900 püsikiirusehoidja

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#1

E Sept 28, 2015 21:24

Lugu selline:

Püsika mittetoimimisel sai otsustatud, et vaatan, mis püsikiirushoidja mootori karbi sees on. Lisan selle kohta pildid, suht nutune olukord. Hammasrattad, mis peaksid trossi gaasihoovastikus pingule tõmbama, on ennast ära närinud. Püsikiiruse mootori karp jahu täis. Hammasrattad lihtsalt ei haaku enam üksteisega ja käivad tühja.

Kas keegi teab, kas 900 ja 9-3 püsika mootorid on erinevad või saab neid omavahel vahetada? Või on kasvõi sisu sarnane, et saaksin hammakaid kasutada ära? Hetkel otsin lammaritest uut, pakutakse 9-3 oma diiselmootoriga autolt. Aga internetist ei leia kuskilt seda infot, millised karbid omavahel võiksid vahetatavad olla ja ei julge kaugelt nii tellima hakata.

Elektroonikaplaat ja muud plastikvidinad tunduvad olevat korras ja visuaalselt kena väljanägemisega.



Lisatud failid
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#2

E Sept 28, 2015 21:29

sarnane karp tundub olevat nagu tonnisel... tross vaevalt, et sama on?
kas alguses püsika pedaali andureid kontrollisid? võibolla suutis trossi veel tõmmata, kuid siduri ja piduri pedaali andurid võivad jamada. testida saad lihtsalt kontatkid ära lühistades ja siis püsikat proovides(Kui ära püsikas peal sidurit vajuta...)
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#3

E Sept 28, 2015 21:42

Püsika andureid kontrollisin. Siduri oma oli kahtlane, selle lühistasin ära. Piduri oma heas korras ja plastik terve.

Aga nii kui ma selle mootori karbi lahti tegin, oli asi selge. Ei kruvinud midagi lahtigi veel, veeretasin näpuga ühte tigu ringi ja teine ei puudutanudki seda. Seega viga konkreetselt selles. Ülekanne mootori teost trossi teoni oli puudu.
Vasta