9-3 113 kw palju keegi on põhja lasknud pedaali ?

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasparns
Postitusi: 47
Liitunud: L Okt 25, 2014 21:37
Asukoht: Põltsamaa
Auto: SAAB 9-3 og

#1

E Nov 21, 2016 10:35

Huvitab jah siis palju kellegi on läinud ja on ka hiljem mootorijõudluses tunda andud?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

E Nov 21, 2016 10:57

Kui tross tagant ära võtta, siis enam ei läinud yldse edasi aga pedaal oli ise koguaeg põhja vastas
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 885
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#3

E Nov 21, 2016 11:37

Minul läks pedaal täiesti põhjani välja, isegi natuke oli võimalik põhjamati sisse suruda, hiljem mootorijõudluses tunda ei andnud, et varem vajutanud oleks. (vajutamise ajal aga tegi mootor jõudu küll):head:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasparns
Postitusi: 47
Liitunud: L Okt 25, 2014 21:37
Asukoht: Põltsamaa
Auto: SAAB 9-3 og

#4

E Nov 21, 2016 14:27

No naljamehi ka☺ aga sõnastasin váhe valesti . Sai nagu see 240 välja võtta ja kohiks jäi peale seda. Nagu mõte oli kes nii lasknud veel ja on ka samad tagajárjed
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 885
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#5

E Nov 21, 2016 14:52

No minu laeks juba chipituna jäi lennuväljal 180 ja pärast seda läks pool esiosa vahetusse, seega pole väga asjakohane võrdlus. Pärast remonti töötas jälle hästi :D Stockis 113kw üle 140 vist ei proovinudki.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#6

E Nov 21, 2016 15:04

mille alusel sa oletad, et sul nüüd peale väikest painutamist mootor on hõre?
Kasparns
Postitusi: 47
Liitunud: L Okt 25, 2014 21:37
Asukoht: Põltsamaa
Auto: SAAB 9-3 og

#7

E Nov 21, 2016 15:05

Jõudlus kadunud,
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#8

E Nov 21, 2016 15:07

mõni turbo lõdvik lahti või vaakumvoolik otsast ära tulnud ilmselt
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#9

E Nov 21, 2016 15:16

No naljamehi ka☺ aga sõnastasin váhe valesti . Sai nagu see 240 välja võtta ja kohiks jäi peale seda. Nagu mõte oli kes nii lasknud veel ja on ka samad tagajárjed


Mida 240? Km/t, hobust või kw:)
__In Boost We Trust__
Kasparns
Postitusi: 47
Liitunud: L Okt 25, 2014 21:37
Asukoht: Põltsamaa
Auto: SAAB 9-3 og

#10

E Nov 21, 2016 15:25

Km/h ikka
kroom
Postitusi: 319
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#11

E Nov 21, 2016 16:23

Olen lasknud dynos oma autot piinata (nii stockina kui ka tuunituna), stockina katsetasime Tartu nõuka sõjalennuvälja suurel rajal tippkiirust kah - sellest on ehk 5 aastat tagasi juba. Peale tuunimist pole kogu jõuga vajutamise võimalust olnud, aga mõned kontroll 0-100 korrad on ikka tehtud.
Ühesõnaga, igapäevaselt turbo punane pole, kuid mõned karmimad vajutused kuus pole jõudlusele küll kuidagi halvasti mõjunud.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#12

E Nov 21, 2016 16:53

No naljamehi ka☺ aga sõnastasin váhe valesti . Sai nagu see 240 välja võtta ja kohiks jäi peale seda. Nagu mõte oli kes nii lasknud veel ja on ka samad tagajárjed


Ma ei tea mida te seal 240 võtsite, aga see 113 kW ei jõua 240 km/h kiiruseni mitte kui kunagi...
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#13

E Nov 21, 2016 17:53

No naljamehi ka☺ aga sõnastasin váhe valesti . Sai nagu see 240 välja võtta ja kohiks jäi peale seda. Nagu mõte oli kes nii lasknud veel ja on ka samad tagajárjed


Ma ei tea mida te seal 240 võtsite, aga see 113 kW ei jõua 240 km/h kiiruseni mitte kui kunagi...

minu 206KW ka ei taha sinna s(j)õuda:) Seega tundub, et vähem KW on parema kiirusega:)

Või kui suur ja pikk allamäge tee oli antud testil kasutusel?
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 885
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#14

E Nov 21, 2016 18:10

Äkki midagi jõulisemat lükkas tagant ja siis tuligi kastis juba ülekande tõttu oma 8000+rpm mootorile peale ja ega siis tõesti nalja pole enam pärast ...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasparns
Postitusi: 47
Liitunud: L Okt 25, 2014 21:37
Asukoht: Põltsamaa
Auto: SAAB 9-3 og

#15

E Nov 21, 2016 20:37

No igatahes ma aiateibaid seal kellal ei näinud ☺nii ta läks
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#16

T Nov 22, 2016 9:38

Stokk og9-3 ga 240 sõita on lihtsalt hirmuäratav. 200 peal on juba karvad püsti
Sent from my Monte Carlo using B236
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#17

T Nov 22, 2016 9:55

Stokk og9-3 ga 240 sõita on lihtsalt hirmuäratav. 200 peal on juba karvad püsti


Stokis 110kw (~200 ikka on) :) 9-5-ga pole hirmus ja raual pole midagi.


Teema algajale Postman-i soovitus, vaata esialgu voolikud üle.
Kui mootoriga jama, siis sealt tuleb ka spetsiifiline hääl.
__In Boost We Trust__
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#18

T Nov 22, 2016 12:43

Ma väga kahtlen kas see sinnamaani läheb, see turbo piirab nii rõvedalt palju väljalaske gaase. Now me and the mad scientist have to rip the block apart and replace the piston rings you fried.
Vasta