Tervus.
Kuna hakkas roolivõimendi õli kadu ja radikasse minevatest torudest 1 on märg siis oleks ehk keegi nii lahke ja jagaks mulle roolivõimendi torustiku joonist.
sven@mazdasgarage.com võib saata selle kui ei soovi mingit linki panna.
Parimat!
Sven
Roollivõimu torustiku joonis
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Vanemate autode korral tasub alati uurida foorumist, kes kellelgi teisel on veel sellist probleemi esinenud.
Näiteks kirjutad foorumi otsingusse: "roolivõimu õli kadumine" ja tulemuseks saad selle teema koos vastuse ja joonisele viitava lingiga.
Näiteks kirjutad foorumi otsingusse: "roolivõimu õli kadumine" ja tulemuseks saad selle teema koos vastuse ja joonisele viitava lingiga.
Vanemate autode korral tasub alati uurida foorumist, kes kellelgi teisel on veel sellist probleemi esinenud.
Näiteks kirjutad foorumi otsingusse: "roolivõimu õli kadumine" ja tulemuseks saad selle teema koos vastuse ja joonisele viitava lingiga.
Vot mina kunagise autoremonditöökojas töötanuna ei oska sisestada sellist otsingusõna ning kasutasin oma mõttemaailma järgi ning ei leidnud ühtegi vastet oma sisestatud otsingule :wise:
Lisaks on mul veel küsimusi seoses selle torustikuga. Nimelt väideti mulle et kui originaal torustik customi vastu vahetada siis pidi hakkama mingi jama selle süsteemiga, et mingi paukuma või räuskama pidi hakkama. On keegi lasknud kuskil seda esimest surve toru/vooliku kombot lappida ja on ka täheldanud anomaaliat? Miks küsin? Kuna plaan panna selle toru asemele õliradika ette väike radikas ning lasta teha pumba poolt esimesest liitmikust kuni radikani voolik ja radikast kuni liitmikuni ka voolik et viia korrosiooni võimalus miinimumini.
Täna sai lastud Hydroscandis ära lappida katkine vooliku osa ja homme läheb hommikul külge, eks siis saan ka omal nahal tunda aga loodaks mingit tagasisidet teistelt et saada selgus kas minul ikka voolikuga tingitud või kuskil miskit veel valesti.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
No vot see ongi et mul Mazda projektikal ka pandud torujahutuse asemele radikas ja pole probleeme aga japsidel pole ka sellist leevendussisuga voolikuid nagu Saabil. Mind huvitabki et kas kellegil Saabi pumba ja roolilatiga on mitte originaal torustik/voolikud.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
No ma juba ennem kirjutasin, et mul on 9-3 l originaal täies mahus asendatud . Aasta tagasi vahetatud pumbast latini hydroscandi vooliku vastu. Pole siiani mingeid anomaaliaid, helisid rooli nõksutamist jne . Kõik toimib laitmatult
Kusjuures mul ka ei tundu mingit jama olema ja seega aeti mulle lihtsalt kärpseid pähe. Samas mul asendati mõlemad voolikud ja seal vahel olnud torujupike ning sisse jäi alles 1 voolikuosa see plastikust leevendi osa. Nüüd hakkan sobivat redikat otsima ja teen kogu süsteemi nii et põhjakattel on võimalikult vähe metalli.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Vanemate autode korral tasub alati uurida foorumist, kes kellelgi teisel on veel sellist probleemi esinenud.
Näiteks kirjutad foorumi otsingusse: "roolivõimu õli kadumine" ja tulemuseks saad selle teema koos vastuse ja joonisele viitava lingiga.
Vot mina kunagise autoremonditöökojas töötanuna ei oska sisestada sellist otsingusõna ning kasutasin oma mõttemaailma järgi ning ei leidnud ühtegi vastet oma sisestatud otsingule :wise:
Minu vastuse mõte oli pigem nõu anda, mitte näpuga näidata. Siin foorumil on veel üks konks. Kui näiteks lapata (sirvida) 9-3 alafoorumit ja seejärel vajutad otsingu linki, siis automaatselt valitakse otsingusse seesama 9-3 alafoorum. Kui nüüd seda tähele ei pane ja otsitav vaste peitub näiteks diiselmootorite alafoorumis, siis midagi asjalikku ei leita. Seega tuleb alati otsitav foorumi osa ise ära määrata igal korral.
Jõudu.