9-3 mootorituli
Tere! Mure järgmine: Auto seisis kolm nädalat, ja kui käima panin siis hakkas suht tugevalt suitsema, soojaks minnes nagu kadus ära see. Sain mingi pool tundi sõita ja viskas mootoritule põlema, jätsin auto seisma, kontrollisin kõik asjad üle kapoti all mida võimalik oli - jahutusvedeliku, õlitaseme, muude vedelike olemasolu - kõik normis. Võtsin aku juhtme maha mingiks ajaks ja siis oli tuli kustunud, aga süttis üsna pea uuesti. Tuttav kes mul taga sõitis mainis et suhteliselt imelikku haisu tuleb ka, nagu mädahais või midagi sarnast ja arvas et katalüsaator võib umbes olla? Jõudlus kehvemaks jäänud küll ja turbo jääb ka pigem sinna kollase osa lõppu, enne käis ikka punasesse ka. Proovin täna diagnostikas ära käia, vaatan mida nad välja loevad.
Kogenud Aeronaut.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kui (muna)mädahaisu tagant tuleb, siis katalüsaator veel töötab. Kui süüde sees, mitu korda Check Engine tuld vilgutab? Mis aasta 9-3 sul on? Punase või musta süütekassetiga?
Mul on 2000a, 136kw - ei vilgutagi check enginet, poleb see nagu pump vms sarnane asi tuluke, arvutisse saan siis lisan pildi - see ongi mu arvates mootorituli. Must DI kassett.
Kogenud Aeronaut.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Tundub nagu suur õhuleke. Boosti voolikud ja vaakumi voolikud vaja kontrollida. Võimalik, et ka õhulugeja. Seda mootori tuld vilgutab ainult kiirendades? See viitab tõsisele mootori töö häirele, mis võib põhjustada mootori purunemist. Aju kaitseb mootorit hetkel.
See tuli põleb kogu aeg. Eks vaatan voolikud üle kodus, pole nagu seda jõudlust mis enne oli, kasutaja skyline aitab siinkohal diagnostikaga hädast, eks siis vaatab edasi.
Edit: http://saabworld.net/f144/p1110-charge-air-bypass-valve-25528/ viga selles, proovin homme ravi otsida ja selle omale ära tõlkida.
Edit: http://saabworld.net/f144/p1110-charge-air-bypass-valve-25528/ viga selles, proovin homme ravi otsida ja selle omale ära tõlkida.
Kogenud Aeronaut.
Lahti oli üks voolik, bypass klapi otsast algab ja jookseb tulemüüri juurde - lahti oli tulnud see tulemüüri poolne ots ja üleüldse see voolik oli suhteliselt murenenud ja vana oma olemise koha pealt. Vahetasin selle välja ühe silikoonvooliku vastu, mis küll on läbimõõdult pisut väiksem aga vast ajab asja ära - nullisin tule ära akujuhtme eemaldamisega, eks näis kas sai korda kui õhtu poole liikvele lähen.
Kogenud Aeronaut.
Lahti oli üks voolik, bypass klapi otsast algab ja jookseb tulemüüri juurde - lahti oli tulnud see tulemüüri poolne ots ja üleüldse see voolik oli suhteliselt murenenud ja vana oma olemise koha pealt. Vahetasin selle välja ühe silikoonvooliku vastu, mis küll on läbimõõdult pisut väiksem aga vast ajab asja ära - nullisin tule ära akujuhtme eemaldamisega, eks näis kas sai korda kui õhtu poole liikvele lähen.
et su vaeva natuke säästa - seda tuld saab nullida ka vastava kaitsme eemaldamisega/tagasi panemisega. Ilmselt vähe lihtsam kui akujuhet maha keerata ma arvan, et su masinal samamoodi...googelda, ma ei mäleta mis number kaitse see oli.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ebakvaliteetne kütus ja mittetäielik põlemisprotsess. Põlemisprotsessi mõjutavad paljud tegurid. Võimalik, et mootoriõli satub sinna kuhu pole vaja ja tekitab seda lõhna.