Tervitus
OG 9-3 annab veakoodi B2443 ehk Left Belt Tensioner
Mis selle pingutiga saab olla? mõni ühendus kuskilt lahti?
og 9-3 veakood B2443
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui selle OG9-3 veakood on sama, mis samaaegsel 9-5-l, siis see on "short to battery"
B2441, B2444, B2443, B2442 are faults for Driver Pretensioner
The faults listed above are in order: high ohms or open, low ohms, short to battery, short to ground.
(allikas).
B2441, B2444, B2443, B2442 are faults for Driver Pretensioner
The faults listed above are in order: high ohms or open, low ohms, short to battery, short to ground.
(allikas).
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No siis on sama, mis ma enne kirjutasin. + jookseb mättasse kusagil.
Leidsin ka mingi tech bulletain'i, kus oli NG 900 ja 9000 kohta sama teate puhul määratud mingi (airbagi??) ecu vahetus. Korpus pidi läbi laskma ja siis see klots pidi lühisesse minema ja suvaliselt seda ja veel mõningaid veakoode loopima hakkama. Aga sul on OG9-3, mida seal sugugi kirjas ei olnud. Aga uurida tasuks seda siiski.
Leidsin ka mingi tech bulletain'i, kus oli NG 900 ja 9000 kohta sama teate puhul määratud mingi (airbagi??) ecu vahetus. Korpus pidi läbi laskma ja siis see klots pidi lühisesse minema ja suvaliselt seda ja veel mõningaid veakoode loopima hakkama. Aga sul on OG9-3, mida seal sugugi kirjas ei olnud. Aga uurida tasuks seda siiski.
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
WIS annab
B2443 Driver Belt Tensioner. Short to B
Airbag warning lamp on.
* The voltage applied to control module pin 8 is higher than 3,5V for 1,25 seconds
eks siis sama mida Cyber mainib.
B2443 Driver Belt Tensioner. Short to B
Airbag warning lamp on.
* The voltage applied to control module pin 8 is higher than 3,5V for 1,25 seconds
eks siis sama mida Cyber mainib.
ehk siis, kust alustada?
Esimene ja lihtsaim variant:
Sul on aku olnud käivitusmomendil liiga tühi, või on aku vigane.
Kustu vead ja tarvita laetud töökorras akut.
Teiseks:
Juhiistme juhtmestik vigastatud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989