Kiirendamisel jõnksutab

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#26

E Dets 18, 2006 16:06

Kas süütepooli pärast võivad hahata ka juthmed üle lööma?
Kas sellistel detailidel nagu rootor ja jagajakaas on ka mingid erinevad tootjad mida tasub osta , mida mitte?

Edit: mis firma küünlad kannatavad kriitikat?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#27

E Dets 18, 2006 19:44

NGK! SAAB muude küünaldega ei sõidagi..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#28

E Dets 18, 2006 21:03

Saabide süütesüsteemid on välja töötatud NGK küünaldele vastavaks,vastupidiselt enamusele teistele markidele,kus sobivad küünlad otsitakse.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#29

T Dets 19, 2006 17:38

Mis SAAB siis kui ma panen sinna nt mingi muu tootja küünlad? On see vahe siis nii erinev?
NGK kataloogis minu autole küünlaid ei olnud. (müüa seletas seda sellega, et konkreetne küünlamark on saadaval ainult originaalosana - tootja ngk - silt on SAAB)
maksavad need küünlad viiikingus 248 eek tükk, mis on minuarust ikka päris korralik kirves. :wall:
Samas Boschi kataloogis olid sellisele mootorile küünlad olemas.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#30

T Dets 19, 2006 18:51

äkki on plaatina küünlad? mul mootoris olid siuksed.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#31

T Dets 19, 2006 18:52

Samas kui nüüd välismaa online NGK katalooge uurida, siis seal pakub nagu eri kataloogides sellele mootorile 2 küünalt.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#32

T Dets 19, 2006 22:18

BCPR6ES võiks sulle väga hea olla.

Vaata ka siia teemasse
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#33

T Dets 19, 2006 23:59

ise jõudsin koodideni BCPR5EIX ja BCP5EVX
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#34

K Dets 20, 2006 0:03

Need on mingid iriidium ja jumal teab mis küünlad... maksad seaks ennast. Need eelpoolmainitud on miski 45-50 eeku tükk.;) Kuigi kunagi Laki auto tahtis mulle neid umbes 180 EEK tükk müüa..:P Vali kohta, kuskohast ostad...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#35

K Dets 20, 2006 0:08

Selgepilt. Need siis ostamegi. Suured tänud. Edit: Siiski sinu pakutud teemas Trionic soovitab ilma turbota masinale teisi küünlaid.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#36

K Dets 20, 2006 7:57

ära siis jumala pärast ütle, mis mootori versiooniga tegu on. "R" küünlad lähevad ainult DI-ga variandile. kui sul on NG 2.0 vabalthingav jagajaga, siis BCP5EV või BCP5EVX. või on klassik? siis veel paar erinevat varianti.

nagu trionic siin ütles on saabidel süütesüsteemi korraliku töö eelduseks AINULT originaalis ettenähtud küünalde kasutamine. igasugused boschid ja densod jne tuleks ära unustada:facts:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#37

K Dets 20, 2006 8:45

t8-le: 2.1 vabalthingav klassik..;)

Aga jah.. vabalthingava jaoks oli tõesti pisut kuumem küünal. Samas ma olen kindel et see auto käib sul ka 6ES-iga korralikult. Ise olen kasutanud klassikul (vabalthingaval) nii R kui ilma R-ita küünlaid, töötas mõlemaga. Minu vähene kogemus mingit vahet ei täheldanud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#38

K Dets 20, 2006 10:46

Vabandust. Ei öelnud jah mootori versiooni. Kuna see teema paistab siin lõpupoole nagunii dialoog Cyberiga, siis tema teab isegi, millega tegu. :D
aga auto siis 2.1 16V Classic, 1993 aasta. Mootor B212
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#39

K Dets 20, 2006 17:36

Homme lähen poodi, et mis küünlad siis lõpuks ikkagi osta? Kas jään Cyberi pakutu juurde?
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#40

N Dets 21, 2006 11:42

Kohe lähen poe poole. Tahaks vastuse lukku panna, et mida ostan siis.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#41

N Dets 21, 2006 11:47

turbole BCP6ES,vabalthingavale 5ES.Sobivad ka BCPR küünlad.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#42

