Tere!
Juhtus selline õnnetu lugu, et enda Saab 900 2.0 vabalthingava mootorise tuli arvestatav saale kolin sisse. Hetkel pole veel midagi lahti võtnud, seega probleemi ulatust ei tea, aga ilmselt tuleks mingi teine mootor doonoriks võtta.
Siit ka küsimus targematele, et kas sisu poolest erinevad turbo versioonid ka vabalthingavatest, või on sisu (kolvid, kepsud jne) sama ning ainus erinevus seisneb peas?
B204i vs B204L (B204E)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Et siis sellest ka põhjus, miks Sergeid Mannergusõidule ei jõudnud? Aga soovituseks Viikingite poolt, otsi lähimast romulast seda mootorit, peaks vast nii 70€ kanti see hind jääma..:) Viikingite oma on nüüd 5 sõitu ilusti vastu pidanud.
Meil oli romula mootor 75€ kohaletoomisega - ehk on kindlasti soodsam remondist:)
b206 sobiks ka. törts kw juures ja omajagu vähem kaalu mootoril(Puuduvad balanssvõllid tehasest.)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Treeningmootor peabki kokku jooksma :headbang: Aga romulast "uus" mootor ja siis kahest asjast toimiv kokku lappida on tõesti mannergule vääriline lähenemine :)
Teha varuosapäring läbi neti ja peaks tulema.
Teha varuosapäring läbi neti ja peaks tulema.
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: R Apr 01, 2016 21:08
- Asukoht:
- Auto:
Et siis sellest ka põhjus, miks Sergeid Mannergusõidule ei jõudnud? Aga soovituseks Viikingite poolt, otsi lähimast romulast seda mootorit, peaks vast nii 70€ kanti see hind jääma..:) Viikingite oma on nüüd 5 sõitu ilusti vastu pidanud.
Selline see põhjus oli jah. Juba neljandal prooviringil sai mootor otsa :wall:
Hetkel plaan selline ongi nagu wilddog kirjeldas, et vaataks kahest asjast midagi kokku. Päris otse romulast ei julge ka mootorit vahele visata, pärast on jälle 4 ringi ja asi korras. Vaja ikka 4h järgmine kord ära kesta. :drive:
Aga siis, kui peale kolbide muu sisu turbokatel sama on, saab eduliselt ilmselt ka neid toonoriks kasutada.
Niipalju kui hetkel olen romulatest uurinud, siis kipuvad "uute" mootorite hinnad ikka 130+ EUR kanti jääma.
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: R Apr 01, 2016 21:08
- Asukoht:
- Auto:
Kas nendel mootoritel on muidu kuskil see B204 või nt B206 kood ka peale kirjutatud? Kui jah, siis kust seda otsima peaks? Siis teaks kindel olla, mis see "uus" mootor on, mis romulast tuleb.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ilma õlipihustiteta on " i " mootor, näeb kohe kui õlivann eemaldada. Ilma tasakaalu võllide pesadeta on B206 mootor. Muud on kõik üks ja sama, ainult softi erinevus peaks olema. " r " -il on teine türbel muidugi.