Tere, on probleem siis saabiga no põhimõtteliselt hetkel pole aga kui võtme üless peaksin leidma siis arvatavasti jälle on :)
1) Nimelt täiesti tühja kohapeal lööb abs, asc ja veel mone kolmanda tule põlema öeldes mulle abs süsteemi rike, restart autole aitab.
Mõni kuu ei ole seda probleemi, teinekord samas jälle päeval 3 korda.
Õlinäpp kes autot hooldab ütles, et ainukene salvestunud veakood on see, et tekib pingelangus.
Kas võib olla probleemiks absi pump nagu seda ka remondimees ütles ? Vahepeal kui sõidumanöövritega asc tööle saan siis tuleb kuskilt eest kahtlane terav vilin. Teine ainuke variant minu silmis on oksüdeerunud voolujuhe.
Palju võib maksta abs mootori remont ?
2) Teine probleem on udused klaasid. Salongifiltrit olen õlifiltriga samal ajal lasknud vahetada viimased pool aastat juba aga probleem ei kao ja mul ei ole mingit usku ka sellese partikkelfiltrisse.
Tundub, et autol ei ole korraliku õhu ringlust või ei lähe see õhk tagant välja, igaljuhul võrreldes pemmiga võiks seda õhku sealt ikka rohkem peale tulla ja pika sõidu peale on kuidagi lämbe see õhk seal sees üldse ja enamus aeg sõidan lahtise aknaga.
See on ka väga nõme, et ei saa akna ja jalgade peale õhku juhtida, mingi keberniit seal on igaljuhul vahepeal oli üldse vesi salongis ja tümpsu võim läks kohe, aga selle vea oli nagu keegi sossepp ära parandanud ja põhjamati oli ära kuivatanud.
Auto on minu käes 5 aastat juba ja ikka on klaasid udused, ma oleksin mõni kuu tagasi peaaegu ühe poisi alla ajanud koos koeraga, sest et udu tekitas pimeda koha täpselt sinna kus ta kõndis. :fight:
SAAB 9-3 2005 ABS Süsteemi rike, aknaklaas udune
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mul sama häda praega, filter üldse puudub. Võtsin ära, sest mõtlesin, et see hoiab õhuvoolu tagasi, aga tutkit. Pirukal tahab lõppasendis näonaha kolju küljest minema puhuda ja vanaemal hambad loperdavad.
:D
Aga entson tänud, et seda meelde tuletasid kuna see siseringluse süsteem on mul katki juba pikka aega ja ma lihtsalt ei tulnud selle idee peale kui palju see mõjutada võib. Igaljuhul mõni tilulilu ragiseb seal, kui sisse lülitada ja arvatavasti on ta siis poolenisti lahti/kinni. Viking motors ei suutnud muidugi mitmendat korda seda probleemi lahendada, öeldi et itaalia auto puhul normaalne... termostaat oli katki siis öeldi ka, et itaalia auto puhul on see normaalne :P
Aga entson tänud, et seda meelde tuletasid kuna see siseringluse süsteem on mul katki juba pikka aega ja ma lihtsalt ei tulnud selle idee peale kui palju see mõjutada võib. Igaljuhul mõni tilulilu ragiseb seal, kui sisse lülitada ja arvatavasti on ta siis poolenisti lahti/kinni. Viking motors ei suutnud muidugi mitmendat korda seda probleemi lahendada, öeldi et itaalia auto puhul normaalne... termostaat oli katki siis öeldi ka, et itaalia auto puhul on see normaalne :P
Ei oska muud öelda kui - tehke oma autod korda :cool:. Mu Itaalias esmaregatud 9-5-l pole kunagi uduste akendega ega termostaadiga probleeme olnud. Et õhku aknale JA jalgadele suunata - vajutan 2 nuppu korraga. Auto minu käes alates 60k ls. Nüüd - 180k juures - oli vaja esimest korda kliima hoobasid vahetada, sümptom oli kerge kõrin peale käivitamist (või oli see peale mootori seiskamist :red:.) Aknad on kogu aeg puhtad olnud.
Uduste akendega olin hädas 900ng-ga. Põhjus oli auklik autopõhi kust vett mattide alla pääses.
Uduste akendega olin hädas 900ng-ga. Põhjus oli auklik autopõhi kust vett mattide alla pääses.
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Kas kliima töötab? Vahet pole kas automaatne või manuaalne, kuigi manuaalse töötamist on isegi lihtsam tuvastada.
Korras kliimaseade hoiab autos kenasti õhu kuiva, kui just sorinal kuskilt sisse ei jookse.
Korras kliimaseade hoiab autos kenasti õhu kuiva, kui just sorinal kuskilt sisse ei jookse.