9-3 SE turbo jõnksutab

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Nielander
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 15, 2016 13:18
Asukoht:
Auto:

#1

R Dets 09, 2016 13:49

Viimasel ajal on hakanud auto pedaali põhjas hoides tugevalt jõnksutama. Nii iga käiguga. Näiteks kolmandaga gaasi andes jõnksutab kuni 100km/h suht tugevalt (kiirendus selle juures muidugi kiita ei ole) ja siis sealt edasi hakkab justkui ühtlaselt jooksma.

Kas see võib olla seotud kuidagi jahedate ilmadega või on turbol tõsisem häda küljes? Mainin seda ka, et mingil põhjusel on mootori temperatuur pidevalt skaala madalamas otsas (kusagil 1/4 või 1/5).
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

R Dets 09, 2016 21:22

mis küünlad ja kuidas sädevahe?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Nielander
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 15, 2016 13:18
Asukoht:
Auto:

#3

L Dets 10, 2016 19:52

Süüteküünlad on NGK R BCPR6ES-11

Sädevahe mõõtmiseks kaliibrit käepärast ei olnud, aga teadjamehed arvasid, et see olla natukene liiga suur. Koputasime väiksemaks ja tundub nagu jõnksutamine oleks õige natukene paremaks muutunud.

Ilmselt tasuks siis küünlad ära vahetada?

Millised oleksid sellisele mudelile kõige paremad küünlad - kas samad mis hetkel peal?
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

L Dets 10, 2016 19:56

Süüteküünlad on NGK R BCPR6ES-11

Sädevahe mõõtmiseks kaliibrit käepärast ei olnud, aga teadjamehed arvasid, et see olla natukene liiga suur. Koputasime väiksemaks ja tundub nagu jõnksutamine oleks õige natukene paremaks muutunud.

Ilmselt tasuks siis küünlad ära vahetada?

Millised oleksid sellisele mudelile kõige paremad küünlad - kas samad mis hetkel peal?

NGK ainult! Hea kui Made in Japan ei France
__In Boost We Trust__
kroom
Postitusi: 319
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#5

E Dets 12, 2016 10:28

Mootori temperatuuri aeglane tõus võib termostaadi viga olla - liiga vara avaneb ja laseb jahutusvedelikul jahtuda. Aga pikemal sõidul ikka tõuseb kenasti "kell 9" peale?
Nielander
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 15, 2016 13:18
Asukoht:
Auto:

#6

E Dets 12, 2016 13:03

Ei tõuse ta kuhugi. Kui soojendus välja võtta, siis natukene kõrgemale läheb (kusagil 1/4).

Aga ma ikkagi küsiks, et millised küünlad need kõige õigemad/paremad oleksid? Netist leiab igasuguseid erinevaid arvamusi...

BCPR6ES-11 parajad?
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#7

E Dets 12, 2016 14:28


BCPR6ES-11 parajad?

On parajad ja kui oled raske gaasijalaga, siis 7ES. Talvel siiski 6ES õigem.
Ja kindlasti vaata, et ikka "R" (resistor-type) oleks tähistuses.
Nielander
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 15, 2016 13:18
Asukoht:
Auto:

#8

L Dets 17, 2016 17:02

Panin uued 7ES'id ja esialgu tundub, et probleem on kadunud. Tänud!
Vasta