2,2 diisel käivitub külma mootoriga kehvasti

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
karmen5
Postitusi: 2
Liitunud: E Jaan 13, 2014 0:14
Asukoht:
Auto:

#1

E Jaan 13, 2014 0:25

Mure siis järgmine, Saab 9-3 diisel 2,2 aasta 2003, käivitub külma mootoriga väga kehvasti.Õli ja kõik võimalikud filtrid said vahetatud,uus aku pandud, eelsüüteküünlad vahetatud,pihusti tihendid vahetatud. Milles võiks probleem olla?Äkki on kellelgi kogemusi.
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#2

E Jaan 13, 2014 1:05

Variant 1: kütuse tagasivoolu voolikud väsinud. Tuvastamine: pargi auto ööseks "nina allapoole". Kui hommikul käivitub paremini, on viga käes.
Variant 2: starter vajab hooldust.
Variant 3: ketimärgid paigast.
saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#3

E Jaan 13, 2014 8:13

Endal sama teema. Täna -8 kraadi eelsüüteküünlad taga ja pooles pöördest käima. Mõni nädal tagasi +2 - +8 kraadi ja väntab jube pikalt tööle ilma küünaldeta. Lõhnab vist ikka nende ketimärkide järele.
karmen5
Postitusi: 2
Liitunud: E Jaan 13, 2014 0:14
Asukoht:
Auto:

#4

E Jaan 13, 2014 8:30

Pean ka tunnistama , et täna külmaga läks auto tunduvalt paremini käima( -8 kraadi väljas), kui nendel soojadel ilmadel(+5 kaadi)
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#5

E Jaan 13, 2014 14:31

Käivitub iga ilmaga küllaltki kiirelt - ei tea mis viga on.
Samas täna olid aknad täiesti kinni jäätunud ja aknatõstmise roheline rullik tuli vist lahti. Eks kevadel siis näeb jälle välja.
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#6

E Jaan 13, 2014 22:07

Kui +2...+5 kraadi juures käivitub kehvasti ja -8 hästi, siis on pigem see teema, et eelsüüteküünal ei rakendugi üleüldse nendel madalatel plusskraadidel. Miinuskraadidega antakse aga vool peale ja siis kiire käivitumine. Sellekohta ju ka siin foorumis miljon teemat.
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#7

E Jaan 13, 2014 22:33

Aga ei peagi rakenduma ju, st korras 2.2TID mootor peab ka ilma käivituma.
Igasugu trikid eelsüüteküünalde sisse lülitamiseks soojemate ilmadega on selleks, et kompenseerida mootori teisi puudujääke ja/või leida probleemile odavam lahendus.
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#8

E Jaan 13, 2014 23:37

siis jääb küsimus, mis on nominaalaeg ketramiseks ilma küünalde abita :) ?
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#9

T Jaan 14, 2014 10:07

Noh ja sügava külmaga nt. -20, -25 oli ta mul ikka vaevaline 95Ah akuga, loodan, et nüüd 100Ah jõuab rohkem vedada. Kõrvalt kuulates kerivad teised diislid kuidagi oluliselt kiiremini külmkäivitusel, mitte nagu mingi 2-3x sekundis ainult.
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#10

T Jaan 14, 2014 14:25

Noh ja sügava külmaga nt. -20, -25 oli ta mul ikka vaevaline 95Ah akuga, loodan, et nüüd 100Ah jõuab rohkem vedada. Kõrvalt kuulates kerivad teised diislid kuidagi oluliselt kiiremini külmkäivitusel, mitte nagu mingi 2-3x sekundis ainult.

Natuke kahtlen, et uus aku sul teda märkimisväärselt kiiremini kerima paneb. Seda siis oma kogemustele toetudes. Märkimisväärselt kiiremini hakkas starter mul ringi käima pärast seda, kui lasin ta maha võtta, ära määrida, klemmid puhastada ja tõmberelee vahetada. Oli nagu öö ja päev.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

T Jaan 14, 2014 14:31

Märkimisväärselt kiiremini hakkas starter mul ringi käima pärast seda, kui lasin ta maha võtta, ära määrida, klemmid puhastada ja tõmberelee vahetada. Oli nagu öö ja päev.


See on väärt järeleproovimist!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#12

T Jaan 14, 2014 16:36

Mul on starter aasta tagasi määritud ja puhastatud, see, et ta külmaga aeglaselt ringi käib on, tundub olevat selle mootori eripära.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

K Jaan 15, 2014 8:41

Mul on starter aasta tagasi määritud ja puhastatud, see, et ta külmaga aeglaselt ringi käib on, tundub olevat selle mootori eripära.

Viitab kas kulunud puksidele, või lühiskeerdudele mähises. Samuti on probleemsed -/+ kaablite pressühendused.
Antud mootoril puudub selline "eripära".
Vasta