Mis amordid 900NG-le, et oleks mugav, Eestis?
Kas mõtled midagi sellist?:
http://www.bilstein.com/mistore/productdisplayf.php?sku=763787&hdwt=31101&loc=101&dealer=&company_id=100484
või sellist?:
http://www.bilstein.com/mistore/productdisplayf.php?sku=763952&hdwt=31101&loc=101&dealer=&company_id=100484
http://www.bilstein.com/mistore/productdisplayf.php?sku=763787&hdwt=31101&loc=101&dealer=&company_id=100484
või sellist?:
http://www.bilstein.com/mistore/productdisplayf.php?sku=763952&hdwt=31101&loc=101&dealer=&company_id=100484
55581286
To Arno: tavalised raudpulgad panna, siis ka ei õõtsuta aga minu meelest on see sõidumugavus rohkem kinni vedrudes kui amortides ehk need kaks asja kokku muudavad sõidu kas siis kangeks sõi pehmeks. amordi ülesanne on ikka vedrudest tekkinud õõtsumist kinni püüda ehk hoida ratas maas ja kere õõtsumata ja vedrude ülesanne on teekonaruste pehmendamine kerele. nende asjade koostöös tekib sünergia nimega sõidumugavus See on lihtsustatuna seletatud ja ei pretendeeri absoluutsele tõele (nagu tavaliselt, siis on loota, et hakkab suur targutamine peale)
kui vedrud on samad siis pane ka tehase speciga amordid, peaks olema normaalne sõita - mingit erilist sportlikkust sa ei saa sellega ja ülimat mugavust ka mitte, siuke kompromiss - aga see mulle meeldib - pehmem kui 300 kupee bemm ;)
ma ei tea, aga mul on gaasid kõik... viimaste õlidega sõitsin 90ndate keskel ja siis oli küll vahest külmaga rattad kuidagi kinni. samas ma pole uurinud, kui palju on vahe aastates (mul '97) ja kere ning mootori konfis, et kas 3 või 5 ust ja turbo või niisama ja kas on strutbar ka ees... et seda peaks saama kuskilt repair manualist vaadata või mingist amortide kataloogist, et mida pakutakse sinu autole.
Eile panin aja kinni, et täna saaks esimesed amordid ära vahetada. Kontrolliti, et Tallinnas on 2 omrti ilusti olemas st tänaseks oleks Tartusse jõudnud. Täna kohale minnes selgus, et täna tuleb vaid 1 amort. Keegi oli tellimusega ilmselt ette jõudnud. Kas ma võin sellest järeldada, et keegi meie foorumist installib endale preaegu KYB amorte?
55581286
KYB, kui Balti Autoosade esindatav amort, on lihtsalt levinuim pakutavates. Mis nendesse eelpoolmainitud kollastesse puutub, siis ühegi eurooplase all pole neid omanud aga oma TBirdi all on nad täiesti pehmed ja mugavad Igasugused jutud kustukummist hambusse oleks täiesti liialdatud. Umbes 80 kkm sõitsin nendega. Nüüd sõidab isa suviti. Ning mootor oli pisike, 3.8 ainult ja vedru jäi vana tehase originaal. Paned jäigema vedru, vat siis raputab.
Algselt postitas: pva
KYB on lihtsalt jama.
tavaamortides bilstein on kyll palju parem kui kqik need KYBid ja sachsid.
sportbilstein on kaa vaga gift asi.
See on küll asjatundlik arvamus :D
Kust sa tead, et KYB on jama? Ja ma tahaksin fakte, et miks on Bilstein parem kui KYB ja Sachs? Äkki on KONI kõige parem? Või hoopis Monroe? Või on need paremad veel, mis Märtin oma Peugeoti rallikale alla pani ja sai massina kiiremini liikuma?
Koni on ka kindlasti hea, aga ta pole KOLLANE Loodame, et Monroe on ka paremaks läinud, kunagi väsis Scorpale etteostetud paarist üks kuuga täielikult. Oh seda tralli, et siis uus asemele saada. Ära vahetasi mingi riiulis seisnud vastu, see töötas aga tundus veidi pehmem. Lubati, et läheb korda; no ega päris läinud. Ega ilmaasjata nende reklaam soovitanud iga 20 000 (?!) tagant amorte kontrollida.
Kõige õudsam ost oli kunagi Gabrielid. Vat see oli saast. Aasta pärast ei julgenud äärekivist alla ka tagurdada, äkki lõhub stange.
