Kiirendamisel jõnksutab

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

P Mai 21, 2006 0:37

Mure siis minu rohelise isendiga (NG900 2.0 man 1993). Kõige paremini tunda teise käiguga - sujuvalt gaasi vajutades jõnksutab nagu ei saaks kütust kätte või krt teab misasi. Gaasipedaali esimene kolmandik ei oma mootori poolt adekvaatset reaktsiooni. Millest alustada - bensufilter, bensupump?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

P Mai 21, 2006 0:58

Algselt postitas: MadMan
Mure siis minu rohelise isendiga (NG900 2.0 man 1993). Kõige paremini tunda teise käiguga - sujuvalt gaasi vajutades jõnksutab nagu ei saaks kütust kätte või krt teab misasi. Gaasipedaali esimene kolmandik ei oma mootori poolt adekvaatset reaktsiooni. Millest alustada - bensufilter, bensupump?

Aga küünlad-juhtmed-....? Need on kõik ok?
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#3

P Mai 21, 2006 1:21

minu arust vahetati need troostis ära - pean arve pealt üle kontrollima, sest tehti seal ikka üksjagu.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#4

P Mai 21, 2006 11:21

Kõikjalt foorumistes või newsist loetu põhjal on hetkel tunne, et kui kasutajal auto jõnksutama hakkab, kahtlustatakse ALATI esimesena bensiinipumpa või kütusefiltrit :) Miks, ei tea. Umbes samamoodi, nagu levinuim suvaline number 1 - 10'ni on 7. Seal 900'l mingit totakat õhuandurit pole? Või mingeid vaakumvoolikuid...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

P Mai 21, 2006 12:26

Algselt postitas: Arno
Kõikjalt foorumistes või newsist loetu põhjal on hetkel tunne, et kui kasutajal auto jõnksutama hakkab, kahtlustatakse ALATI esimesena bensiinipumpa või kütusefiltrit :) Miks, ei tea. Umbes samamoodi, nagu levinuim suvaline number 1 - 10'ni on 7. Seal 900'l mingit totakat õhuandurit pole? Või mingeid vaakumvoolikuid...


täiesti olemas õhumõõtur ja hunnik vaakumvoolikuid.ise sõitsin rohelisega ca.200km.,siis käitus küll kenasti.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#6

P Mai 21, 2006 12:47

On nii õhuandur kui vaakumvoolikud. Lihtsalt bensufilter on 170000 km kuluobjekt manuaali järgi ja autol on ees 226000 ning hooldusraamatust pole haisugi. Kuidas nende voolikute korrasolekut kontrollida?

Näh Trionic jõudis juba ette - ma käisin poes jne. Auto sõidab küll kenasti, kuid gaasipedaali reaktsiooni puudumist kurtis ka üks tuttav, kes päevakese sellega sõita sai. Noh niikuinii on Troosti asja, eks siis vaatab üle.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

P Mai 21, 2006 13:03

yks mees rääkis mulle, et ng gaasitross pidavat kõrisse sisse soonima ja siis natuke kinni pooma ja raskelt käima hakkama. ja sellest jamasid.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#8

R Juun 02, 2006 23:02

Mul ilmnes selline jonksutamise probleem peale seda, kui auto oli pikemat aega (nädalad kuni kuu) seisnud puutumata. Siis sötma minnes jonksutab. Esimese hooga vahetasin bensufiltri, probleem kadus. Kui järgmine kord jälle tegi, hakkasin rohkem mötlema. Auto jäi seisma alati peaaegu tühja paagiga. Mul pole aimu, kus paagil see tuulutustoru on, aga öhk peab paaki ju pääsema. Küllap tekib sääl ka kondentsi öhust, mis pöhja vajub. Kui taas auto käima panen, läeb vesi küttetorustikku ja hakkab jamama. Suurtel pööretel probleemi pole, kuna siis temperatuurid silindris suuremad ja vesi arvatavasti lagunab vesinikuks ja pöleb ära. Kui madalatel pööretel kiirendades jönksutab.
Panin paagi kütet täis ja andsin maanteel tuld. Probleem kadus. Kui nüüd auto seisma jätan, on paagis vähemalt pool nivood bentsu. Probleemi rohkem pole esinenud.
Arrogance diminishes wisdom !
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

R Juun 02, 2006 23:24

Algselt postitas: overspeed
Suurtel pööretel probleemi pole, kuna siis temperatuurid silindris suuremad ja vesi arvatavasti lagunab vesinikuks ja pöleb ära.
Üldiselt tuumareaktsiooni seal veel ei toimu..;) see vesi aurustub seal ja võib palju paha teha, kui teda palju on ... Samas kerge water injection vähendab detonatsiooni kõvasti, kuna toob temperatuurid alla.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#10

L Juun 03, 2006 9:59

Algselt postitas: Cyber
Üldiselt tuumareaktsiooni seal veel ei toimu..;) see vesi aurustub seal ja võib palju paha teha, kui teda palju on ... Samas kerge water injection vähendab detonatsiooni kõvasti, kuna toob temperatuurid alla.

