1. leht 1-st

Blow off klapist viskab õli

Postitatud: R Dets 29, 2017 0:23
Postitas Raudsepp
Mure selline et pole kunagi selle mootoriga blow off klapist õli välja visanud.Nüüd umbes kuu aega tagasi avastasin et peale sõitmisi on õhufiltri toru (kummi toru mis tuleb turbost ja läheb filtri karbi külge) kergelt õline.Nüüd olen jälginud seda pikemat aega ja tundub et probleem ei kao.Olen ka iga hommik õlivarrast kontrollinud aga seal õli vähenemist pole märgatavalt näinud.Täna sai saabil esiosa lahti võetud ja turbo lõtku katsutud, aga see kõik tibens tobens.Sama korralik kui 5kuud tagasi katsudes.Ja lammutades avastasin et cooleri lõdvikud on ka ikka suht õlised seest. Mida peaks tegema ja kontrollima ja kas oil catch cani kuhugi vahele panema? Igasugune nõu abiks.

saab 9-3 2.0t 113kw

Re: Blow off klapist viskab õli

Postitatud: R Dets 29, 2017 0:31
Postitas Raudsepp
Kerge pilt ka, peale sõitu see koht leemendab kõik kergelt.

Pilt

Re: Blow off klapist viskab õli

Postitatud: T Jaan 02, 2018 0:31
Postitas Raudsepp
Keegi vist ei oska aidata? Igatahes, laon pilli kokku ja panen karterituulutuse volla pudelisse ja annan hagu veits masinale.Kui sealt viskab õli pudelisse siis surve karteris nt.Mõõtsin silindrid üle, et äkki kuskil mingi kolb või rõngas katki, aga kõik silindrid 10pool ja 11pool vahemikus. Näiteks kui mootor oleks kohvi siis viskab ka tuulutusest õli, hea näide tuua tuttava audi mootoril.Kõik silindrid olid tal 10bari aga siis kui mootor sai valu lõi surve karteri ja tuli bovist õli

Re: Blow off klapist viskab õli

Postitatud: T Jaan 02, 2018 9:13
Postitas Ron24
Saabil ei ole bov-i. Juhul kui sa ise oled bov-i külge pannud ja sealt õli tuleb siis pakuks, et turbo läbi. Keskosas on õlirõngad ja need lekivad.

Re: Blow off klapist viskab õli

Postitatud: T Jaan 02, 2018 10:20
Postitas saabu14jr
Sisselaske süsteem on alati kergelt õline, saad catch caniga lahti sellest. Kui catch can liiga kiiresti täis saab, siis võib olla tõesti probleem, kuid hetke kirjelduste järgi on täiesti normaalne nähtus.

Re: Blow off klapist viskab õli

Postitatud: T Jaan 02, 2018 10:23
Postitas Ron24
saabu14jr kirjutas:
T Jaan 02, 2018 10:20
Sisselaske süsteem on alati kergelt õline, saad catch caniga lahti sellest. Kui catch can liiga kiiresti täis saab, siis võib olla tõesti probleem, kuid hetke kirjelduste järgi on täiesti normaalne nähtus.
Palun seleta, kuidas sisselaske osa enne turbot saab õliseks ja kuidas see normaalne on?

Re: Blow off klapist viskab õli

Postitatud: T Jaan 02, 2018 11:15
Postitas saabu14jr
Karterituulutus.

Re: Blow off klapist viskab õli

Postitatud: T Jaan 02, 2018 11:39
Postitas Ron24
Ikka ei saa aru. Seda, et karterituulutusest natuke õli turbosse ja sealt edasi mootori suunas liigub, ma tean. Millest hetkel aru ei saa on see, et kuidas õli turbost õhufiltri suunas liigub? Seal ju õhuvool ikka õhufiltrist turbosse.

Re: Blow off klapist viskab õli

Postitatud: R Jaan 05, 2018 0:57
Postitas Raudsepp
Bob on ju blow off klapp ja see täitsa olemas.Lihtsalt võetud see toru ära mis läheb klapist õhufiltrisse.Aga nagu ron24 väitis siis tubros võib täitsa viga olla.Aga homme või ülehomme üritan uurida kas tuleb äkki karterituulutusest seda õli ja kui tulebki siis catch can vahele mille tellib ebayst.Või kas on ohtlik nimodi ringi sõita ? õlivarrast olen iga hommik kontrollind ja sealt nagu ei vähene

Re: Blow off klapist viskab õli

Postitatud: R Jaan 05, 2018 7:13
Postitas Ron24
Ega see ohtlikumaks enam ikka ei lähe, kui see siiani oli. Kui õlitasemel silma peal hoiad ei juhtu midagi.

Re: Blow off klapist viskab õli

Postitatud: P Jaan 07, 2018 1:58
Postitas Raudsepp
Karterituulutus üle kontrollitud, pudelile volla otsa ja ei pritsind nagu piiskagi sinna.Kas peale turbo jääb mingeid võimalusi veel üle? turbo lõtkud pole üldse üldse halvad ja nüüd kui peakski olema õlirõngad siis... krt krt.On soovituslik edasi sõita?

Re: Blow off klapist viskab õli

Postitatud: P Jaan 07, 2018 2:24
Postitas Ron24
Turbo õlirõngaid saad kontrollida. Jätad auto ööseks seisma ja hommikul käivitad hetkeks. Nii 3sek. Ja siis võtad õhusisselaske toru otsast ära, kui rõngad läbi on külmas kojas näha õli. Küll aga peab siis auto ka käivitusel sinist tagant välja ajama.