1. leht 1-st

Saab 9-3 maanteel kiirendamisel jõnksutab

Postitatud: R Mai 20, 2016 6:51
Postitas alo111
Hei

Kas minu kahtlused on õiged siduri kulumisest, et kui maanteel 5 või 6 käiguga kiirendada, möödudes eessõitvast autost, hakkab masin jõnksutama ja raputama nagu kohati käiks vedav ratas ringi ja siis uuesti haagib!
Masin ise on 2003 aasta 9-3 SS Aero bensiin, 6käiguga manuaal kast ja läbisõit 250kilo
PS! Infoks veel, et salongis antakse ABS-i rikkest teada.

Ja juhul kui võibki siduri viga olla siis oskab keegi öelda mis see rahaline väljaminek võiks olla:

Tänud ette Alo

Saab 9-3 maanteel kiirendamisel jõnksutab

Postitatud: R Mai 20, 2016 8:29
Postitas arvo92
Mina küll sidurit siin ei kahtlustaks. Saab ka ilma sõita, kui kohalt ära saad. Mis see sidur kiirendamisse puutub, kui käik sees?

Kui jõnksutab, siis vabajooksus viga ehk rataste pöörlemises. Sul viskab ABS veateadet lisaks. Mina alustaksin ikkagi ABS võrude uurimisest.

Kas ainult 5 ja 6 käik tekitab olukorra või alla 4-le/3-le tõmmates on sama värk?
Veel huvitaks mind antud situatsioonis veovõllide olukord.

Edu.

Saab 9-3 maanteel kiirendamisel jõnksutab

Postitatud: R Mai 20, 2016 10:22
Postitas 13piisab

Veel huvitaks mind antud situatsioonis veovõllide olukord.

+1. Veermikuvõbinad kiirendamiste järel (mis peagi maha rahunevad) käivad käsikäes pooltelje sisemise otsa hädadega ja ABS võru on ju sama jupi (pooltelg) teises otsas.
välimine ots häälitseks (krõbiseks) väsimise korral rattad pöördes gaasi andes.

Saab 9-3 maanteel kiirendamisel jõnksutab

Postitatud: R Mai 20, 2016 15:26
Postitas AndresV
Mis see sidur kiirendamisse puutub, kui käik sees?

Sidur puutuks kiirendamisse juhul kui läbi libiseks. Aga see ei põhjustaks jõnksutamist. Teemaalgatajale: kui sidur libiseb siis kiirendamisel pöörded kasvavad (kohe) aga minekut ei ole. Nagu automaatkast nõrga mootori küljes :).

Saab 9-3 maanteel kiirendamisel jõnksutab

Postitatud: P Mai 22, 2016 6:27
Postitas alo111
Hei, 4-da käiguga kakub sama moodi!
Jah, vist on pooltelg omadega õhtal.
Kui rool välja keerata siis kragiseb üsna õudsalt!
See siiani kuulmise järgi tehtud otsus, eks näis mis viga on kui juba töõkoja uksest sisse vurab.
Huvitav kui mitu kilomeetrit see vastu peab enne kui päris otsad annab.