Suured pidurid 9-3le

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
KaarelTS
Postitusi: 27
Liitunud: L Veebr 04, 2017 15:52
Asukoht:
Auto:

#1

R Apr 21, 2017 7:29

Tere, kellegil on kogemusi 9-5 aero pidurite paigaldamisega 9-3le? Täpsemalt tahaks teada kas kuskilt Tallinnast saaks ka seda custom voolikut tagapiduritele?
Jutt siis sellest:
www.genuinesaab.com/catalog/product_info.php?cPath=56_57&products_id
bambino
Postitusi: 70
Liitunud: N Jaan 05, 2006 22:09
Asukoht:
Auto:

#2

R Apr 21, 2017 8:23

Hydroscandis lased teha näiteks
KaarelTS
Postitusi: 27
Liitunud: L Veebr 04, 2017 15:52
Asukoht:
Auto:

#3

R Apr 21, 2017 8:26

see oleks variant, aga oskab keegi ka öelda mis pikkuses ja mis otstega see on?

Mul Saab igapäeva kasutuses ja tahaks voolikud valmis panna enne kui garaazi lammutama lähen.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

R Apr 21, 2017 9:25

Arvad, et sul on vaja tagumisi vahetada üldse? 70+% pidurdamisest teeb esimene ots. Mannergul on ees vahetatud ja taga originaalid. Ma ei ole veel kuulnud, et härrased-prouased oleks kurtnud, et tagaotsas on pidurdust juurde vaja..:P

Paned omale ette need 308mm kettad-sadulad, sinna peale vähe äkilisema klotsi ka ja lööd pidurdamisel nina vastu rooli ära.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KaarelTS
Postitusi: 27
Liitunud: L Veebr 04, 2017 15:52
Asukoht:
Auto:

#5

R Apr 21, 2017 10:17

Ei usu et otseselt vaja on, ütleme nii, et tegemist lihtsalt sportliku huviga kuna tagumised sadulad ja kettad on lihtsalt olemas siis mõtlesin peale panna ja vaadata mis tunne on.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#6

R Apr 21, 2017 11:54

Ei usu et otseselt vaja on, ütleme nii, et tegemist lihtsalt sportliku huviga kuna tagumised sadulad ja kettad on lihtsalt olemas siis mõtlesin peale panna ja vaadata mis tunne on.


Väidetavalt pidi taga 300mm conversion suurelt kiiruselt otsepidurdusel vähe loodi tõmbama autot, et ei ela mii palju esipiduritel. Pea asi, et regulaatorid töötaksid ja liigselt ülejuhitavust ei tekitaks. Muidu OG-l 308 ees ja 300 taga on igati adekvaatne.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

R Apr 21, 2017 12:12

Minu autol on ees 308 kettad ja Ferodo DS2500 klotsid. Külmalt või hommikul esmakordsel kasutusel ei toimi nad eriti. Siis mõne vajutuse pärast hakkab tööle jaaaa mõned kiiremad pidurdused ning siis hakkab asi õigesti alles tööle, siis töötab ülihästi. Aga jah, soe peab olema või isegi veel soojem aka kuum. 345mm pidureid olen ka saanud proovida, need ei tööta. Ei hammusta. Vajutad klotsid ligi ja jääb libisema.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#8

R Apr 21, 2017 12:50

Loogiliselt - mida suurem ketas seda väiksema väändemomendiga peab pidur maadlema. Küllap olid liiga võidusõidu klotsid või polnud ketta-klotsi sobivus parim.
13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#9

R Apr 21, 2017 12:50

kui tead vajaliku vooliku pikkust ja otsi, siis Laki autol on (oli vähemalt 2a tagasi) väga suur pidurivoolikuvaru laos. Leiab ilmselt "voolik näpus" ja juures "kas saab palun 10cm pikemat"-jutt lähenemisega vajaliku kraami kohe kätte. Mina sain.
KaarelTS
Postitusi: 27
Liitunud: L Veebr 04, 2017 15:52
Asukoht:
Auto:

#10

R Apr 21, 2017 13:00

Jõudsin isegi googeldades laki autoni, aga eks nädalavahetusel kõigepealt sadulad puhtaks ja vaatab kas üldse toimivad, mingeid racing klotse ei hakka küll vist panema praegust. Tänud info eest, annan teada kuidas välja kukkus.
Vasta