Tervist
Saab ei liigu.
9-3 - 2.0 (136kw)
Sümptomid on sellised:
Käivitub ilusti
Töötab ühtlastel pööretel
Gaasi vajutades mootori pöörded tõusevad väga aeglaselt 2000 pöördeni ja sealt edasi enam ei lähe. (Limp home mode tundub olevat).
Üle 20kmh masin ei liigu.
Varasemalt olen sõites täheldanud harva sellist asja, et kiiremini sõites puhub turbo vaid punase alguseni ning siis on kogu muusika - jõudu rohkem ei ole. Selline asi juhtus paaril korral ning viga kadus sama müstiliselt kui ta tekkis. Spekuleerisin siis õhulugejat.
Hetkel kuskilt teist õhulugejat testimiseks võtta ei ole. Kas on mõni teine moodus, kuidas õhulugeja korrasolekut testida?
Õhulugeja kutu? 9-3
Käis maha ja sain puhastatud. Visuaalsel inspekteerimisel füüsilisi vigastusi näha ei olnud ja tundus üpriski puhas v.a. paar pisikest puru tükki.
OBD II skänner veakoode ei näita kuid samas see on ka paras mänguasi rohkem :)
OBD II skänner veakoode ei näita kuid samas see on ka paras mänguasi rohkem :)
WASSAAB?
Kuna vahepeal on nii jube kiire olnud siis ei saanud mahti autoga tegeleda. Küll, aga järgmisel päeval oli auto aku täiesti tühi. Võtsin ta maha ja panin laadija järgi.
Aku oli kohe täiesti tühi. Laadimine võttis koos intervallidega (kord laadis ja siis võtsin järel ära kuna nädalavahetuseks tõmbasin kodust suuska ja ei julenud laadima jätta) aega kindlasti üle 24h (56Ah aku), mis tundub kuidagi kahtlaselt pikk aeg. Ma päris lõpuni ei jõudnudki teda laadida, otsustasin õhtul nüüd aku peale visata ning auto töötas nagu kellavärk.
Siit ka järgnev küsimus. Kas aku madal pinge võib esimeses postituses kirjeldatud anomaaliat tekitada?
Aku oli kohe täiesti tühi. Laadimine võttis koos intervallidega (kord laadis ja siis võtsin järel ära kuna nädalavahetuseks tõmbasin kodust suuska ja ei julenud laadima jätta) aega kindlasti üle 24h (56Ah aku), mis tundub kuidagi kahtlaselt pikk aeg. Ma päris lõpuni ei jõudnudki teda laadida, otsustasin õhtul nüüd aku peale visata ning auto töötas nagu kellavärk.
Siit ka järgnev küsimus. Kas aku madal pinge võib esimeses postituses kirjeldatud anomaaliat tekitada?
WASSAAB?
Loomulikult võib. Ka mooduleid maha kärsatada võib.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Esimene asi, mis teha saad on ju MAF maha võtta ja ära puhastada breake cleaneriga. Ilma veakoodita ei oska ju midagi muud pakkuda.
Diagnost kindel hea pakkumine aga et MAF i brakega puhastada tundub kahtlane selleks ju MAF cleaner natuke teise koostisega.