9-3 OG pidurite efektiivsus

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
paulk
Postitusi: 162
Liitunud: R Apr 04, 2014 22:37
Asukoht:
Auto:

#1

P Mai 08, 2016 23:33

Tere

mis numbreid teile ülevaatusel näidatud on ja mis nad tehaseseades ja laitmatus korras piduritega olema peaksid?

Minu praegune seis (suverehvidega), tunnetusega päris rahul pole:
https://www.dropbox.com/s/qpmzcyklq0aspf4/pidurid_netti.jpg?dl=0
Kasutaja avatar
paulk
Postitusi: 162
Liitunud: R Apr 04, 2014 22:37
Asukoht:
Auto:

#2

E Mai 09, 2016 21:25


So whats not to like?

Firstly, the brakes. They could be far better, they have a lot of pedal feel essentially meaning when you put your foot down there is a whole lot of nothing then right at the end something…
http://www.caradvice.com.au/owner-reviews/2001-saab-9-3-aero-review/


Ehk siis normaalne?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

E Mai 09, 2016 23:20

Ausalt öelda, ega need 9-5 omad paremad pole. Tuleb mingi upgrade teha.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#4

E Mai 09, 2016 23:33

308mm soonitud Viggeni kettad 9-5 Aero supportitega ja armeeritud voolikud ning tühimik kaob. Ferodo FDS1068 klotsid. Lisaks Motuli RBF660 pidurivedelik. Pidurisilinder peab ka korras olema.
Kasutaja avatar
paulk
Postitusi: 162
Liitunud: R Apr 04, 2014 22:37
Asukoht:
Auto:

#5

N Okt 27, 2016 22:09

Vahepeal sai tuunitud.

Wilddogi ja Trionicu soovitusel sai masin 9-5 Aero sadulad ja värsked kettad ja klotsid. Seekord soonimata ja tavaklotsid ning vedelik.

Kõhutunde järgi sai mõõdukalt parem. Et asjal ka mingeid numbreid taga oleks, siis lasin pidurid ära katsetada. Samad rehvid ja katsestend, ülevaataja oli teine, sellest ka vist erinevad kaalud ja efektiivsusprotsent.

Kevadine ülevaatus:
Pilt

Pärast tuuningut:
Pilt
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#6

R Okt 28, 2016 8:10

Palju uusi pidureid enne sisse sõitsid, kui mõõtma läksid?
Kasutaja avatar
paulk
Postitusi: 162
Liitunud: R Apr 04, 2014 22:37
Asukoht:
Auto:

#7

R Okt 28, 2016 9:08

Ca 200km peamiselt linnasõitu. Trionicu juurest välja veeredes pidi päris korralikult tallama, et üldse pidama saaks, ca 10 minutit hiljem oli juba oluliselt parem.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#8

R Okt 28, 2016 16:13

Võiks mõned korrad proovida a la 120->20 täie jõuga järsku pidurdust. Peale seda peaks peale jahtumist tunda saama, et kuda pidurdab sisse töötanud pidur.
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#9

L Nov 05, 2016 9:17

Minu arvates on OG piduruid täiesti tasemel. Enda autol renoveerisin sadulad: esimestele uued tihendid, mansetid ja tagumistele täielik remondikomplekt. Taha uued kettad ja klotsid. Seisupidur sai hiljem reguleeritud aga ülevaatusel sellest piisas. Enne ülevaatust sai tõesti äkkpidurdust paar korda proovitud. Toimis kohe hästi, ei pidanud midagi tallama. Tulemused pildil:
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

P Nov 06, 2016 13:48

paulk masina piduriprobleem tundus minule olema ebaefektiivses võimenduses. ÜLEMÄÄRASE jalajõu rakendamisel pidurdas korralikult.
Vasta