tosool külm

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#1

R Veebr 17, 2006 18:56

ei ole eriti pädev NG900 2.0T tosooli soojenemisega. Point siis selles, et temperatuuri näidik ilusti keskel ja sooja ilusti puhub kuid kui paisupaagi kork maha keerata ja näpuga katsuda siis tosool külm vahel ka vaevu leige. Kas -7 ja ülespoole ei peagi ta paisupaagis soojem olema? Kas viga termostaadis?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

R Veebr 17, 2006 19:04

kas nii mõeldaksegi muresid välja?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Lauri
Postitusi: 87
Liitunud: R Mai 20, 2005 12:21
Asukoht:
Auto:

#3

R Veebr 17, 2006 19:06

sa pane sinna keeduspiraal sisse ja võid keema ka lasta :P
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#4

R Veebr 17, 2006 19:07

Kui auto keema ei lähe ja salongis soe on siis on ju kõik korras ....
Ei tasu pead vaevata.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#5

R Veebr 17, 2006 19:28

Kui nii peabki olema siis ma jälle targem - tänud! Tavaliselt ikka paisupaagis ikka kuum vedelik kui moto soe...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

R Veebr 17, 2006 20:06

on kahte tyypi paisupaake: yhed, kust voolab vedelik pidevalt läbi ja teised, kus vaid 1 voolik kyljes, mis ongi just vaid paisu paak.
esimesel juhul sõltub vedeliku temp paisupaagis sellest kuidas voolikud on yhendatud: kas väikesesse ringi või suurde. kui väikesesse ringi, siis loomulikult paisupaagis temp. sama mis mootoris.

teisel juhul
kui vedelik temp. tõustes paisub, siis rõhk surub liigse vedeliku paisupaaki.
ja see väike osa ei soojenda paagis olevat rohkemat vedeliku ju väga.
aga mis tyypi ng-l on, seda ei viitsi välja vaatama minna.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#7

R Veebr 17, 2006 20:37

Asjalik värk. Eks edasi juba ise uurin, mitu vollet küljes.
Vasta