Imelik ollus õlivardal

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
üheksakolm
Postitusi: 10
Liitunud: E Nov 18, 2013 15:30
Asukoht:
Auto:

#1

E Nov 18, 2013 15:40

Tere
Millest on tingitud sellised pruunid laigud mootoriõlis?
Antud pildil pole asi nii hull, aga eelmisel korral kontrollides oleks varras olnud nagu cocacola vahust läbi tõmmatud... :freak:


2.0LPT


Lisatud failid
ErQ
Postitusi: 376
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht:
Auto:

#2

E Nov 18, 2013 16:24

Jahutusvedeliku kadu ei ole märganud?
AndresV
Postitusi: 901
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#3

E Nov 18, 2013 18:31

Kui palju õlivahetusest möödas on? Keskmiselt töötanud õli ongi pruun. Äkki hoopis need "mittepruunid" osised on need, mis võiksid olemata olla...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7348
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

E Nov 18, 2013 19:00

Eks see kondets ole koos kõiksugu saastaga, mis muud. Ilmad ju niisked. Ja kui pikkasid otsi ei ole, siis ongi nii.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
üheksakolm
Postitusi: 10
Liitunud: E Nov 18, 2013 15:30
Asukoht:
Auto:

#5

E Nov 18, 2013 20:55

Jahutusvedelikku kadunud ei ole. Õlivahetusest on möödas täpselt 5000 km ja kuna vana õli tahab vähehaaval otsakaane vahelt lahkuda siis saab ikka aegajalt värsket õli peale kallatud.
Külmasi sõite on mul tõesti päris palju. Igapäevaselt "tööle-poodi-kojuvoodi" ja 2x nädalas 150km.
Samas olen iga autoga nii sõitnud aga esimest korda näen sellist asja :/
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

E Nov 18, 2013 21:15

Otsakaanelekke seos õlikaoga unusta kohe ära :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
üheksakolm
Postitusi: 10
Liitunud: E Nov 18, 2013 15:30
Asukoht:
Auto:

#7

E Nov 18, 2013 21:39

Otsakaanelekke seos õlikaoga unusta kohe ära :wise:


Hmm.. Seda tarka juttu rääkisid mulle kohaliku remonditöökoja spetsid. Plämasid midagi, et vales järjekorras kokku pandud jne, korda tegemise eest tahtsid 500€ ja see olevat ka BMW puhul levinud nähtus. Tundus väga asjatundmatu inimese jutt.Saatsin pikalt ja tulin tulema.
Endal mul ühtegi kohta ei ole, kus näppe õliseks teha ja kohalike asjatundjaid ei usalda piduriklotside vahetamiselgi. Siiamaani ei tea miks ja kust see täpselt lekib.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7078
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

T Nov 19, 2013 7:42

Kalla klaastäis õli, nt. 200ml. põrandale (õlivarda min-max vahe on täpselt 1l.). Saad u. ruutmeetrise loigu. Järedused võid ise teha.
üheksakolm
Postitusi: 10
Liitunud: E Nov 18, 2013 15:30
Asukoht:
Auto:

#9

T Nov 19, 2013 14:50

Pidage mind lolliks, aga ei saa aru mis järeldused ma sellest tegema peaks :)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13856
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03

#10

T Nov 19, 2013 15:02

Ilmselt seda, et kui sul otsakaanest nii palju õli lekiks, et sa peale pead kallama, siis oleks sul korralik loik auto all. Eriti, kui auto seisab igapäevaselt sama koha peal.
Kui sul otsakaas õline on, siis seal ilmselt lahkub täiesti marginaalne kogus, mis pisut ümbrust vaid määrib.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
üheksakolm
Postitusi: 10
Liitunud: E Nov 18, 2013 15:30
Asukoht:
Auto:

#11

T Nov 19, 2013 15:22

Peale pean valama ca 0.3-0.5 liitrit tuhande kilomeetri kohta. Korralikku loiku polegi, pigem plekid.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7078
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

T Nov 19, 2013 17:16

Selline kogus kaob läbi summuti, mitte ei tilgu alla.
üheksakolm
Postitusi: 10
Liitunud: E Nov 18, 2013 15:30
Asukoht:
Auto:

#13

T Nov 19, 2013 22:46

Huvitav. Enne selle lekke avastamist ei täheldanud kunagi, et õli kaoks. Võibolla siis ei kontrollinud seda nii paaniliselt kui praegu. Samas pole ka mingit kahtlast suitsuvinet summutist väljumas näinud.
Mis seal siis kõige tõenäolisemalt vahetust vajab? Klapisääretihendid?
Saab90020
Postitusi: 22
Liitunud: N Veebr 16, 2012 19:50
Asukoht:
Auto:

#14

E Nov 25, 2013 21:26

Milline õli oleks sobiv talve tulekuks?


Küsimus siis selline?Sry kui on rumal küsimus aga ei leidnud sobivat.
Milline õli oleks siis sobiv enne talve tulekut valada oma ustava ratsu südamesse,tegemist on Saab 9-3 2,0t 2002 ja läbisõit on alla 120 tuh.
Oman esimest korda sellist isendit ei tea mis oleks talle just see kõige parem oleks.
Ja millist roolivõimu õli tohib kasutada,või sobib sinna igasugune õli?:conf:
obsidian
Postitusi: 17
Liitunud: P Juun 30, 2013 11:53
Asukoht:
Auto:

#15

T Nov 26, 2013 16:32

Pilt

Need B205E mootorile
"To me Saab is a sleeper rocketship, to other people Saab is like a hipster mobile."
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2713
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#16

T Nov 26, 2013 21:58

Huvitav. Enne selle lekke avastamist ei täheldanud kunagi, et õli kaoks. Võibolla siis ei kontrollinud seda nii paaniliselt kui praegu. Samas pole ka mingit kahtlast suitsuvinet summutist väljumas näinud.
Mis seal siis kõige tõenäolisemalt vahetust vajab? Klapisääretihendid?


Vahetult enne kolvi purunemist oskasin 60 kilomeetriga 4L õli läbi summuti ära põletada ilma, et oleks midagi aru saanud. Silmaklappe sel hetkel ei kandnud:cool:
Tahan öelda, et 0,5L 1000km kohta paras kirbupuuks ja üsna loogiline, et jääb märkamata.
üheksakolm
Postitusi: 10
Liitunud: E Nov 18, 2013 15:30
Asukoht:
Auto:

#17

T Nov 26, 2013 22:19

Kirbupuuks on ta küll, aga siiski ei jääks ta mul nii lihtsalt märkamata. Kontrollin õli suht tobeda paranoilisusega mitu korda nädalas. Suvel oli see 1000km veel minu jaoks suht lühikese aja küsimus ja ilmselt oleks ikka märganud kui mõne päevaga pool normi läinud on. Probleem on siiski ilmnenud suht järsku mitte pikapeale. Pole mul kahju seda õli aegajalt poest ostmas käia, aga siiski paneb muretsema.

EDIT: Siiani on mulle arusaamatuks jäänud, et miks see kogus ei saa lihtsalt välja lekkida...
Vasta