Kiirendamisel jõnksutab
Saabide süütesüsteemid on välja töötatud NGK küünaldele vastavaks,vastupidiselt enamusele teistele markidele,kus sobivad küünlad otsitakse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mis SAAB siis kui ma panen sinna nt mingi muu tootja küünlad? On see vahe siis nii erinev?
NGK kataloogis minu autole küünlaid ei olnud. (müüa seletas seda sellega, et konkreetne küünlamark on saadaval ainult originaalosana - tootja ngk - silt on SAAB)
maksavad need küünlad viiikingus 248 eek tükk, mis on minuarust ikka päris korralik kirves. :wall:
Samas Boschi kataloogis olid sellisele mootorile küünlad olemas.
NGK kataloogis minu autole küünlaid ei olnud. (müüa seletas seda sellega, et konkreetne küünlamark on saadaval ainult originaalosana - tootja ngk - silt on SAAB)
maksavad need küünlad viiikingus 248 eek tükk, mis on minuarust ikka päris korralik kirves. :wall:
Samas Boschi kataloogis olid sellisele mootorile küünlad olemas.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Need on mingid iriidium ja jumal teab mis küünlad... maksad seaks ennast. Need eelpoolmainitud on miski 45-50 eeku tükk.;) Kuigi kunagi Laki auto tahtis mulle neid umbes 180 EEK tükk müüa..:P Vali kohta, kuskohast ostad...
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
ära siis jumala pärast ütle, mis mootori versiooniga tegu on. "R" küünlad lähevad ainult DI-ga variandile. kui sul on NG 2.0 vabalthingav jagajaga, siis BCP5EV või BCP5EVX. või on klassik? siis veel paar erinevat varianti.
nagu trionic siin ütles on saabidel süütesüsteemi korraliku töö eelduseks AINULT originaalis ettenähtud küünalde kasutamine. igasugused boschid ja densod jne tuleks ära unustada:facts:
nagu trionic siin ütles on saabidel süütesüsteemi korraliku töö eelduseks AINULT originaalis ettenähtud küünalde kasutamine. igasugused boschid ja densod jne tuleks ära unustada:facts:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
t8-le: 2.1 vabalthingav klassik..;)
Aga jah.. vabalthingava jaoks oli tõesti pisut kuumem küünal. Samas ma olen kindel et see auto käib sul ka 6ES-iga korralikult. Ise olen kasutanud klassikul (vabalthingaval) nii R kui ilma R-ita küünlaid, töötas mõlemaga. Minu vähene kogemus mingit vahet ei täheldanud.
Aga jah.. vabalthingava jaoks oli tõesti pisut kuumem küünal. Samas ma olen kindel et see auto käib sul ka 6ES-iga korralikult. Ise olen kasutanud klassikul (vabalthingaval) nii R kui ilma R-ita küünlaid, töötas mõlemaga. Minu vähene kogemus mingit vahet ei täheldanud.
turbole BCP6ES,vabalthingavale 5ES.Sobivad ka BCPR küünlad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vahetasin küünlad-juhtmed-rootori-jagajakaane ära. Kõvasti parem on aga alguses nagu ikka natuke poos kinni maanteesõidul või siis kiirendamisel, aga see kinnipoomine polnud enam nii järsk.
Pärast sai veel sõidetud ja midagi erilist ei täheldanud. Homme plaanis Tartu ots. Siis saab vaadata, et kuidas käitub.
Siiski aeg-ajalt annab näole check engine tuli. (kas see võib olla tingitud kõrgest lambda näidust - kuna summuti lekib kuskilt ja saab lisaõhku) Ülevaatusel mainiti seda, et kas summutis või sisselaskes on leke.
Pärast sai veel sõidetud ja midagi erilist ei täheldanud. Homme plaanis Tartu ots. Siis saab vaadata, et kuidas käitub.
Siiski aeg-ajalt annab näole check engine tuli. (kas see võib olla tingitud kõrgest lambda näidust - kuna summuti lekib kuskilt ja saab lisaõhku) Ülevaatusel mainiti seda, et kas summutis või sisselaskes on leke.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seda lisaõhku mainivad nad vist kõigile. Ma läksin sisuliselt otse summutitöökojast ülevaatusele. Just oli vahetatud pool kogu torustikust, keevitatud-möllatud seal. Onud väitsid ikka, et kusagilt tõmbab lisaõhku...
