õlivahetusjärgne mure

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
ando24
Postitusi: 34
Liitunud: T Veebr 25, 2014 11:31
Asukoht:
Auto:

#1

T Mär 11, 2014 12:15

käis minu 9-3 110 kw õlivahetuses.Nüüd on sellin mure et päeva esimesel käivitusel viskab ekraanile madala õlisurve hoiatuse,kuid see käib nii kähku et teksti lõpuni lugeda ei jõua.Järgmistel käivitustel enam teadet ette ei löö.õli sai comma 5w 30.Enne õlivahetust seda teadet ei olnud.APPI!!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

T Mär 11, 2014 12:54

filtri klapp vigane.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ando24
Postitusi: 34
Liitunud: T Veebr 25, 2014 11:31
Asukoht:
Auto:

#3

T Mär 11, 2014 12:59

kas sa pead silmas õlifiltri enda klappi
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#4

T Mär 11, 2014 13:00

võib olla, et filtri klapp laseb tagasi
võib olla, et see õli on(juba :)) liiga vedel konkreetse mootori jaoks
võib veel midagi olla
aga mõõdaks kellaga ära mis toimub ja asi selge
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

T Mär 11, 2014 13:06

kas sa pead silmas õlifiltri enda klappi


mudugi.

igasugust saasta liigub filtrite hulgas ja päris palju. Vahest päris pahane, kui järjest mitu tükki vigase klapiga on, või hoopis ilma klapita; nagu kord juhtus.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#6

T Mär 11, 2014 13:18

Aga miks sa ei pöördu õlivahetust teostanud firma poole?
ando24
Postitusi: 34
Liitunud: T Veebr 25, 2014 11:31
Asukoht:
Auto:

#7

T Mär 11, 2014 13:56

pöördusin,vana kehitas õlgu et äkki laseb filter tagasi.Aga kas vigasest klapist siis enne sotti ei saa kui see juba külge on pandud
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#8

T Mär 11, 2014 14:04

Ei saa. Endal ka elus paar juhust olnud selliste vigaste filtritega. Mõlemad olid Frami toodang.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
ando24
Postitusi: 34
Liitunud: T Veebr 25, 2014 11:31
Asukoht:
Auto:

#9

K Mär 12, 2014 10:49

konkreetsel isendil on tegu elementfiltriga,kas nende puhul üldse klapiteema jutuks tuleb
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#10

K Mär 12, 2014 10:59

ikka vist tuleb, umbes 8 postitust juba olemas :)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#11

K Mär 12, 2014 11:21

Pilt
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ando24
Postitusi: 34
Liitunud: T Veebr 25, 2014 11:31
Asukoht:
Auto:

#12

K Mär 26, 2014 10:13

põhimõtteliselt kadus probleem iseenesest,külmemate ilmadega ei anna üldse märku,soojematega vahetevahel,ehk asi hoopis vedelas õlis vist.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#13

K Mär 26, 2014 12:56

põhimõtteliselt kadus probleem iseenesest,külmemate ilmadega ei anna üldse märku,soojematega vahetevahel,ehk asi hoopis vedelas õlis vist.

Ja julged sõita nii? Jargmisena oled mootoriotsingul.
__In Boost We Trust__
ando24
Postitusi: 34
Liitunud: T Veebr 25, 2014 11:31
Asukoht:
Auto:

#14

K Mär 26, 2014 13:30

mudu oli peale õlivahetust nii, et käivituse hetkel andis korra madala õlisurve hoiatuse,kuid kadus nii kiiresti et ei jõudnud teadet lõpuni lugeda.nüüd enam ei hoiata.Muidugi võiks lasta õlisurve ära mõõta,kes seda lõuna eestis teostada võiks
ando24
Postitusi: 34
Liitunud: T Veebr 25, 2014 11:31
Asukoht:
Auto:

#15

K Apr 09, 2014 12:25

õlisurve mõõdetud,tühikäigul 2,5 ja pööretel 2000 4
ronny
Postitusi: 116
Liitunud: T Okt 01, 2013 23:03
Asukoht: Järvakandi
Auto:

#16

K Nov 12, 2014 16:56

2.2 diislil hakkab tühikäigul õlituli põlema. Natuke gaasi anda, kustub ära. Probleem hakkas ca 2000 peale õlivahetust. Nüüd sai uus õli ja Manni filter ja pigem läks hullemaks. Nüüd kustub tuli 1230 pöörde pealt ära.
Mis võib seda põhjustada? See ka, et külmalt on tuli kustus, mootori soojenedes hakkab pihta jama
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#17

K Nov 12, 2014 19:04

võid proovida anduri vahetust, kui kella endal pole.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta