Kiirendamisel jõnksutab
Mure siis minu rohelise isendiga (NG900 2.0 man 1993). Kõige paremini tunda teise käiguga - sujuvalt gaasi vajutades jõnksutab nagu ei saaks kütust kätte või krt teab misasi. Gaasipedaali esimene kolmandik ei oma mootori poolt adekvaatset reaktsiooni. Millest alustada - bensufilter, bensupump?
Algselt postitas: MadMan
Mure siis minu rohelise isendiga (NG900 2.0 man 1993). Kõige paremini tunda teise käiguga - sujuvalt gaasi vajutades jõnksutab nagu ei saaks kütust kätte või krt teab misasi. Gaasipedaali esimene kolmandik ei oma mootori poolt adekvaatset reaktsiooni. Millest alustada - bensufilter, bensupump?
Aga küünlad-juhtmed-....? Need on kõik ok?
Kõikjalt foorumistes või newsist loetu põhjal on hetkel tunne, et kui kasutajal auto jõnksutama hakkab, kahtlustatakse ALATI esimesena bensiinipumpa või kütusefiltrit Miks, ei tea. Umbes samamoodi, nagu levinuim suvaline number 1 - 10'ni on 7. Seal 900'l mingit totakat õhuandurit pole? Või mingeid vaakumvoolikuid...
Algselt postitas: Arno
Kõikjalt foorumistes või newsist loetu põhjal on hetkel tunne, et kui kasutajal auto jõnksutama hakkab, kahtlustatakse ALATI esimesena bensiinipumpa või kütusefiltrit Miks, ei tea. Umbes samamoodi, nagu levinuim suvaline number 1 - 10'ni on 7. Seal 900'l mingit totakat õhuandurit pole? Või mingeid vaakumvoolikuid...
täiesti olemas õhumõõtur ja hunnik vaakumvoolikuid.ise sõitsin rohelisega ca.200km.,siis käitus küll kenasti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
On nii õhuandur kui vaakumvoolikud. Lihtsalt bensufilter on 170000 km kuluobjekt manuaali järgi ja autol on ees 226000 ning hooldusraamatust pole haisugi. Kuidas nende voolikute korrasolekut kontrollida?
Näh Trionic jõudis juba ette - ma käisin poes jne. Auto sõidab küll kenasti, kuid gaasipedaali reaktsiooni puudumist kurtis ka üks tuttav, kes päevakese sellega sõita sai. Noh niikuinii on Troosti asja, eks siis vaatab üle.
Näh Trionic jõudis juba ette - ma käisin poes jne. Auto sõidab küll kenasti, kuid gaasipedaali reaktsiooni puudumist kurtis ka üks tuttav, kes päevakese sellega sõita sai. Noh niikuinii on Troosti asja, eks siis vaatab üle.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
yks mees rääkis mulle, et ng gaasitross pidavat kõrisse sisse soonima ja siis natuke kinni pooma ja raskelt käima hakkama. ja sellest jamasid.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 701
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Mul ilmnes selline jonksutamise probleem peale seda, kui auto oli pikemat aega (nädalad kuni kuu) seisnud puutumata. Siis sötma minnes jonksutab. Esimese hooga vahetasin bensufiltri, probleem kadus. Kui järgmine kord jälle tegi, hakkasin rohkem mötlema. Auto jäi seisma alati peaaegu tühja paagiga. Mul pole aimu, kus paagil see tuulutustoru on, aga öhk peab paaki ju pääsema. Küllap tekib sääl ka kondentsi öhust, mis pöhja vajub. Kui taas auto käima panen, läeb vesi küttetorustikku ja hakkab jamama. Suurtel pööretel probleemi pole, kuna siis temperatuurid silindris suuremad ja vesi arvatavasti lagunab vesinikuks ja pöleb ära. Kui madalatel pööretel kiirendades jönksutab.
Panin paagi kütet täis ja andsin maanteel tuld. Probleem kadus. Kui nüüd auto seisma jätan, on paagis vähemalt pool nivood bentsu. Probleemi rohkem pole esinenud.
Panin paagi kütet täis ja andsin maanteel tuld. Probleem kadus. Kui nüüd auto seisma jätan, on paagis vähemalt pool nivood bentsu. Probleemi rohkem pole esinenud.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14286
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Üldiselt tuumareaktsiooni seal veel ei toimu..;) see vesi aurustub seal ja võib palju paha teha, kui teda palju on ... Samas kerge water injection vähendab detonatsiooni kõvasti, kuna toob temperatuurid alla.Algselt postitas: overspeed
Suurtel pööretel probleemi pole, kuna siis temperatuurid silindris suuremad ja vesi arvatavasti lagunab vesinikuks ja pöleb ära.
-
- Postitusi: 701
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Algselt postitas: Cyber
Üldiselt tuumareaktsiooni seal veel ei toimu..;) see vesi aurustub seal ja võib palju paha teha, kui teda palju on ... Samas kerge water injection vähendab detonatsiooni kõvasti, kuna toob temperatuurid alla.
Seda ma mötlesingi, aga pikalt ei hakkanud kirjutama vee kahjulikust möjust mootorile. Egas teda nii lademetes sääl pole.
