93 lpt peale kütusefiltri vahetust ei tööta enam.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 262
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#1

N Aug 31, 2017 18:29

Probleem siis järgmine. Eile öhtul vahetasin filtri. Kütus tuli üles ketramisega ja koju söidul toimis köik kuni piirajani välja pööretel. Täna naine hommikul söitma minnes pidi käiama aga läks käima ning sai käigud käidud kuigi olnud kuidagi imelik masin. Hakkas siis pealelöunal ülevaatusele minema ja moto enam ei käi üle 4000, hakkas plödistama. Tuli siis mulle tööjuure ja hakkasi uurima. Veakoode pole, kütust on aga sümptomid nagu kütus paagis vaid pöhja peal. Keerasin siis filtrilt küljekarbi poolse poldi pisut lahti(peaks ju olema mootori poole minev ehk out) aga sealt käiamise aegu ainult nirises. Testrit polnud et pumpa minevat voolu mööta ja relee asukohta ka ei teadnud. Kas oleksin pidanud peale filtri vahetust tegema et seda jama vältida vöi on pump omadega vaga? Istme üles töstes oli käiates pumpa kuulda.
Rootslane kagunukas!
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2039
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#2

R Sept 01, 2017 10:21

Proovi teist filtrit. Mis firmaga tegu? Soovitan Mann-i toodangut.
__In Boost We Trust__
daags
Postitusi: 686
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#3

R Sept 01, 2017 16:41

pump võib ka rahulikult hakata saba andma- suuremal koormusel lihtsalt ei suuda enam vajalikku kogust lüüa. Kogemused sellega olemas.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 262
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#4

R Sept 01, 2017 23:56

Täna katsetades korra lubas aga alles siis kui olin hoidnud 2x pikemalt süüdet sees, muidu ei lubanud vaid käias tühja. Eks vaatan kas homme vöi ülehomme vötan filtrisse mineva otsa lahti ning vaatan kas ja kuidas sealt üldse lööb. Pumbast tulev ots on ikka sissepoole jääv ja latti minev väljas poolne?
Rootslane kagunukas!
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 262
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#5

L Sept 02, 2017 0:01

pump võib ka rahulikult hakata saba andma- suuremal koormusel lihtsalt ei suuda enam vajalikku kogust lüüa. Kogemused sellega olemas.


Kusjuures algas nii et läks pikemalt kui tavaliselt käima ja oli jöuetu hommikul naise jutu järgi. Pealelöunal hakkas linna minema ja siis proovis ning üle 4000 ei läinud kohapeal, kui mulle tööle jöudis 8km läbimise järel siis ei läinud enam kuidagi ka üle 3000 ja siis üle 2000. Siis proovisin söita ja peale 50m läbimist ei läinud enam üldse korralikult tööle, sümptomid nagu otsas oleva bensuga on tavaliselt olnud. Sai ka peale kallatud 5L et äkki näiduk aiateibaid paneb kuna ka elm näitas trim1 0,0% aga ei miskit. Eks kui aega saab pöllutöö körvalt siis saab rohkem süveneda aga kipun ka arvama et pump ikkagi on küpse.
Rootslane kagunukas!
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 262
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#6

T Sept 05, 2017 20:38

Eile sain siis aega ja kiskusin filtri küljest ning keerasin süüdet, tuli viisakas kogus kütust torust. Kompressoriga siis filtri kallale ning konnasid välja ei tulnud. Kuna ka muud targemat teha ei möistnud siis panin kokku tagasi ja andsin vötit ning voilaa köik toimib taas nagu kellavärk. Eila ei julenud veel kribada kuna ka peale filtri vahetust oli köik korras aga kuna ka täna sai laps lasteaeda ja ise tööl käidud ning toimib siis julgesin kribada juba. Juu siis oli miskit sitatükk ehk kuskile seibide vahele pudenenud voolikuid külge pannes mida tähele ei pannud pimedas ja tiris öhku vahele. Homme veel siis testpäev ja ülehomme ülevaatusele.
Rootslane kagunukas!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6994
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

K Sept 06, 2017 7:59

Kütusetoru(d) läks(id) kusagilt kahekorra. Tihti ei märgata.
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 262
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#8

P Sept 10, 2017 7:53

No sellel masinal ei kujuta nagu ettegi kuidas seal saab voolikud kahekorra jätta :roll: Vähemalt mina.
Rootslane kagunukas!
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 262
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#9

E Okt 09, 2017 11:45

Täna viisin lapse lasteaeda ja enam käima ei läinud et lasteaiast tööle söita. Relee plöksib aga bt obd küljes olekul hakkas jälle selline commodore aegse arvuti laadimise pinin pihta vöi siis nagu fax ja printer koos. Käima ei lähe aga ka bensu haisu ning pumba undamist pole. Vaakumvoolikud vajaks küll vahetust kuna katsudes meenutavad nätsu mitte voolikut. Kas vöimalik et kütuse röhuregulaatori vaakumvoolik lekib ja klapp ei lähe lahti ning pumbal on surve piir peal?
Rootslane kagunukas!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6994
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

E Okt 09, 2017 14:37

Rõhuregulaatoril pole mingit kinni-lahti klappi. See reguleerib kütuserõhku, mitte ei sulge seda.
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 262
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#11

E Okt 09, 2017 19:41

No vot. Pole kunagi süvenenud nende ehitusse. Aga minu probleemi pöhjus on siis köigi näitajate järgi ikkagist pump mis täna proovides ei andnud enam filtrisse grammigi kütet ja oli ka vait kui sukk. Eks peab leidma aega et paak alla lasta ja pump küljest katkuda.
Rootslane kagunukas!
Vasta