og 9-3 veakood B2443

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
tormipoeg
Postitusi: 135
Liitunud: E Okt 28, 2013 14:05
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Vector, 2007, 1,9 TiD 129 Kw

#1

R Okt 24, 2014 14:28

Tervitus

OG 9-3 annab veakoodi B2443 ehk Left Belt Tensioner

Mis selle pingutiga saab olla? mõni ühendus kuskilt lahti?
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1962
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#2

R Okt 24, 2014 14:49

Powertrain Performance Mode Switch Circuit failure leian mina selle koodi vasteks.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

R Okt 24, 2014 14:55

Kui selle OG9-3 veakood on sama, mis samaaegsel 9-5-l, siis see on "short to battery"

B2441, B2444, B2443, B2442 are faults for Driver Pretensioner
The faults listed above are in order: high ohms or open, low ohms, short to battery, short to ground.

(allikas).
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tormipoeg
Postitusi: 135
Liitunud: E Okt 28, 2013 14:05
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Vector, 2007, 1,9 TiD 129 Kw

#4

R Okt 24, 2014 15:51

minul andis siiski:
Fault code - B2443, Fault Code Description - Left Belt Tensioner, SH ort to B+
ning kelladel põleb AirBagi tuli.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

R Okt 24, 2014 18:08

No siis on sama, mis ma enne kirjutasin. + jookseb mättasse kusagil.
Leidsin ka mingi tech bulletain'i, kus oli NG 900 ja 9000 kohta sama teate puhul määratud mingi (airbagi??) ecu vahetus. Korpus pidi läbi laskma ja siis see klots pidi lühisesse minema ja suvaliselt seda ja veel mõningaid veakoode loopima hakkama. Aga sul on OG9-3, mida seal sugugi kirjas ei olnud. Aga uurida tasuks seda siiski.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
veikov
Postitusi: 272
Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...

#6

R Okt 24, 2014 18:18

WIS annab
B2443 Driver Belt Tensioner. Short to B
Airbag warning lamp on.

* The voltage applied to control module pin 8 is higher than 3,5V for 1,25 seconds

eks siis sama mida Cyber mainib.
tormipoeg
Postitusi: 135
Liitunud: E Okt 28, 2013 14:05
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Vector, 2007, 1,9 TiD 129 Kw

#7

R Okt 24, 2014 19:12

ehk siis, kust alustada?
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#8

R Okt 24, 2014 20:26

ehk siis, kust alustada?

Näiteks siit: https://www.google.com/search?q=saab+wis+torrent
... leiad ka veaotsinguks detailsed juhised.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

L Okt 25, 2014 13:14

ehk siis, kust alustada?

Esimene ja lihtsaim variant:
Sul on aku olnud käivitusmomendil liiga tühi, või on aku vigane.
Kustu vead ja tarvita laetud töökorras akut.

Teiseks:
Juhiistme juhtmestik vigastatud.
tormipoeg
Postitusi: 135
Liitunud: E Okt 28, 2013 14:05
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Vector, 2007, 1,9 TiD 129 Kw

#10

T Okt 28, 2014 21:55

Armatuurist tuli kustus ja probleem lahendatud - oli tarvis autole korraks Tech 2 külge ühendada ja lihtsalt viga kustutada.
Vasta