Vanad saabimehed, andke nõu (NG900 automaat kast)
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
halles soetasin saabi ja ei tea kuidas msiki olema peaks,kuid tundub et käigukastil see sport-reziim ei tööta.tuli hakkab küll armatuuris põlema kuid kõik toimib täpselt samamoodi mis tavalsies reziimis.6000-pöörde pealt vahetab käiku.proovisin omaette stopperiga aega võtta 0-100 kiirendamsiel,mõlemal juhul 10 sek. ei tea ju kuidas see tegelt liikuma peaks.jaa siis veel selline asi,kas turbonäidik lähebki ainult kollase lõpuni??
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Üldiselt on see turbo värvide ala mõtleikult jaotatud nii. Vähemalt mina olen asjadest järgmiselt aru saanud
roheline = hõrendus alla 0 bari
kollane = 0-1 bar
punane = 1+ bar
Kuna aga FTP ehk nn täisturbo maximum rõhk ongi 0,8 bari siis tehase setingutes ei peagi punase peale asi ronima.
Eks parandage mind kui väga mööda panin. :)
roheline = hõrendus alla 0 bari
kollane = 0-1 bar
punane = 1+ bar
Kuna aga FTP ehk nn täisturbo maximum rõhk ongi 0,8 bari siis tehase setingutes ei peagi punase peale asi ronima.
Eks parandage mind kui väga mööda panin. :)
Iga ratas veab and then some!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Lisaks Iffi jutule võib öelda, et see õnnetu näidik ei oma tihtipeale seost reaalse eluga. Näitab suhteliselt suvaliselt. Chipy endine auto näiteks surus selle seieri suht punase lõppu, kuigi rõhud olid seal täiesti tavalised. Korralik lisanäidik ehk on suuteline ka reaalse elu silma ette tooma.
See jutt muidugi ei too mingit lahendust su käigukastimurele. See on minu poolne oletus küll praegu, aga ehk too nupp käiguvahetuse hetke kõrgemate pöörete juurde ei vii (ehk siis täisgaasiga kiirendades mingit vahet pole), küll aga võib ta vajadusel käigu maha vahetada varem, ning ka sõidu ajal pisut kõrgema pöördega sõitu lubada.
See jutt muidugi ei too mingit lahendust su käigukastimurele. See on minu poolne oletus küll praegu, aga ehk too nupp käiguvahetuse hetke kõrgemate pöörete juurde ei vii (ehk siis täisgaasiga kiirendades mingit vahet pole), küll aga võib ta vajadusel käigu maha vahetada varem, ning ka sõidu ajal pisut kõrgema pöördega sõitu lubada.
Algselt postitas: pistyk
sul siis jooseb samamoodi kollase lõpuni??
Ma pean nüüd häbelikult ütlema et mul endal ei ole ühtegi manokat autos ega turbo seierit. :red:
Aga asi on arendamisel ;)
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
ehk oskab mõni sama mudeli omaja täpsemalt öelda.aga minu meelest miski kala on seal sees.vahet pole kas sport on peal või mitte,kiirendus on sama,tippkiirus sama..ja kiirsut olen saanud ainult 190,kuidi eelmine omanik ütles et 170-ga sõites paned spordi peale ja vajutad lapatsit,siis laseb 200 peale nii mis nagiseb.aga minu 190 tuli nii venides ja vaevaliselt
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kui ifi masinal oleks originaalmanokas siis teatava käigupealt tehtava seadistamise puhul läheks seier enam kui punase lõpuni.Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: pistyk
sul siis jooseb samamoodi kollase lõpuni??
Ma pean nüüd häbelikult ütlema et mul endal ei ole ühtegi manokat autos ega turbo seierit. :red:
Aga asi on arendamisel
Mul on küll 9-5 aga sport variandi ja tavalisel sõidul on vahe sees küll.
Kui sport lubab pöörded peaaegu punase tsoonini (6000 rpm) siis tavaseade vahetab käigu ikka tunduvalt varem ära. Samas sportseades on auto palju erksam.
Kui sport lubab pöörded peaaegu punase tsoonini (6000 rpm) siis tavaseade vahetab käigu ikka tunduvalt varem ära. Samas sportseades on auto palju erksam.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Sportseade kõige tuntavam tulemus ongi kõrgemad pöörded, et võimaldada dünaamilisemat sõidustiili, ökonoomse sõidu asemel. Minumeelest eri autode testides pole sport režiim kunagi tuntavalt parandanud kiirendusaegu ja lõppkiirust. Tavaliselt hoitakse pöördeid kõrgemal et säilitada masina erksust.
Algselt postitas: pistyk
ehk oskab mõni sama mudeli omaja täpsemalt öelda.aga minu meelest miski kala on seal sees.vahet pole kas sport on peal või mitte,kiirendus on sama,tippkiirus sama..ja kiirsut olen saanud ainult 190,kuidi eelmine omanik ütles et 170-ga sõites paned spordi peale ja vajutad lapatsit,siis laseb 200 peale nii mis nagiseb.aga minu 190 tuli nii venides ja vaevaliselt
Tuleks Tech sappa panna ja uurida.Mul momendil üpris sarnaste sümptoomidega NG töös.Tulukest põlema ei löö,aga veakoode ecus hulgi ning tuim,kui kurat,nii tava-,kui spordiga sõites.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
ega ta mul tuim ei olegi..päris erksalt lippab..aga igaljuhul täpselt samade pöörete peal vahetab käiku nii sport reziimis kui ilma..aimari jutu põhjal võiks siis arvata,et hoopis sport reziim ongi peal ainult,sest mul mõlemal juhul laseb pöörded 6000 peale,kui pedaali põhja surud
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: pistyk
ehk oskab mõni sama mudeli omaja täpsemalt öelda.aga minu meelest miski kala on seal sees.vahet pole kas sport on peal või mitte,kiirendus on sama,tippkiirus sama..ja kiirsut olen saanud ainult 190,kuidi eelmine omanik ütles et 170-ga sõites paned spordi peale ja vajutad lapatsit,siis laseb 200 peale nii mis nagiseb.aga minu 190 tuli nii venides ja vaevaliselt
Tuleks Tech sappa panna ja uurida.Mul momendil üpris sarnaste sümptoomidega NG töös.Tulukest põlema ei löö,aga veakoode ecus hulgi ning tuim,kui kurat,nii tava-,kui spordiga sõites.
Kus ma saaksin seda teha?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Algselt postitas: pistyk
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: pistyk
ehk oskab mõni sama mudeli omaja täpsemalt öelda.aga minu meelest miski kala on seal sees.vahet pole kas sport on peal või mitte,kiirendus on sama,tippkiirus sama..ja kiirsut olen saanud ainult 190,kuidi eelmine omanik ütles et 170-ga sõites paned spordi peale ja vajutad lapatsit,siis laseb 200 peale nii mis nagiseb.aga minu 190 tuli nii venides ja vaevaliselt
Tuleks Tech sappa panna ja uurida.Mul momendil üpris sarnaste sümptoomidega NG töös.Tulukest põlema ei löö,aga veakoode ecus hulgi ning tuim,kui kurat,nii tava-,kui spordiga sõites.
Kus ma saaksin seda teha?
Troost auto
Viking Motors
Autotarvete oü
Iga ratas veab and then some!
Ei ole märganud, et pöörded sport režiimiga kõrgemale läheksid. Lapatsi põhja vajutades, siis paar käiku alla ja käik vahetub alles punase alguses. Samas sport režiimis vahetuvad käigud kiiremini ja ka ka kergema gaasiga mängides püüab kast (aut.) kohe käigu alla vajutada, et erksust juurde anda. Keegi viskas mõte mida kindlasti katsetan- kas sport versioonis saab 100 km/h kiiremini kätte, kui ilma nuppu vajutamata.
Kui teema veel aktuaalne, siis annan teada.
Kui teema veel aktuaalne, siis annan teada.
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Algselt postitas: arxrei
Ei ole märganud, et pöörded sport režiimiga kõrgemale läheksid. Lapatsi põhja vajutades, siis paar käiku alla ja käik vahetub alles punase alguses. Samas sport režiimis vahetuvad käigud kiiremini ja ka ka kergema gaasiga mängides püüab kast (aut.) kohe käigu alla vajutada, et erksust juurde anda. Keegi viskas mõte mida kindlasti katsetan- kas sport versioonis saab 100 km/h kiiremini kätte, kui ilma nuppu vajutamata.
Kui teema veel aktuaalne, siis annan teada.
proovisin,oli sama..see muidugi üksi mobiililt stopperiga aega võttes:cool:
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Algselt postitas: qdwin
9-5-l kasutatava V6 puhul on kiirenduse vahe tuntav.
kõigil autodel on tuntav,sest S puhul lülitatakse üks käik kohe alla
(Muidugi juhul,kui kiirus ja pöörded seda võimaldavad) ja vahetus toimub kõrgematel pööretel.
Ja see vahe on räigelt tuntav.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
siiski sport reziimiga rahulikult gaasi vajutades tahab jah väiksema käigu peale visata,niiet ikka töötab.lihtsalt kui lapatsi põhja surud siis pole mingit vahet kas sport või mitte
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Ma automaatkastis väga kodus pole aga kas mitte lapatsi "põhja vajutamise" puhul ei lase ta igas reziimis redline alla enne kui käiku vahetab. Ning sportlik reziim lihtsalt suunab juhti rohkem kõrge pöördega sõitma ning talve reziim (kui olemas on) püüab vastupidi jälle eriti all hoida pööret?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Talverežiimis võtad paigalt mitte esimese käiguga, vaid näiteks 9-5 V6 puhul kolmandaga. Siis ei tõmba ratast nii lihtsalt ringi käima.