Peres oleval 2002 aasta 9-3-el lasi roolivõimu toru roolivõimendi pealt plehku, arvatavasti seetõttu, et kunagise (eelmise omaniku käes) remondi käigus oli sama toru metallosa küljes olev kronstein jäetud kinnitamata roolivõimu külge.
Kuis nüüd siis korda saada, kas ainus võimalus uus/kasutatud voolik/toru otsida?
9-3 2.2TDI roolivõimu toru eemaldus roolivõimust, kuidas parandada.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kunagi sai ühel autol lahedatud see probleem nii, et sai romulast otsitud õige keermega ots koos paaraja jupi voolikuga ja siis auto pealt toru maha võetud ja hydroskanias kokku pandud.
probleemiks osutus, et hydroskandias pole parajaid pakke saabi torule. saabi toru vist oli 9,5 mm. ja mõne aja pärast hakkas lekkima. see on surve pool ja seal peavad head tugevad kinnitused olema.
probleemiks osutus, et hydroskandias pole parajaid pakke saabi torule. saabi toru vist oli 9,5 mm. ja mõne aja pärast hakkas lekkima. see on surve pool ja seal peavad head tugevad kinnitused olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Asi taas korras, tänud kasutajale timutit.
Võtsin kasutatud toru ja lõikasin sealt maha selle alguse U kujulise osa koos kinnitusega. Ning keevitasin ettevaatlikult olemasolevale torule külge (enne torude otste paksust suurendades ja siis kokku, jahutades jääga seda toru otsa, mis voolikusse (eelneva omaniku pandud) pressliitme abil läks).
Esialgu õnneks tundub, et see 15Km ilma roolivõimu õlita sõitu ei kahjustanud ka pumpa.
Ja õli sai sisse õige (roheline), varem oli miski punane, nüüd rool keerab üllatuslikult palju kergemini.
Võtsin kasutatud toru ja lõikasin sealt maha selle alguse U kujulise osa koos kinnitusega. Ning keevitasin ettevaatlikult olemasolevale torule külge (enne torude otste paksust suurendades ja siis kokku, jahutades jääga seda toru otsa, mis voolikusse (eelneva omaniku pandud) pressliitme abil läks).
Esialgu õnneks tundub, et see 15Km ilma roolivõimu õlita sõitu ei kahjustanud ka pumpa.
Ja õli sai sisse õige (roheline), varem oli miski punane, nüüd rool keerab üllatuslikult palju kergemini.