1. leht 1-st

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: T Juul 14, 2015 19:39
Postitas uralavto
Tere

Kui ilmad lähevad soojemaks +20 ja üle, ei taha enam käigud normaalselt sisse lülituda. Kasutama peab jõudu. Linnas on üsna ebameeldiv niimoodi liigelda. Sõidu alguses umbes 10 km, kui kõik agregaadid on veel mitte ülessoojenenud, toimib kõik nii nagu peab. Samas kui õhk on veidigi jahedam ei ole mingisugust probleemi.
Kas oskab keegi midagi väljapakkuda?

Auto: ng900 95a; manuaalkast FM55 501

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: T Juul 14, 2015 20:00
Postitas ivomets
seal hoovastikus on üks pehme plastmass jurakas, mille mingid osad puruks lähevad.
on asendatav lihtsa vaevaga.
samas aga mul oleks ka pakkuda 9-3 hoovastik, mis sellest veast prii on ja käike mõnus vahetada

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: T Juul 14, 2015 22:07
Postitas uralavto
Kas selle hoovastiku vahetamisega saab ise hakkama? Orginaali vahetamine ja regul. ei ole võõras.
Aga miks just soojade ilmadega see probleem välja tuleb?

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: T Juul 14, 2015 22:13
Postitas ivomets
Tead, sellest soojast pole mul midagi aimu , et miks soojaga. samas neid pehmeid plastmass jubinaid olen nii mõnegi vahetanud. ja kui seal 1 või 2 mingit jalga puruks läheb, siis hakkab hoovastik logisema ja ei leia õigeid käike ülesse.

eks ma homme võin sellest 9-3 hoovastikust pilti ka teha. salongi poole läheb küll samuti nagu ng puhul aga kasti otsa systeemi pole meeles.

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: T Juul 14, 2015 22:34
Postitas uralavto
Käikude sisse lülitamisega ei ole tegelikult probleemi, isegi tagurduskäik läheb ilusasti sisse. Aga nii kui ilmad lähevad soojaks on asi täiesti kohutav. Kui linnast välja maanteele saab siis läheb paremaks.
See on juba päris mitmes suvi, mis sedaviisi läheb :( Siiani olen kuidagi hakkama saanud ja linnas üritanud mitte väga pikki otsi teha.

E: ma ise arvan, et kusagil peab toimuma soojuspaisumine. Ei ole kohanud sellist värki teiste autode juures.

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: K Juul 15, 2015 0:20
Postitas tõh
Kas siduripedaali tunnetuses ei muutu midagi?

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: K Juul 15, 2015 0:32
Postitas ill
Vale õli kastis? Või siis liiga vähe õli, ei jahuta enam korralikult?

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: K Juul 15, 2015 8:04
Postitas tarmiit
Ma alustaks õli kontrollist-vahetusest.

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: K Juul 15, 2015 13:05
Postitas uralavto
Tänud kutid.
Siduripedaal tundub ikka sama. Ja käigukastis on õli vahetatud, küll tõesti mõned aastad tagasi.
OK vaatan ka need asjad üle.

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: R Juul 24, 2015 11:30
Postitas uralavto
Kus on vibaleevendusmuhv?



Lisatud failid

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: R Juul 24, 2015 11:52
Postitas RandomHero
tegin trükivea, vibraleevendus... pole vist isegi muhv. Aga loogika ütleb, et väriseva kasti ja käigukangi vahel peab mingi käkk olema, et kang sul salongis ei rabeleks. Google igatahes ütles sama, mis Ivomets - et mingi plastist jurakas, mis ajaga ära mädaneb.

Siin on 9-3 kohta juhend, peaks vist enam-vähem sama olema: http://www.instructables.com/id/Saab-9-3-Sport-Stiff-Gears-Repair-Gear-Turret-Repa/

Selleks et käigud normaalselt ei käi, piisab kui see kärakas sul paar mm vales suunas paisub, siis hakkavad kõik käigud "ümber nurga" sisse käima.

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: R Juul 24, 2015 12:23
Postitas uralavto
Ma ise ka arvasin, et kirjaviga :D

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: R Juul 24, 2015 13:00
Postitas ivomets
pagan sellest joonisest aru saab. See plastmass junn on selle pikka varda käigukastipool otsas, mis ühendab käigu kangi kastiga. seal peal ( otsas) on mingi kummilutt, mille saab üles tõsta ja sealt salongi poole vaadates , ta mingi pesa sees on. läbimõõt ca 4 cm, laius 1 cm. ca 8 sellist kõrva küljes, millega ta sinna pessa end fikseerima peaks. kui 1...2 kõrva katki, siis hoovastik juba pendeldab ja käikudega jamamist.

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: R Juul 24, 2015 15:23
Postitas sat
Nr 13 peaks pildi peal olema. Minu NG-l sai seda 2 korda vahetatud. Esimene kord Saabianti juures. Vahetati ära toimis ilusti, kuid kõigest nädala paar. Kurtsin siis Saabiantile uuesti muret, sai vist isegi näitamas käidud ja siis öeldi, et käiguvahetushoovastik on kulunud ja see vaja vahetada. Ei tundunud päris õige diagnoos. Sõbraga natuke uurisime asja ja siis avastasime, et mootor hüppab liiga palju. Tuli välja, et tagumisel mootoripadjal oli kinnitus katki ja mootor istus padja peal niisama. Hüppamisega lõhkus kiirelt selle plastikmuhvi ära. Vahetasin ise padja ja panin uue plastikjubina ning enam sellega probleemi polnud. Hoovastik jäigi vahetamata :D Kuid sinu kirjelduse järgi siin teine probleem. Lahti on tegelikult seda üsna lihtne võtta, tagasi pannes pead õige koha pealt kinni keerama, et kõiki käike saaks ikka kasutada. Kui viitsid võid lahti võtta ja tsekata. Kõik kõrvad peavad terved olema ja loksu ei tohi olla.

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: R Juul 24, 2015 15:34
Postitas ill
Number 9 pigem.

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: R Juul 24, 2015 18:20
Postitas roomlane
Mu 900-l oli jällegi see nr 2 rööptahukas mõradega. Kipsikruvide ja kaablivitstega oli parandada üritatud.

NG900 käigud ei taha lülituda.

Postitatud: P Aug 16, 2015 11:36
Postitas RandomHero
teema küll juba veidi vananenud ja äkki teemaalgatajal juba jupp vahetatud, aga Streetrace foorumis üks parandas just 9-5'l sama kohta:

http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?p=1569543#p1569543