Saab 900ng-le 9000 2.3t mootor.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kapa92
Postitusi: 133
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:34
Asukoht:
Auto:

#1

K Juun 17, 2015 18:08

Tervist,

Kuna kasutult seisab 9000 pealt tulnud mootor (92a 143kw), siis tekkis küsimus selle paneku kohta 900NG-le, millel algselt 2.0t 136kw.
Täpsemalt siis mootorit uurides selgus, et 1. väntvõlli andur on tollel teises kohas, 900-l loeb ta ju vända küljes olevalt võrult, kuid antud mootoril rihmaratta küljest.
2. 900 käigukast ei ühti kohe mitte selle mootori külge, kinnitused siis tsipake erinevad.
3. Karter ei ühti samuti tollele mootorile.

Huvipärast siis küsingi, et äkki mõni teadjam inimene oskab öelda, kui nüüd asetada mootor komplektsena, nii nagu ta tuli tonnise pealt, minu 900-le, siis selge on see, et mootorikinnitused ei ühti nendel kohe mitte.. nendega ei oleks nagu väga probleemi kuna käed on otsas ja need saab teha, KUID kuidas on lood selle vända anduriga? Kas sellel on vahet kui ta loeb impulssi rihmarattalt mitte võrelt?
Ja 2. siis käigukasti kohta, et kui nüüd kasutusele võtta tonnise käigukast koos pooltelgedega, mis probleem nendega ette võib tulla? Sest ise arvan, et pooltelgede pikkused ja äkki ka nuutide arv on erinev?

Sai võibolla sogane jutt, kuid äkki keegi saab aimdust mis silmas pean..
Olekski lihtsalt vaja mõne teadjama isiku käest kuulda kas selline kompott üldse oleks võimalik või tasub üldse ära unustada.

Siim.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

K Juun 17, 2015 18:29

NG-l on ka olemas 2.3 mootor, küll vabalthingav. Sinna otsa turbokat vast lihtsam ehitada? Eks targemad kommenteerivad edasi.

Üldiselt ilma väga pingutamata saab NG 2.0T mootorist ca 170kW kätte. Milleks selle 2.3-ga mässata?
Kapa92
Postitusi: 133
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:34
Asukoht:
Auto:

#3

K Juun 17, 2015 18:40

NG-l on ka olemas 2.3 mootor, küll vabalthingav. Sinna otsa turbokat vast lihtsam ehitada? Eks targemad kommenteerivad edasi.

Üldiselt ilma väga pingutamata saab NG 2.0T mootorist ca 170kW kätte. Milleks selle 2.3-ga mässata?


Ma siin lihtsalt ükspäev jäin mõttesse, kuidas tolle mootoriga oleks, et äkki annaks see sinna kuidagi istutada, aga lähemal uurimisel jah vaatasin, et probleeme tekib küllaga sellel..
Ega väga hullu ei oleks kui peaks siiski vana 2.0 mootorit kasutama, tolle jaoks on muretsetud juba Aero pealt turbo, bpc klapp, ja lähiajal peaks siis vaatama kas suuremad pihustid või siis aitab äkki esialgu paremast kütuserõhu regulaatorist, eks näis.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#4

K Juun 17, 2015 18:47

See krempel annab juba lõdvalt selle 170kW välja. Kütuserõhk tõsta 3.5bar peale ja ei pea ka pihusteid vahetama.

Edasi peaks juba sillad järgi aitama (või isegi varem), muidu vähe perutab selle võimsuse juures. Uretaaniring, roolilati clamp ja tagumine rollbar, miks mitte ka põhjaämblik. Madaldusvedru ja vastav amort vast juba oli? Kestvuse mõttes oleks väga abiks Viggeni ketas ja korv. Mõni käigukast varuks :P
Kapa92
Postitusi: 133
Liitunud: R Apr 06, 2012 23:34
Asukoht:
Auto:

#5

K Juun 17, 2015 18:55

See krempel annab juba lõdvalt selle 170kW välja. Kütuserõhk tõsta 3.5bar peale ja ei pea ka pihusteid vahetama.

Edasi peaks juba sillad järgi aitama (või isegi varem), muidu vähe perutab selle võimsuse juures. Uretaaniring, roolilati clamp ja tagumine rollbar, miks mitte ka põhjaämblik. Madaldusvedru ja vastav amort vast juba oli? Kestvuse mõttes oleks väga abiks Viggeni ketas ja korv. Mõni käigukast varuks :P


Vedrude ja amortide kohta ei oskagi öelda, ulme jäik tundus ees olevat originaali kohta samas madalam oli kui originaal, kuid mingeid märke ei leidnud küll nende pealt millega tegemist võiks olla.
Sillad tulevad kindlasti jäigemate pukside peale, kuna juba hetkel perutas vastikult.
Siduri proovin hetkel pidama saada, pidurimeistri katete ja uue korvi abil, eks näis siis kas aitab :D
Vasta