Nonii. Midagi on ikkagi mäda, Tartu sõidu peal auto näitas end oma halvimast küljest. :gun:
kuradi traktor .....
Eelmine omanik väitis, et jama hakkas pihta peale lambdaanduri vahetust Troostis. Kas võiks tõmmata mingeid paralleele auto veidra käitumise ja selle remondiskäigu vahel või on lihtsalt kokkusattumus.
kuradi traktor .....
Eelmine omanik väitis, et jama hakkas pihta peale lambdaanduri vahetust Troostis. Kas võiks tõmmata mingeid paralleele auto veidra käitumise ja selle remondiskäigu vahel või on lihtsalt kokkusattumus.
Loomulikult võib.Kui algselt lahtiühendatud mittetöötav hapnikuandur asendati uuega ja ühendati ning mingit tagasisidet eelmiselt omanikult ei järgnenud.
Oletagem edasi,selle asemel,et viga kohe selgeks teha.
Oletagem edasi,selle asemel,et viga kohe selgeks teha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei oska mina oletada. Ma lihtsalt tahtsin teada kas on võimalik et midagi lambda vahetusega viltu läheb ( a la vale andur jne)
Ma praegu tegelengi vea selgeks tegemisega. Lapin eelmise omaniku tegematajätmisi.
Kas mingi diagnostika aitab ? Või saab kodusel teel ka esialgu midagi selgeks teha, et mingeid vigu välistada? Tahaks kähku korda saada. Suht vastik on sõita niimoodi. :gun: ja sõita on vaja palju.
Ma praegu tegelengi vea selgeks tegemisega. Lapin eelmise omaniku tegematajätmisi.
Kas mingi diagnostika aitab ? Või saab kodusel teel ka esialgu midagi selgeks teha, et mingeid vigu välistada? Tahaks kähku korda saada. Suht vastik on sõita niimoodi. :gun: ja sõita on vaja palju.
Kui seda mootorit juhib Lucas,nagu see tavaliselt 2,1 puhul on,siis nagu Britid räägivad: "Seal,kus algab Lucas,lõpeb elekter". Sellele neetud luukase cu pritsele pole mingeid korralikke juppe leida ,ega söö seda ka normaalsed diagn. seadmed. Kui Bosch juhib,siis lihtsam. Proovi alul teist töötavat õhumõõturit,võta O2 anduri pistik lahti,lase ecu avariisse,mõõda üle TPS (gaasiklapi pote/lüliti), -temperatuuriandur,-õhutemperatuuriandur jne. Mõõda tühikäigul pihustile tuleva impusi väärtus.
Enne kõike seda pead olema veendunud,et sisselase ON ÕHUTIHE,et süüde on õige ja süütesüsteem töökorras.(et jagaja tsentrifugaalkaalkaalud poleks kinnikiilunud, juhul,kui jagajas sellised on).
Pumba kapasiteet mõõda ära ja rõhk samuti.
Väntvõlliandur võib selliseid sümptoome põhjustada,kuid "Hall`i" andurit ei saa mõõta testriga.
Tegevust sul küll,unusta seapekk ja porter.Sul on Saab.;)
Enne kõike seda pead olema veendunud,et sisselase ON ÕHUTIHE,et süüde on õige ja süütesüsteem töökorras.(et jagaja tsentrifugaalkaalkaalud poleks kinnikiilunud, juhul,kui jagajas sellised on).
Pumba kapasiteet mõõda ära ja rõhk samuti.
Väntvõlliandur võib selliseid sümptoome põhjustada,kuid "Hall`i" andurit ei saa mõõta testriga.
Tegevust sul küll,unusta seapekk ja porter.Sul on Saab.;)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pritse aju peal olid Boschi kirjad. Nagu ma aru saan on see positiivne. Süüde on minuarust hiline. Auto käivitamisel tahab natuke käiamist (siis on vist süüde hiline?). Pumba rõhu mõõtmiseks pole mul manomeetrit. Aga ma alustan sellistest elementaarsematest asjadest, mis puudutavad süüdet ja õhulekkeid ja siis siirdun edasi keerulisemate asjade juurde.
Elu on näidanud siiamaani, et vead on tavaliselt lihtsamad kui arvatagi oskad :fight:
Elu on näidanud siiamaani, et vead on tavaliselt lihtsamad kui arvatagi oskad :fight: