tosool külm
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
ei ole eriti pädev NG900 2.0T tosooli soojenemisega. Point siis selles, et temperatuuri näidik ilusti keskel ja sooja ilusti puhub kuid kui paisupaagi kork maha keerata ja näpuga katsuda siis tosool külm vahel ka vaevu leige. Kas -7 ja ülespoole ei peagi ta paisupaagis soojem olema? Kas viga termostaadis?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
on kahte tyypi paisupaake: yhed, kust voolab vedelik pidevalt läbi ja teised, kus vaid 1 voolik kyljes, mis ongi just vaid paisu paak.
esimesel juhul sõltub vedeliku temp paisupaagis sellest kuidas voolikud on yhendatud: kas väikesesse ringi või suurde. kui väikesesse ringi, siis loomulikult paisupaagis temp. sama mis mootoris.
teisel juhul
kui vedelik temp. tõustes paisub, siis rõhk surub liigse vedeliku paisupaaki.
ja see väike osa ei soojenda paagis olevat rohkemat vedeliku ju väga.
aga mis tyypi ng-l on, seda ei viitsi välja vaatama minna.
esimesel juhul sõltub vedeliku temp paisupaagis sellest kuidas voolikud on yhendatud: kas väikesesse ringi või suurde. kui väikesesse ringi, siis loomulikult paisupaagis temp. sama mis mootoris.
teisel juhul
kui vedelik temp. tõustes paisub, siis rõhk surub liigse vedeliku paisupaaki.
ja see väike osa ei soojenda paagis olevat rohkemat vedeliku ju väga.
aga mis tyypi ng-l on, seda ei viitsi välja vaatama minna.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.