Mis amordid 900NG-le, et oleks mugav, Eestis?

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#1

K Sept 13, 2006 22:38

Miliseid soovitate? Kas eelistada gaasi- või õliamorti jne...
55581286
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#2

N Sept 14, 2006 0:09

Pane Bilsu kollased gaasid, hea, ei õõtsuta...
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#3

N Sept 14, 2006 15:11

Kas mõtled midagi sellist?:

http://www.bilstein.com/mistore/productdisplayf.php?sku=763787&hdwt=31101&loc=101&dealer=&company_id=100484

või sellist?:

http://www.bilstein.com/mistore/productdisplayf.php?sku=763952&hdwt=31101&loc=101&dealer=&company_id=100484
55581286
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

N Sept 14, 2006 15:23

höh-höh, toodud lingid on vastavalt esimene esimeste amortide jaoks ja teine tagumiste amortide jaoks. Ehk siis Arno pidas silmas pigem "midagi sellist JA sellist" :)
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#5

N Sept 14, 2006 15:44

To Arno: tavalised raudpulgad panna, siis ka ei õõtsuta :P aga minu meelest on see sõidumugavus rohkem kinni vedrudes kui amortides ehk need kaks asja kokku muudavad sõidu kas siis kangeks sõi pehmeks. amordi ülesanne on ikka vedrudest tekkinud õõtsumist kinni püüda ehk hoida ratas maas ja kere õõtsumata ja vedrude ülesanne on teekonaruste pehmendamine kerele. nende asjade koostöös tekib sünergia nimega sõidumugavus :) See on lihtsustatuna seletatud ja ei pretendeeri absoluutsele tõele (nagu tavaliselt, siis on loota, et hakkab suur targutamine peale)
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#6

N Sept 14, 2006 16:04

Vedrud on hetkel need, mis tehases pandi. Ja ma siin üritangi provotseerida teid targutama...

Kas hinnad mu toodud linkidel on amordi paari kohta või on ühe amordi hind?
55581286
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#7

N Sept 14, 2006 16:23

kui vedrud on samad siis pane ka tehase speciga amordid, peaks olema normaalne sõita - mingit erilist sportlikkust sa ei saa sellega ja ülimat mugavust ka mitte, siuke kompromiss - aga see mulle meeldib - pehmem kui 300 kupee bemm ;)
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#8

N Sept 14, 2006 16:34

to Chipy: kas see tehase spec määrab ka, kas tegu on gaas- või õliamodiga? Kumba eelistada eesti kliimas? Järgmisel nädal on palka oodata, seni saab teooriaid aretada.
55581286
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#9

N Sept 14, 2006 16:39

ma ei tea, aga mul on gaasid kõik... viimaste õlidega sõitsin 90ndate keskel ja siis oli küll vahest külmaga rattad kuidagi kinni. samas ma pole uurinud, kui palju on vahe aastates (mul '97) ja kere ning mootori konfis, et kas 3 või 5 ust ja turbo või niisama ja kas on strutbar ka ees... et seda peaks saama kuskilt repair manualist vaadata või mingist amortide kataloogist, et mida pakutakse sinu autole.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#10

N Sept 14, 2006 18:06

KYB pakkus ainult gaase (esimesed 1300.- tükk, tagumised 800.-). Esimestel amortidel tehakse vahet, kas on kabrio või mitte. Muidu 900 '93..'98 vahet pole.
55581286
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#11

K Sept 20, 2006 10:33

Eile panin aja kinni, et täna saaks esimesed amordid ära vahetada. Kontrolliti, et Tallinnas on 2 omrti ilusti olemas st tänaseks oleks Tartusse jõudnud. Täna kohale minnes selgus, et täna tuleb vaid 1 amort. Keegi oli tellimusega ilmselt ette jõudnud. Kas ma võin sellest järeldada, et keegi meie foorumist installib endale preaegu KYB amorte?
55581286
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#12

K Sept 20, 2006 14:16

KYB, kui Balti Autoosade esindatav amort, on lihtsalt levinuim pakutavates. Mis nendesse eelpoolmainitud kollastesse puutub, siis ühegi eurooplase all pole neid omanud aga oma TBirdi all on nad täiesti pehmed ja mugavad :P Igasugused jutud kustukummist hambusse oleks täiesti liialdatud. Umbes 80 kkm sõitsin nendega. Nüüd sõidab isa suviti. Ning mootor oli pisike, 3.8 ainult ja vedru jäi vana tehase originaal. Paned jäigema vedru, vat siis raputab.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#13

K Sept 20, 2006 14:22

KYB on lihtsalt jama.
tavaamortides bilstein on kyll palju parem kui kqik need KYBid ja sachsid.
sportbilstein on kaa vaga gift asi.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#14

K Sept 20, 2006 17:09

Algselt postitas: pva
KYB on lihtsalt jama.
tavaamortides bilstein on kyll palju parem kui kqik need KYBid ja sachsid.
sportbilstein on kaa vaga gift asi.