Laevamootoritel on olemas isegi sellised pihustid, kus kaks juga körvuti pihustis. Üks on küte ja teine vesi. Vesi jahutab pölemistemp-i, seega isesüttimine hilineb nöksa. Sellega saab suurema surveastme panna. Ja madalamal temp-l pöledes ei teki jääkgaasides mürk- ja mittevajalikke gaase nii palju (N2o,NO ja NO2 ehk NOx-d). Vee temp-i alandav möju vähendab nox-e kuni 50 %.
Aga laevamootorid ju pikalt ei seisa, seega ei ole veel aega hakata seal korrosiooni tekitama. Automootorid seevastu ... neile on proovitud seda vee lisamist, kuid rakendust pole need leidnud.
Arrogance diminishes wisdom !
roheline nüüd Troostautos oma järge ootamas. Trionicu esialgsed tööversioonid on peetis lambda, lisaõhk ja mootoriaju. kui kellelgi on laenata 2.0 96 või 98 kW NG900 aju, siis võiks märku anda.
update: said punase ja rohelise ajud ära vahetatud ja rohelisel on täiesti uus minek. Punane sõidab ka normaalselt. Vaatame mis saab edasi.
update: said punase ja rohelise ajud ära vahetatud ja rohelisel on täiesti uus minek. Punane sõidab ka normaalselt. Vaatame mis saab edasi.
Algselt postitas: MadMan
Kiire küsimus: kas on mingit olulist vahet erinevate tootjate bensufiltritel - valikus siis FRAM, Delphi, JapanParts, WIX, JC, Hengst?
Falleroonist võtsin praegu FRAMi filtri.
Arvan et see puhtalt maitse asi millist kasutad.
Algselt postitas: MadMan
Kiire küsimus: kas on mingit olulist vahet erinevate tootjate bensufiltritel - valikus siis FRAM, Delphi, JapanParts, WIX, JC, Hengst?
Falleroonist võtsin praegu FRAMi filtri.
pmst ei ole vahet,paber on paber.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Leidsin ühe mammutteema, kus sarnaseid probleeme lahatakse auto24 Fordifoorum
Algselt postitas: vulkanus
kui tihti tonnisel bensufiltrit vahetama peaks
ja kus ta üldse asub tal
Ühel vahval lehel toodud info põhjal on vahetuse intervalliks 160 000 km.
Leht isa kah:
http://saab9000.com/procedures/fuel/fuelfilter.php
tonnisel kütusefiltri vahetus iga 60000 järel (kirjaviga?)
Trionic seletab
aga nüüd proovin vaakumvoolikuid ja muud träna kontrollida.
ajan siit näpuga järge, puhastan klemme ja vahetan voolikuid. neid pagana andureid ja regulaatoreid ikka parasjagu.
Trionic seletab
aga nüüd proovin vaakumvoolikuid ja muud träna kontrollida.
ajan siit näpuga järge, puhastan klemme ja vahetan voolikuid. neid pagana andureid ja regulaatoreid ikka parasjagu.
Mul 900 jõnksutab ka. Ja viimasel ajal ühe hullemini. Maanteesõidul kaob jõud pidevalt ära. Päris hull.
Jääks esialgu versioonide lisaõhk ja küünlajuhtmed juurde.
Küünlajuhtmeid kontrollin homme, seni tahaks teada, et kust kohast on lisaõhu saamine võimalik?
Jääks esialgu versioonide lisaõhk ja küünlajuhtmed juurde.
Küünlajuhtmeid kontrollin homme, seni tahaks teada, et kust kohast on lisaõhu saamine võimalik?
kui nüüd pidurivõimendil näiteks on auk sees, siis ta imeb kah lisaõhku aga kas see just samamoodi avaldub. igatahes kui on pidurivõimendil auk sees, siis läheb hoopis segu rikkaks ja mingit jõnksutamist küll ei ole.
sellest järeldan et lisaõhk ei tohiks jõnksutamist tekitada, vähemalt lh'l mitte.
sellest järeldan et lisaõhk ei tohiks jõnksutamist tekitada, vähemalt lh'l mitte.
Ma olen kindel, et minu probleemid lahendab uus küünlajuhtmete komplekt. Pimedas sai siis töötavat mootorit vaadeldud ja seal käib ikka tõsine värvimuusika. Päris vahva on vaadata kuidas sädemed väljaspool juhet jooksevad jagajast küünlasse :gun:
Igasugu vaakumvoolikud paistavad korras olevat.
Edit: selline huvitav küsimus tekkis veel, et korras ja uued küünlajuhtmed ei tohiks õige paigalduse korral ühtegi silmnähtavat sädet pillata eks ?
Igasugu vaakumvoolikud paistavad korras olevat.
Edit: selline huvitav küsimus tekkis veel, et korras ja uued küünlajuhtmed ei tohiks õige paigalduse korral ühtegi silmnähtavat sädet pillata eks ?
Küünlad-juhtmed-rootor-kaas on min.programm.Üksikult neid vahetada pole üldse mõtet.Ka süütepool teeb classicul tänu oma paigutusele tihti trikke.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989