Reedel üle pika aja jälle eestisse jõudes, sai autot tankides ka õlivarrast imetletud. Kuid asi,mida varda küljes polnud, oli õli.
Kerge paanikahoog, rahustasin ennast sellega, et ei SID polnd Check Oil levelit näidanud, ning õlisurve tuli kustus käivitades koheselt.. õlivahetusest jälle miski 8500km möödas, umbes 4000km tagasi kontrollitult oli see ilusasti ülemise kolmandiku peal. Aga nüüd müstika - ostsin siin kiiresti täissünti 1l ja valasin sisse, mispeale õlivarras, kurast hakkas näitama üle maksimumi tublisti.
Autoks siis 99 2.2TiD, 85kW.
Kunagi herr Trionic rääkis, et õlivarras mõningatel juhtudel ei näitagi, selleks tuleb ta mõneks ajaks "poolde vinna" tõmmata ja uuesti mõõta, ma hoidsin teda enne valamist(kui ta kuiva näitas) umbes 5 minutit pooles vinnas...ja ta ikka ei näidanud midagi..
Oskab keegi miskit tarka kosta - eriti see et kuiv varras - 1l õli ja umbes 5mm üle max asendi...?
Õlivarda anomaaliad
Igaks juhuks ütlen, kuigi nagunii ise tead, et lased ikka mootoril veidi aega seista enne kui varda välja tõmbad. Teine variant on omal ka olnud et üsna tühine kallak mõjutab ka õlivarrast. Sinu kirjelduse järgi tundub tegelt rohkem, et liitrike oli liiast lihtsalt.