Seda ma mötlesingi, aga pikalt ei hakkanud kirjutama vee kahjulikust möjust mootorile. Egas teda nii lademetes sääl pole.
Laevamootoritel on olemas isegi sellised pihustid, kus kaks juga körvuti pihustis. Üks on küte ja teine vesi. Vesi jahutab pölemistemp-i, seega isesüttimine hilineb nöksa. Sellega saab suurema surveastme panna. Ja madalamal temp-l pöledes ei teki jääkgaasides mürk- ja mittevajalikke gaase nii palju (N2o,NO ja NO2 ehk NOx-d). Vee temp-i alandav möju vähendab nox-e kuni 50 %.
Aga laevamootorid ju pikalt ei seisa, seega ei ole veel aega hakata seal korrosiooni tekitama. Automootorid seevastu ... neile on proovitud seda vee lisamist, kuid rakendust pole need leidnud.
Arrogance diminishes wisdom !
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#11

E Juun 12, 2006 11:07

roheline nüüd Troostautos oma järge ootamas. Trionicu esialgsed tööversioonid on peetis lambda, lisaõhk ja mootoriaju. kui kellelgi on laenata 2.0 96 või 98 kW NG900 aju, siis võiks märku anda.

update: said punase ja rohelise ajud ära vahetatud ja rohelisel on täiesti uus minek. Punane sõidab ka normaalselt. Vaatame mis saab edasi.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#12

N Juun 22, 2006 13:38

Kiire küsimus: kas on mingit olulist vahet erinevate tootjate bensufiltritel - valikus siis FRAM, Delphi, JapanParts, WIX, JC, Hengst?

Falleroonist võtsin praegu FRAMi filtri.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#13

N Juun 22, 2006 16:56

Algselt postitas: MadMan
Kiire küsimus: kas on mingit olulist vahet erinevate tootjate bensufiltritel - valikus siis FRAM, Delphi, JapanParts, WIX, JC, Hengst?

Falleroonist võtsin praegu FRAMi filtri.


Arvan et see puhtalt maitse asi millist kasutad.
:drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

N Juun 22, 2006 20:58

Algselt postitas: MadMan
Kiire küsimus: kas on mingit olulist vahet erinevate tootjate bensufiltritel - valikus siis FRAM, Delphi, JapanParts, WIX, JC, Hengst?

Falleroonist võtsin praegu FRAMi filtri.


pmst ei ole vahet,paber on paber.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#15

T Juul 11, 2006 14:35

Leidsin ühe mammutteema, kus sarnaseid probleeme lahatakse auto24 Fordifoorum
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#16

T Juul 11, 2006 17:21

kui tihti tonnisel bensufiltrit vahetama peaks
ja kus ta üldse asub tal
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#17

T Juul 11, 2006 18:09

Algselt postitas: vulkanus
kui tihti tonnisel bensufiltrit vahetama peaks
ja kus ta üldse asub tal

Ühel vahval lehel toodud info põhjal on vahetuse intervalliks 160 000 km.
Leht isa kah:
http://saab9000.com/procedures/fuel/fuelfilter.php
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#18

N Juul 13, 2006 13:01

tonnisel kütusefiltri vahetus iga 60000 järel (kirjaviga?)
Trionic seletab

aga nüüd proovin vaakumvoolikuid ja muud träna kontrollida.
ajan siit näpuga järge, puhastan klemme ja vahetan voolikuid. neid pagana andureid ja regulaatoreid ikka parasjagu.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#19

L Dets 16, 2006 22:58

Mul 900 jõnksutab ka. Ja viimasel ajal ühe hullemini. Maanteesõidul kaob jõud pidevalt ära. Päris hull.
Jääks esialgu versioonide lisaõhk ja küünlajuhtmed juurde.
Küünlajuhtmeid kontrollin homme, seni tahaks teada, et kust kohast on lisaõhu saamine võimalik?
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#20

L Dets 16, 2006 23:57

vaata throttle body juures kõik voolikud üle - katki või lausa lahtine voolik. üks neist põhjustas minu masinal just sarnaseid sündroome - maanteel jõudu polnud, check engine põles jne.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#21

L Dets 16, 2006 23:59

kui nüüd pidurivõimendil näiteks on auk sees, siis ta imeb kah lisaõhku aga kas see just samamoodi avaldub. igatahes kui on pidurivõimendil auk sees, siis läheb hoopis segu rikkaks ja mingit jõnksutamist küll ei ole.
sellest järeldan et lisaõhk ei tohiks jõnksutamist tekitada, vähemalt lh'l mitte.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#22

P Dets 17, 2006 0:05

Mu masinal ka aeg-ajalt check engine põleb nii 5 minuti kaupa täna näiteks põles korra.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#23

P Dets 17, 2006 17:24

Ma olen kindel, et minu probleemid lahendab uus küünlajuhtmete komplekt. Pimedas sai siis töötavat mootorit vaadeldud ja seal käib ikka tõsine värvimuusika. Päris vahva on vaadata kuidas sädemed väljaspool juhet jooksevad jagajast küünlasse :gun:
Igasugu vaakumvoolikud paistavad korras olevat.


Edit: selline huvitav küsimus tekkis veel, et korras ja uued küünlajuhtmed ei tohiks õige paigalduse korral ühtegi silmnähtavat sädet pillata eks ?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#24

P Dets 17, 2006 18:38

Ei tohiks sädeleda seal enam miskit. Vaheta siis ühe jutiga jagaja kaas ja rootor ka ära.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#25

E Dets 18, 2006 8:45

Küünlad-juhtmed-rootor-kaas on min.programm.Üksikult neid vahetada pole üldse mõtet.Ka süütepool teeb classicul tänu oma paigutusele tihti trikke.
Vasta