NG900 esiamort

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
sat
Postitusi: 69
Liitunud: E Mai 04, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#1

K Veebr 25, 2015 14:05

Esiamortide ostmisel tekkis ootamatu takistus. Kataloogis on 2 variant ja jupimüüja ei saa aru, et kumb see õige on. Kas tõesti on NG 900-l kahte sorti esiamorte kasutusel olnud?
Minu auto andmed: Saab 900, 1996, 2.0@136kw turbo

Variant I:
Diam.41.4mm; Gas-pressure shock absorber; Type: strut resorption; Dual tube; Fastening pin top; Thread M16x1.5mm; Length 1: 527mm; Length 2: 372mm; Connecting rod diam.22mm
Version with standard Chassis

Variant II:
Diam.47.6mm; Gas-pressure shock absorber; Type: strut resorption; Dual tube; Fastening pin top; Thread M16x1.5mm; Length 1: 522mm; Length 2: 365.5mm; Connecting rod diam.25mm
Version with standard Chassis

Oskab keegi äkki öelda, et kumb see sobiv on :)
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#2

K Veebr 25, 2015 23:20

Minu teada on NG kabrioletil, teistest NG mudelitest, erinevad esiamordid. Üks nendest võib olla kabrio oma :)
Vasta