See on küll asjatundlik arvamus :D
Kust sa tead, et KYB on jama? Ja ma tahaksin fakte, et miks on Bilstein parem kui KYB ja Sachs? Äkki on KONI kõige parem? Või hoopis Monroe? Või on need paremad veel, mis Märtin oma Peugeoti rallikale alla pani ja sai massina kiiremini liikuma?
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#15

K Sept 20, 2006 21:10

Koni on ka kindlasti hea, aga ta pole KOLLANE :) Loodame, et Monroe on ka paremaks läinud, kunagi väsis Scorpale etteostetud paarist üks kuuga täielikult. Oh seda tralli, et siis uus asemele saada. Ära vahetasi mingi riiulis seisnud vastu, see töötas aga tundus veidi pehmem. Lubati, et läheb korda; no ega päris läinud. Ega ilmaasjata nende reklaam soovitanud iga 20 000 (?!) tagant amorte kontrollida.

Kõige õudsam ost oli kunagi Gabrielid. Vat see oli saast. Aasta pärast ei julgenud äärekivist alla ka tagurdada, äkki lõhub stange.

KYB võib olla, nagu Sasch'ki kõvad harju keskmised aga jutt oli ju amordist, mis meie teedel autot ei õõtsutaks. Mul vahel tundub, et ka mitsu vajaks tugevamat amorti alla. Äkki olekski olnud EVO õige valik, oleks saanud ka Aerosid edestada (vähemalt jäärajal) aga see oleks pangaröövi nõudnud.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#16

K Sept 20, 2006 21:31

tore
55581286
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#17

N Sept 21, 2006 1:14

Algselt postitas: Arno
Koni on ka kindlasti hea, aga ta pole KOLLANE :)

http://www.koni-na.com/konisport.html :poke:
Täiesti pehmeks keeratuna on need ka meie tänavatel üsnagi :headbang:
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#18

N Sept 21, 2006 9:42

reguleeritavaid amorte ma ei taha. Kujutan ette, et ega seda regulli üle 2 korra aastas vist ei teeks. Ja pealegi kuidas ma teaks, kas peale regulli ikka kõik amordid samas seades on?
55581286
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#19

N Sept 21, 2006 10:00

Algselt postitas: roomlane
reguleeritavaid amorte ma ei taha. Kujutan ette, et ega seda regulli üle 2 korra aastas vist ei teeks. Ja pealegi kuidas ma teaks, kas peale regulli ikka kõik amordid samas seades on?
Ilmselt on seal mingi märgid peal, päris suvaliselt vist ikka ei keera. Pead lihtsalt usaldama, et need amordid kõik ühtemoodi käituvad.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#20

N Sept 21, 2006 13:31

Algselt postitas: roomlane
reguleeritavaid amorte ma ei taha. Kujutan ette, et ega seda regulli üle 2 korra aastas vist ei teeks. Ja pealegi kuidas ma teaks, kas peale regulli ikka kõik amordid samas seades on?

Ega sa neid iga sõidu jaoks üle ei regulligi, üks kord võtad vaevaks ja leiad omale meeldiva seade ning siis nii sõidadki. Mittereguleeritavatega on selline pimedas lahmimise teema, ostad ära ja loodad et said meeldivad...
Kui keerad kõiki samapalju, siis on ka samas seades. Võimalus veel ees/taga eri jäikust kasutada, kui tahtmist on. Või kui tekib tahtmine ka rada proovida, siis keerad koomale ja :head:
See regull on neil tegelikult imelihtne ja aega võtab umbes 10sek per amort...
PS. Loomulikult kehtib ka see kellele-ema-kellele-tütar jutt kui universaalne tõde ;)
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#21

N Sept 21, 2006 14:00

ma raagin isiklikust kogemusest kqigepealt - minu autodega ylevaatusel kodu juures stendit kontrollib inimene :)
Praegu mul kyll aga tagasiminek - tava bilstein.
KONIga on keeruline, ikkagi kollasega ja regullitavaga - minu kogemusest ta liiga ebakomfortne on.
KYB - loob tagumikule kuid subjektiivselt "ei hoia", ja kuulub.
sachs - sama, kuid kestab kauem.
Ma kyll mingeid super-duper sport amorte palju ei ole nainud - bilsteiniga olin rahul pikka aega, kuid enam-vahem tava asjadest bilstein paistab olema parim. Eriti hea on sportbilstein, mis mqlematele suuntele toimib.
Sama kogemusi repordib ka palju autoharrastajaid keda ma leidsin pqhjust usaldada (seda kyll - usaldan bilsteini parast :))))
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#22

N Sept 21, 2006 14:09

pagn, mul ilmus paha mqte - ikka tuleb sport bilsteinid panna!
troostis polnud tagumisi sellisi tellida ja polnud aega uurida mis sobib ja kust saab.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#23

N Sept 21, 2006 18:02

Oh pagan, ongi kollased :( Kuigi, selles Pirni tänava Koni esinduses jäid just miskit punased silma. Kuna oma masinale kunagi kataloogi järgi sobivaid ei pakutud, jäid proovimata.

Aga niisama sõitmiseks; KYB alla ja käib küll. Ja ikka gaasid. Sest gaasamordis teeb tööd ikka õli, ainult et surve all.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#24

R Sept 22, 2006 11:23

kui teil huvi on, v]ite edasi lobiseda. Minu poolest v]ib teema lukku panna.
55581286
Vasta