kinni ja hetke pärast seda enam avada ei õnnestunud...... Edasi teostasin tehnoülevaatuse ja võtsin suuna Mulgimaale, et auto jätta pisiremonditöödele ja loomulikult teha korda tagaluugi lukk!
Nüüd aga infoks kõigile - tagaluugi lukk on kinnitatud nö. väikese kaldega ja kinnitub kahe kruviga. Kui luuki tavapäraselt kinni lüüa, siis lukukeel nihkub paigast ja jääb mingi serva taha kinni. Selle vältimiseks on mõistlik luuki sulgeda vaikselt ja mitte lasta vabalt langeda.
Kuna see Saab "võeti" minult ära, siis tänu foorumlasele Krssale ja tema siinsele müügiinfole leidsin Kuopiost endale "uue" Saabi. Sedakorda Saab 900 4d laugpära ja musta värvi, läbisõit ca 200tuh ja sõidetud sealkandi soolatamata teedel. Uue aasta hakul plaanin minna autot ära tooma ja südames on juba meeldiv värin, et mis vimpkad seekord mind ees ootavad!