9-3ei käivitu

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
GregorJ
Postitusi: 40
Liitunud: T Juun 12, 2012 19:36
Asukoht:
Auto:

#1

T Aug 30, 2016 20:57

Kütuse pump töötab,starter veab ringi ja ei midagi:( Ka tõmmates 0 emotsiooni.Autoks 2004a.9-3 1,8T 110kw.Millest võiks alustada veaotsingut?Ette tänud!
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#2

T Aug 30, 2016 21:00

Kui kütus jõuab kohale, on olemas kompressioon ja säde, siis on põlemiseks soodsad tingimused loodud. Ehk siis - kontrolli kompressiooni silindrites ja proovi teist süütekassetti.
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#3

T Aug 30, 2016 22:46

Kompressioon ehk nö.surve ei kao üleöö,nagu eelpool öelnu ütles -süütekassett .Veel vamistavad muret vända andurid ,võimalik aju viga ja ka pumba surve (häält tegev pump ei pea alati kütust pumpama. Ehk on abiks. Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
GregorJ
Postitusi: 40
Liitunud: T Juun 12, 2012 19:36
Asukoht:
Auto:

#4

K Aug 31, 2016 20:22

Kütus tuleb peale!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

N Sept 01, 2016 9:33

Kütusesegu tuleb ka süüdata.
GregorJ
Postitusi: 40
Liitunud: T Juun 12, 2012 19:36
Asukoht:
Auto:

#6

N Sept 01, 2016 20:28

Diagnostika el.süsteemis viga ei leidnud.
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#7

R Sept 02, 2016 8:26

Võta nüüd see nimekiri, mis sulle on juba eelnevalt välja pakutud kui kõige töenäolisemalt esinevamad vead ning tee nad endale ükshaaval selgeks, et viga nendes ei peitu (proovi kellegi teist töötavat juppi nt). Muidu ei saa keegi sind aidata edasi.
GregorJ
Postitusi: 40
Liitunud: T Juun 12, 2012 19:36
Asukoht:
Auto:

#8

R Sept 02, 2016 17:20

Kompressioon olematu:(
GregorJ
Postitusi: 40
Liitunud: T Juun 12, 2012 19:36
Asukoht:
Auto:

#9

R Sept 02, 2016 18:32

Kas on võimalik,et kett nn.üle visanud?
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#10

R Sept 02, 2016 18:45

Kui kütus peseb silindri seintelt õli maha, siis on ka osa kompresiooni kadunud.
Oled sa kindel, et säde on ikka õigel hetkel olemas?
Nielander
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 15, 2016 13:18
Asukoht:
Auto:

#11

E Sept 05, 2016 8:52

Nagu siin teises sama pealkirjaga teemas pakuti, siis juhul kui väntvõlli andur läbi on, ei tohiks käivitades tahhomeeter üldse mitte liikuda.
GregorJ
Postitusi: 40
Liitunud: T Juun 12, 2012 19:36
Asukoht:
Auto:

#12

T Sept 13, 2016 21:47

Nüüdseks kindlaks tehtud,et küünaldes säde olemas,kütus tuleb peale ja starter veab mootorit ringi.Kui keeruline on väntvõlli anduri vahetus ?Tahhomeeter kergelt liigub kui starterit anda.
Vasta