Roollivõimu torustiku joonis

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
SvenR
Postitusi: 269
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht: Võrumaa
Auto:
Kontakt:

#1

N Nov 24, 2016 19:30

Tervus.

Kuna hakkas roolivõimendi õli kadu ja radikasse minevatest torudest 1 on märg siis oleks ehk keegi nii lahke ja jagaks mulle roolivõimendi torustiku joonist.

sven@mazdasgarage.com võib saata selle kui ei soovi mingit linki panna.

Parimat!
Sven
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#2

R Nov 25, 2016 22:30

Vanemate autode korral tasub alati uurida foorumist, kes kellelgi teisel on veel sellist probleemi esinenud.

Näiteks kirjutad foorumi otsingusse: "roolivõimu õli kadumine" ja tulemuseks saad selle teema koos vastuse ja joonisele viitava lingiga.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#3

L Nov 26, 2016 10:36

Ma lasin hydroscandis vooliku teha Panin pumbast latini ja toimetab kenasti .
SvenR
Postitusi: 269
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht: Võrumaa
Auto:
Kontakt:

#4

E Nov 28, 2016 21:07

Vanemate autode korral tasub alati uurida foorumist, kes kellelgi teisel on veel sellist probleemi esinenud.

Näiteks kirjutad foorumi otsingusse: "roolivõimu õli kadumine" ja tulemuseks saad selle teema koos vastuse ja joonisele viitava lingiga.


Vot mina kunagise autoremonditöökojas töötanuna ei oska sisestada sellist otsingusõna ning kasutasin oma mõttemaailma järgi ning ei leidnud ühtegi vastet oma sisestatud otsingule :wise:

Lisaks on mul veel küsimusi seoses selle torustikuga. Nimelt väideti mulle et kui originaal torustik customi vastu vahetada siis pidi hakkama mingi jama selle süsteemiga, et mingi paukuma või räuskama pidi hakkama. On keegi lasknud kuskil seda esimest surve toru/vooliku kombot lappida ja on ka täheldanud anomaaliat? Miks küsin? Kuna plaan panna selle toru asemele õliradika ette väike radikas ning lasta teha pumba poolt esimesest liitmikust kuni radikani voolik ja radikast kuni liitmikuni ka voolik et viia korrosiooni võimalus miinimumini.

Täna sai lastud Hydroscandis ära lappida katkine vooliku osa ja homme läheb hommikul külge, eks siis saan ka omal nahal tunda aga loodaks mingit tagasisidet teistelt et saada selgus kas minul ikka voolikuga tingitud või kuskil miskit veel valesti.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

E Nov 28, 2016 22:27

Mul on projektikal kasutusel nissani roolilatt, voolikutega surve ja tagasioolud ja saab 9000-nde õliradikas jahutuseks. Ei paugu midagi kuskil. Töötab täpselt nii nagu originaalis.
SvenR
Postitusi: 269
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht: Võrumaa
Auto:
Kontakt:

#6

T Nov 29, 2016 8:05

No vot see ongi et mul Mazda projektikal ka pandud torujahutuse asemele radikas ja pole probleeme aga japsidel pole ka sellist leevendussisuga voolikuid nagu Saabil. Mind huvitabki et kas kellegil Saabi pumba ja roolilatiga on mitte originaal torustik/voolikud.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#7

T Nov 29, 2016 11:00

No ma juba ennem kirjutasin, et mul on 9-3 l originaal täies mahus asendatud . Aasta tagasi vahetatud pumbast latini hydroscandi vooliku vastu. Pole siiani mingeid anomaaliaid, helisid rooli nõksutamist jne . Kõik toimib laitmatult
SvenR
Postitusi: 269
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht: Võrumaa
Auto:
Kontakt:

#8

T Nov 29, 2016 11:27

Kusjuures mul ka ei tundu mingit jama olema ja seega aeti mulle lihtsalt kärpseid pähe. Samas mul asendati mõlemad voolikud ja seal vahel olnud torujupike ning sisse jäi alles 1 voolikuosa see plastikust leevendi osa. Nüüd hakkan sobivat redikat otsima ja teen kogu süsteemi nii et põhjakattel on võimalikult vähe metalli.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#9

K Nov 30, 2016 12:01

Vanemate autode korral tasub alati uurida foorumist, kes kellelgi teisel on veel sellist probleemi esinenud.

Näiteks kirjutad foorumi otsingusse: "roolivõimu õli kadumine" ja tulemuseks saad selle teema koos vastuse ja joonisele viitava lingiga.


Vot mina kunagise autoremonditöökojas töötanuna ei oska sisestada sellist otsingusõna ning kasutasin oma mõttemaailma järgi ning ei leidnud ühtegi vastet oma sisestatud otsingule :wise:


Minu vastuse mõte oli pigem nõu anda, mitte näpuga näidata. Siin foorumil on veel üks konks. Kui näiteks lapata (sirvida) 9-3 alafoorumit ja seejärel vajutad otsingu linki, siis automaatselt valitakse otsingusse seesama 9-3 alafoorum. Kui nüüd seda tähele ei pane ja otsitav vaste peitub näiteks diiselmootorite alafoorumis, siis midagi asjalikku ei leita. Seega tuleb alati otsitav foorumi osa ise ära määrata igal korral.
Jõudu.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

K Nov 30, 2016 13:02

Tegelikult siin foorumis on all googli otsing veel lisaks, sest foorumi enda otsing pidavat kräpp olema (küberi sõnad IIRC).
Vasta