KYB võib olla, nagu Sasch'ki kõvad harju keskmised aga jutt oli ju amordist, mis meie teedel autot ei õõtsutaks. Mul vahel tundub, et ka mitsu vajaks tugevamat amorti alla. Äkki olekski olnud EVO õige valik, oleks saanud ka Aerosid edestada (vähemalt jäärajal) aga see oleks pangaröövi nõudnud.
Kõige õudsam ost oli kunagi Gabrielid. Vat see oli saast. Aasta pärast ei julgenud äärekivist alla ka tagurdada, äkki lõhub stange.
KYB võib olla, nagu Sasch'ki kõvad harju keskmised aga jutt oli ju amordist, mis meie teedel autot ei õõtsutaks. Mul vahel tundub, et ka mitsu vajaks tugevamat amorti alla. Äkki olekski olnud EVO õige valik, oleks saanud ka Aerosid edestada (vähemalt jäärajal) aga see oleks pangaröövi nõudnud.
Algselt postitas: Arno
Koni on ka kindlasti hea, aga ta pole KOLLANE
http://www.koni-na.com/konisport.html :poke:
Täiesti pehmeks keeratuna on need ka meie tänavatel üsnagi :headbang:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ilmselt on seal mingi märgid peal, päris suvaliselt vist ikka ei keera. Pead lihtsalt usaldama, et need amordid kõik ühtemoodi käituvad.Algselt postitas: roomlane
reguleeritavaid amorte ma ei taha. Kujutan ette, et ega seda regulli üle 2 korra aastas vist ei teeks. Ja pealegi kuidas ma teaks, kas peale regulli ikka kõik amordid samas seades on?
Algselt postitas: roomlane
reguleeritavaid amorte ma ei taha. Kujutan ette, et ega seda regulli üle 2 korra aastas vist ei teeks. Ja pealegi kuidas ma teaks, kas peale regulli ikka kõik amordid samas seades on?
Ega sa neid iga sõidu jaoks üle ei regulligi, üks kord võtad vaevaks ja leiad omale meeldiva seade ning siis nii sõidadki. Mittereguleeritavatega on selline pimedas lahmimise teema, ostad ära ja loodad et said meeldivad...
Kui keerad kõiki samapalju, siis on ka samas seades. Võimalus veel ees/taga eri jäikust kasutada, kui tahtmist on. Või kui tekib tahtmine ka rada proovida, siis keerad koomale ja :head:
See regull on neil tegelikult imelihtne ja aega võtab umbes 10sek per amort...
PS. Loomulikult kehtib ka see kellele-ema-kellele-tütar jutt kui universaalne tõde ;)
ma raagin isiklikust kogemusest kqigepealt - minu autodega ylevaatusel kodu juures stendit kontrollib inimene :)
Praegu mul kyll aga tagasiminek - tava bilstein.
KONIga on keeruline, ikkagi kollasega ja regullitavaga - minu kogemusest ta liiga ebakomfortne on.
KYB - loob tagumikule kuid subjektiivselt "ei hoia", ja kuulub.
sachs - sama, kuid kestab kauem.
Ma kyll mingeid super-duper sport amorte palju ei ole nainud - bilsteiniga olin rahul pikka aega, kuid enam-vahem tava asjadest bilstein paistab olema parim. Eriti hea on sportbilstein, mis mqlematele suuntele toimib.
Sama kogemusi repordib ka palju autoharrastajaid keda ma leidsin pqhjust usaldada (seda kyll - usaldan bilsteini parast :))))
Praegu mul kyll aga tagasiminek - tava bilstein.
KONIga on keeruline, ikkagi kollasega ja regullitavaga - minu kogemusest ta liiga ebakomfortne on.
KYB - loob tagumikule kuid subjektiivselt "ei hoia", ja kuulub.
sachs - sama, kuid kestab kauem.
Ma kyll mingeid super-duper sport amorte palju ei ole nainud - bilsteiniga olin rahul pikka aega, kuid enam-vahem tava asjadest bilstein paistab olema parim. Eriti hea on sportbilstein, mis mqlematele suuntele toimib.
Sama kogemusi repordib ka palju autoharrastajaid keda ma leidsin pqhjust usaldada (seda kyll - usaldan bilsteini parast :))))
Oh pagan, ongi kollased Kuigi, selles Pirni tänava Koni esinduses jäid just miskit punased silma. Kuna oma masinale kunagi kataloogi järgi sobivaid ei pakutud, jäid proovimata.
Aga niisama sõitmiseks; KYB alla ja käib küll. Ja ikka gaasid. Sest gaasamordis teeb tööd ikka õli, ainult et surve all.
Aga niisama sõitmiseks; KYB alla ja käib küll. Ja ikka gaasid. Sest gaasamordis teeb tööd ikka õli, ainult et surve all.