NG900 käigud ei taha lülituda.
Tere
Kui ilmad lähevad soojemaks +20 ja üle, ei taha enam käigud normaalselt sisse lülituda. Kasutama peab jõudu. Linnas on üsna ebameeldiv niimoodi liigelda. Sõidu alguses umbes 10 km, kui kõik agregaadid on veel mitte ülessoojenenud, toimib kõik nii nagu peab. Samas kui õhk on veidigi jahedam ei ole mingisugust probleemi.
Kas oskab keegi midagi väljapakkuda?
Auto: ng900 95a; manuaalkast FM55 501
Kui ilmad lähevad soojemaks +20 ja üle, ei taha enam käigud normaalselt sisse lülituda. Kasutama peab jõudu. Linnas on üsna ebameeldiv niimoodi liigelda. Sõidu alguses umbes 10 km, kui kõik agregaadid on veel mitte ülessoojenenud, toimib kõik nii nagu peab. Samas kui õhk on veidigi jahedam ei ole mingisugust probleemi.
Kas oskab keegi midagi väljapakkuda?
Auto: ng900 95a; manuaalkast FM55 501
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
seal hoovastikus on üks pehme plastmass jurakas, mille mingid osad puruks lähevad.
on asendatav lihtsa vaevaga.
samas aga mul oleks ka pakkuda 9-3 hoovastik, mis sellest veast prii on ja käike mõnus vahetada
on asendatav lihtsa vaevaga.
samas aga mul oleks ka pakkuda 9-3 hoovastik, mis sellest veast prii on ja käike mõnus vahetada
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Tead, sellest soojast pole mul midagi aimu , et miks soojaga. samas neid pehmeid plastmass jubinaid olen nii mõnegi vahetanud. ja kui seal 1 või 2 mingit jalga puruks läheb, siis hakkab hoovastik logisema ja ei leia õigeid käike ülesse.
eks ma homme võin sellest 9-3 hoovastikust pilti ka teha. salongi poole läheb küll samuti nagu ng puhul aga kasti otsa systeemi pole meeles.
eks ma homme võin sellest 9-3 hoovastikust pilti ka teha. salongi poole läheb küll samuti nagu ng puhul aga kasti otsa systeemi pole meeles.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Käikude sisse lülitamisega ei ole tegelikult probleemi, isegi tagurduskäik läheb ilusasti sisse. Aga nii kui ilmad lähevad soojaks on asi täiesti kohutav. Kui linnast välja maanteele saab siis läheb paremaks.
See on juba päris mitmes suvi, mis sedaviisi läheb Siiani olen kuidagi hakkama saanud ja linnas üritanud mitte väga pikki otsi teha.
E: ma ise arvan, et kusagil peab toimuma soojuspaisumine. Ei ole kohanud sellist värki teiste autode juures.
See on juba päris mitmes suvi, mis sedaviisi läheb Siiani olen kuidagi hakkama saanud ja linnas üritanud mitte väga pikki otsi teha.
E: ma ise arvan, et kusagil peab toimuma soojuspaisumine. Ei ole kohanud sellist värki teiste autode juures.
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
- Asukoht:
- Auto:
tegin trükivea, vibraleevendus... pole vist isegi muhv. Aga loogika ütleb, et väriseva kasti ja käigukangi vahel peab mingi käkk olema, et kang sul salongis ei rabeleks. Google igatahes ütles sama, mis Ivomets - et mingi plastist jurakas, mis ajaga ära mädaneb.
Siin on 9-3 kohta juhend, peaks vist enam-vähem sama olema: http://www.instructables.com/id/Saab-9-3-Sport-Stiff-Gears-Repair-Gear-Turret-Repa/
Selleks et käigud normaalselt ei käi, piisab kui see kärakas sul paar mm vales suunas paisub, siis hakkavad kõik käigud "ümber nurga" sisse käima.
Siin on 9-3 kohta juhend, peaks vist enam-vähem sama olema: http://www.instructables.com/id/Saab-9-3-Sport-Stiff-Gears-Repair-Gear-Turret-Repa/
Selleks et käigud normaalselt ei käi, piisab kui see kärakas sul paar mm vales suunas paisub, siis hakkavad kõik käigud "ümber nurga" sisse käima.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pagan sellest joonisest aru saab. See plastmass junn on selle pikka varda käigukastipool otsas, mis ühendab käigu kangi kastiga. seal peal ( otsas) on mingi kummilutt, mille saab üles tõsta ja sealt salongi poole vaadates , ta mingi pesa sees on. läbimõõt ca 4 cm, laius 1 cm. ca 8 sellist kõrva küljes, millega ta sinna pessa end fikseerima peaks. kui 1...2 kõrva katki, siis hoovastik juba pendeldab ja käikudega jamamist.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Nr 13 peaks pildi peal olema. Minu NG-l sai seda 2 korda vahetatud. Esimene kord Saabianti juures. Vahetati ära toimis ilusti, kuid kõigest nädala paar. Kurtsin siis Saabiantile uuesti muret, sai vist isegi näitamas käidud ja siis öeldi, et käiguvahetushoovastik on kulunud ja see vaja vahetada. Ei tundunud päris õige diagnoos. Sõbraga natuke uurisime asja ja siis avastasime, et mootor hüppab liiga palju. Tuli välja, et tagumisel mootoripadjal oli kinnitus katki ja mootor istus padja peal niisama. Hüppamisega lõhkus kiirelt selle plastikmuhvi ära. Vahetasin ise padja ja panin uue plastikjubina ning enam sellega probleemi polnud. Hoovastik jäigi vahetamata Kuid sinu kirjelduse järgi siin teine probleem. Lahti on tegelikult seda üsna lihtne võtta, tagasi pannes pead õige koha pealt kinni keerama, et kõiki käike saaks ikka kasutada. Kui viitsid võid lahti võtta ja tsekata. Kõik kõrvad peavad terved olema ja loksu ei tohi olla.
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
- Asukoht:
- Auto:
teema küll juba veidi vananenud ja äkki teemaalgatajal juba jupp vahetatud, aga Streetrace foorumis üks parandas just 9-5'l sama kohta:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?p=1569543#p1569543
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?p=1569543#p1569543