N Dets 21, 2006 22:16

Vahetasin küünlad-juhtmed-rootori-jagajakaane ära. Kõvasti parem on aga alguses nagu ikka natuke poos kinni maanteesõidul või siis kiirendamisel, aga see kinnipoomine polnud enam nii järsk.
Pärast sai veel sõidetud ja midagi erilist ei täheldanud. Homme plaanis Tartu ots. Siis saab vaadata, et kuidas käitub.
Siiski aeg-ajalt annab näole check engine tuli. (kas see võib olla tingitud kõrgest lambda näidust - kuna summuti lekib kuskilt ja saab lisaõhku) Ülevaatusel mainiti seda, et kas summutis või sisselaskes on leke.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#43

R Dets 22, 2006 1:20

Ja ongi nii :( Käisin just sõitmas ja ikka jõnksutab vahepeal. (seda just maanteesõidul). Asi pole nii hull nagu varem aga ikkagi :(

Kas võib olla süütepool nagu Trionic ütles? Kuidas seda testida?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#44

R Dets 22, 2006 9:10

Seda lisaõhku mainivad nad vist kõigile. Ma läksin sisuliselt otse summutitöökojast ülevaatusele. Just oli vahetatud pool kogu torustikust, keevitatud-möllatud seal. Onud väitsid ikka, et kusagilt tõmbab lisaõhku...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#45

R Dets 22, 2006 9:13

OT to cyber: sa oleks võinud ju vastata et parematel päevadel mitte ei tõmba vaid lausa surub pääle seda lisa õhku:evil:
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#46

R Dets 22, 2006 16:21

Nonii. Midagi on ikkagi mäda, Tartu sõidu peal auto näitas end oma halvimast küljest. :gun:
kuradi traktor .....

Eelmine omanik väitis, et jama hakkas pihta peale lambdaanduri vahetust Troostis. Kas võiks tõmmata mingeid paralleele auto veidra käitumise ja selle remondiskäigu vahel või on lihtsalt kokkusattumus.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#47

R Dets 22, 2006 19:35

Loomulikult võib.Kui algselt lahtiühendatud mittetöötav hapnikuandur asendati uuega ja ühendati ning mingit tagasisidet eelmiselt omanikult ei järgnenud.
Oletagem edasi,selle asemel,et viga kohe selgeks teha.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#48

L Dets 23, 2006 0:37

Ei oska mina oletada. Ma lihtsalt tahtsin teada kas on võimalik et midagi lambda vahetusega viltu läheb ( a la vale andur jne)
Ma praegu tegelengi vea selgeks tegemisega. Lapin eelmise omaniku tegematajätmisi.
Kas mingi diagnostika aitab ? Või saab kodusel teel ka esialgu midagi selgeks teha, et mingeid vigu välistada? Tahaks kähku korda saada. Suht vastik on sõita niimoodi. :gun: ja sõita on vaja palju.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#49

L Dets 23, 2006 8:04

Kui seda mootorit juhib Lucas,nagu see tavaliselt 2,1 puhul on,siis nagu Britid räägivad: "Seal,kus algab Lucas,lõpeb elekter". Sellele neetud luukase cu pritsele pole mingeid korralikke juppe leida ,ega söö seda ka normaalsed diagn. seadmed. Kui Bosch juhib,siis lihtsam. Proovi alul teist töötavat õhumõõturit,võta O2 anduri pistik lahti,lase ecu avariisse,mõõda üle TPS (gaasiklapi pote/lüliti), -temperatuuriandur,-õhutemperatuuriandur jne. Mõõda tühikäigul pihustile tuleva impusi väärtus.
Enne kõike seda pead olema veendunud,et sisselase ON ÕHUTIHE,et süüde on õige ja süütesüsteem töökorras.(et jagaja tsentrifugaalkaalkaalud poleks kinnikiilunud, juhul,kui jagajas sellised on).
Pumba kapasiteet mõõda ära ja rõhk samuti.
Väntvõlliandur võib selliseid sümptoome põhjustada,kuid "Hall`i" andurit ei saa mõõta testriga.
Tegevust sul küll,unusta seapekk ja porter.Sul on Saab.;)
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#50

L Dets 23, 2006 17:42

Pritse aju peal olid Boschi kirjad. Nagu ma aru saan on see positiivne. Süüde on minuarust hiline. Auto käivitamisel tahab natuke käiamist (siis on vist süüde hiline?). Pumba rõhu mõõtmiseks pole mul manomeetrit. Aga ma alustan sellistest elementaarsematest asjadest, mis puudutavad süüdet ja õhulekkeid ja siis siirdun edasi keerulisemate asjade juurde.
Elu on näidanud siiamaani, et vead on tavaliselt lihtsamad kui arvatagi oskad :D :fight:
Vasta