9-3 ´98 2,0 geneka rihm
Probleem selles, et rihm läks ühel heal hetkel pikuti pooleks. Ostsin uue ja panin peale, tühikäigul oli kõik kombes, aga nagu sõitma hakkasin, nii lõi selle väikese rulliku pealt rihma uuesti maha. Kas viga võib olla rullikus või minus? Rullik on kuidagi kitsam kui need suured rullid.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
:wise: kui remont ei õnnestu, on viga alati tegijas. Raud pole kunagi süüdi.
Rullik on õige kitsuse või laiusega, kui rihm korralikult sinna peale istub.
Kontrolli kas rihm on korralikult pingul, kas kõik rataste teljed on ilusasti risti rihmaga, kas mõni ratta veerepind pole viga saanud.
Enne sõitmahakkamist võiks ju proovida koda peal, kuidas rihm käitub erinevate pööretega
Rullik on õige kitsuse või laiusega, kui rihm korralikult sinna peale istub.
Kontrolli kas rihm on korralikult pingul, kas kõik rataste teljed on ilusasti risti rihmaga, kas mõni ratta veerepind pole viga saanud.
Enne sõitmahakkamist võiks ju proovida koda peal, kuidas rihm käitub erinevate pööretega
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
siis on kogemust või võrdlust teise rullikuga vaja.
Rull ei pea päris kuullaagri kombel vabalt keerlema.
Ei tohi häält teha
Peab sujuvalt liikuma.
Auto küljes saab katsuda, kas ta ei kuumene haiglaselt.
Rull ei pea päris kuullaagri kombel vabalt keerlema.
Ei tohi häält teha
Peab sujuvalt liikuma.
Auto küljes saab katsuda, kas ta ei kuumene haiglaselt.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
vana rihma sulatas rulliku külge :gun: proovisin puhastada küll, aga vist ei õnnestunud kõige paremini. Üks tobe küsimus veel- kus kohast ja kuidas seda rihma pingutada saab (ennetades vastuseid, jah olen küll päris tumm-tumm)