õlivahetusjärgne mure
käis minu 9-3 110 kw õlivahetuses.Nüüd on sellin mure et päeva esimesel käivitusel viskab ekraanile madala õlisurve hoiatuse,kuid see käib nii kähku et teksti lõpuni lugeda ei jõua.Järgmistel käivitustel enam teadet ette ei löö.õli sai comma 5w 30.Enne õlivahetust seda teadet ei olnud.APPI!!
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
võib olla, et filtri klapp laseb tagasi
võib olla, et see õli on(juba :)) liiga vedel konkreetse mootori jaoks
võib veel midagi olla
aga mõõdaks kellaga ära mis toimub ja asi selge
võib olla, et see õli on(juba :)) liiga vedel konkreetse mootori jaoks
võib veel midagi olla
aga mõõdaks kellaga ära mis toimub ja asi selge
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kas sa pead silmas õlifiltri enda klappi
mudugi.
igasugust saasta liigub filtrite hulgas ja päris palju. Vahest päris pahane, kui järjest mitu tükki vigase klapiga on, või hoopis ilma klapita; nagu kord juhtus.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
ikka vist tuleb, umbes 8 postitust juba olemas :)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
põhimõtteliselt kadus probleem iseenesest,külmemate ilmadega ei anna üldse märku,soojematega vahetevahel,ehk asi hoopis vedelas õlis vist.
Ja julged sõita nii? Jargmisena oled mootoriotsingul.
__In Boost We Trust__
mudu oli peale õlivahetust nii, et käivituse hetkel andis korra madala õlisurve hoiatuse,kuid kadus nii kiiresti et ei jõudnud teadet lõpuni lugeda.nüüd enam ei hoiata.Muidugi võiks lasta õlisurve ära mõõta,kes seda lõuna eestis teostada võiks
2.2 diislil hakkab tühikäigul õlituli põlema. Natuke gaasi anda, kustub ära. Probleem hakkas ca 2000 peale õlivahetust. Nüüd sai uus õli ja Manni filter ja pigem läks hullemaks. Nüüd kustub tuli 1230 pöörde pealt ära.
Mis võib seda põhjustada? See ka, et külmalt on tuli kustus, mootori soojenedes hakkab pihta jama
Mis võib seda põhjustada? See ka, et külmalt on tuli kustus, mootori soojenedes hakkab pihta jama