Õhulugeja kutu? 9-3

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
allan67
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 05, 2011 19:07
Asukoht:
Auto:

#1

P Apr 19, 2015 17:40

Tervist

Saab ei liigu.
9-3 - 2.0 (136kw)

Sümptomid on sellised:

Käivitub ilusti
Töötab ühtlastel pööretel
Gaasi vajutades mootori pöörded tõusevad väga aeglaselt 2000 pöördeni ja sealt edasi enam ei lähe. (Limp home mode tundub olevat).
Üle 20kmh masin ei liigu.

Varasemalt olen sõites täheldanud harva sellist asja, et kiiremini sõites puhub turbo vaid punase alguseni ning siis on kogu muusika - jõudu rohkem ei ole. Selline asi juhtus paaril korral ning viga kadus sama müstiliselt kui ta tekkis. Spekuleerisin siis õhulugejat.

Hetkel kuskilt teist õhulugejat testimiseks võtta ei ole. Kas on mõni teine moodus, kuidas õhulugeja korrasolekut testida?
WASSAAB?
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#2

P Apr 19, 2015 18:20

Esimene asi, mis teha saad on ju MAF maha võtta ja ära puhastada breake cleaneriga. Ilma veakoodita ei oska ju midagi muud pakkuda.
allan67
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 05, 2011 19:07
Asukoht:
Auto:

#3

P Apr 19, 2015 19:11

Käis maha ja sain puhastatud. Visuaalsel inspekteerimisel füüsilisi vigastusi näha ei olnud ja tundus üpriski puhas v.a. paar pisikest puru tükki.
OBD II skänner veakoode ei näita kuid samas see on ka paras mänguasi rohkem :)
WASSAAB?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#4

P Apr 19, 2015 19:16

kirjelduse järgi pakuks lampi, et segusiibris on viga...
allan67
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 05, 2011 19:07
Asukoht:
Auto:

#5

P Apr 19, 2015 19:30

Selles selgust saamiseks peaksin vist kontrollima kas TP on limp home mode peal ja kui on siis reseti tegema. Kui TP vigane siis viskab limp home peale tagasi?

Millised vead teda lonkama üldse võivad panna?
WASSAAB?
allan67
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 05, 2011 19:07
Asukoht:
Auto:

#6

E Apr 27, 2015 21:39

Kuna vahepeal on nii jube kiire olnud siis ei saanud mahti autoga tegeleda. Küll, aga järgmisel päeval oli auto aku täiesti tühi. Võtsin ta maha ja panin laadija järgi.
Aku oli kohe täiesti tühi. Laadimine võttis koos intervallidega (kord laadis ja siis võtsin järel ära kuna nädalavahetuseks tõmbasin kodust suuska ja ei julenud laadima jätta) aega kindlasti üle 24h (56Ah aku), mis tundub kuidagi kahtlaselt pikk aeg. Ma päris lõpuni ei jõudnudki teda laadida, otsustasin õhtul nüüd aku peale visata ning auto töötas nagu kellavärk.

Siit ka järgnev küsimus. Kas aku madal pinge võib esimeses postituses kirjeldatud anomaaliat tekitada?
WASSAAB?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

T Apr 28, 2015 8:27

Loomulikult võib. Ka mooduleid maha kärsatada võib.
Myke
Postitusi: 713
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#8

T Apr 28, 2015 8:35

Esimene asi, mis teha saad on ju MAF maha võtta ja ära puhastada breake cleaneriga. Ilma veakoodita ei oska ju midagi muud pakkuda.


Diagnost kindel hea pakkumine aga et MAF i brakega puhastada tundub kahtlane selleks ju MAF cleaner natuke teise koostisega.
Vasta