Tere!
Lugu algas üleeile - võtsin võtme süütelukust välja, aga luku südamik ülespoole ei liikunud - auto elektroonika arvas, et võti oli veel sees, raadio jäi mängima ja uksi puldist lukustada ei saanud. Natuke aega hiljem uuesti sõitma minnes toimis kõik jälle hästi.
Eile lasin lukku igaks juhuks aerosool-universaalõli. Muidu oli kõik nagu korras, aga ühel korral, veerand tundi pärast õli laskmist kiilus lukk kinni - ei saanud võtit üldse keerata. Õnneks peale käigukangi logistamist ja võtme kõvemini keeramist sain luku liikuma ja auto käima... ja edasi oli jälle kõik nagu korras.
Mida peaks ette võtma, et edasisi üllatusi vältida? Uurisin välismaa foorumitest ka ja leidsin, et neid jamasid põhjustab sageli see tagurpidikäigu lukustussüsteem. Mida soovitaksite teha?
Autoks manuaalkastiga 2000. aasta 9-3.
Aitäh!
Saab 9-3 OG süütelukk streigib.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aerosool-universaalõli ei õlita . just kiilub kinni !
korra proovinud keermelõikurile kasutada ja sealt kogemus.
Kuigi keelatud kasutada süüteluku puhul kõiksugu õlisid määrimiseks olen siiski neid lukke avanud ja määrinud mootoriõliga.
korra proovinud keermelõikurile kasutada ja sealt kogemus.
Kuigi keelatud kasutada süüteluku puhul kõiksugu õlisid määrimiseks olen siiski neid lukke avanud ja määrinud mootoriõliga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Ei tea nüüd täpselt kas 9-3 on sama süütelukk, aga oma 9-5 hakkas tegema sama jama. Võtsin lukusüdamiku välja ja päris juppideks. Pesin korralikult puhtaks. Lukku oli aastatega kogunenud seda saasta ikka parasjagu. Lisaks oli tarvis veel muukviiliga muukide otsi parandada, sest need olid kulumise tagajärjel hakanud ulatuma lukusüdamikust välja ja segasid südamiku liikumist.