9-3 2.2 TID käivitus mure.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#1

R Dets 29, 2017 15:38

Lugu järgmine, sai ca 600km probleemidetta maha söidetud, järgmine päev auto käivitus pikalt ca 1min, peale seismist ca 30min jälle sama teema. Sai ära vahetatud küttefilter ja lähemalt vaatlusel selgus et 2 pihusti tagasivoolu voolik kergelt lekib, sai ka need ära vahetatud. Peale seda auto enam ei käivitu, ka stardi abi jne keemiat kasutades. Tömmates ca 3km läheb käima puterdades ja pmst ka söidab (jöudu pole) . Loogika ütleb et küte vajub alla mingil pöhjusel.


Kas kellegil on mingit nöu, abi vöi muud lahendus pakkuda mis vöiks pillil viga olla? ja kas paagis on etteande pump vöi mitte (ei tahaks niisama ajaviiteks paaki maha kiskuda)
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Kasutaja avatar
pumps
Postitusi: 176
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#2

R Dets 29, 2017 16:33

Õhuleke tagasivoolu voolikutes?
pumps
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 816
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#3

R Dets 29, 2017 16:37

Etteande pumpa pole, kuskil tagasivoolus leke. Kontrolli tagasivoolude kolmikud üle või vaheta välja, mul oli väike pragu mille tuvastasin alles siis kui kütusepaaki väikse surve sisse lasin. Käevahel ei olnud pragu näha.
2.2 mootoritel on ka levinud pihusti tihendite lekkimise jamad. Seda veidike keerukam teha
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#4

R Dets 29, 2017 16:42

Tagasivoolud sai just köik uued pandud. koos kolmikutega
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 816
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#5

R Dets 29, 2017 17:25

Kui suruõhu võimalus on, siis proovi kütusepaaki väike surve sisse lasta, leiad lekke vast üles.(mina vähemalt leidsin) Võin uurida, äkki leian enda valmistatud ventiiliga kütusekorgi ka üles kui soovi on
daags
Postitusi: 681
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#6

R Dets 29, 2017 20:02

põhjuseid võib palju olla, kütuse lekked, õhulekked, pumba aju viga, pumba mehaaniline viga, ketimärgid jne.Kahjuks nii see vanade autodega on.
Võimsust pole kunagi piisavalt
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#7

E Jaan 01, 2018 14:14

Möte selline et viimased nö odava asjana vaataks pihusti tihendid üle, nagu ma aru saanud olen siis KK-kaas maha ja lihtsalt peale keerata natuke? Vöi möistlikum on nukk maha vötta ja kohe uued tihendid panna?
Teine möte mis tekkis on seoses ventiiliga mis kütuse toru peal, sealt nagu ma aruolen saanud peaks saama kütte röhku üles tömmata, kui see nö ära väsinud siis kas seal vöib ka süsteemi öhk sisse pääseda ja mis ventiil sinna käbi? pealt näha tundub nagu oleks tavaline auto ratta ventiil olema.

Päris kohe ei tahaks körgsurve pumpa vahetama hakata.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 816
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#8

E Jaan 01, 2018 19:48

Mul on see ventiil jebinud, panin tavalise autoratta ventiili ja korras.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#9

E Jaan 01, 2018 20:27

peab ka homme proovima.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#10

T Jaan 02, 2018 15:58

Jälle natuke möllatud, küte nagu oleks olemas, ventiil sai uus. Diagnost ka järgi ja tulemuseks p0195 ehk et oil temp sensor malfunciton.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
viper85
Postitusi: 91
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, Passat B6, Porsche 944S, BMW E36, Mazda 626 GD

#11

K Jaan 03, 2018 2:01

Peamine, et sa remontides vigu juurde ei tekitanud. Võib-olla sai küttefiltri korpus valesti kokku (tihendid!!). Läbipaistva voolikuga näeb kütte ilusti ära. Teine variant on kõrgsurvetoru veidi lahti keerata. Kui sealt midagi ei tule, siis peaks läbipaistva toruga ikkagi pumbani jõudmist uurima. See stardiabi ja starteriga pikalt ketramine tekitab voolukõikumisi ja teaduparast on need kõrgsurvepumba ajud selles osas tundlikud. Kui pump, siis peaks ka veakood olema.

Kõige lihtsam oleks peale filtri vahetust kohe käivitumisel anda kõrged pöörded ja hoida mõnda aega. Filtri korpuses peaks olema sama kogus kütet, mis lahtivõtmisel oli. Muidu jääb kuivale ja tuleks kas vaakumpumbaga ventiili kaudu üles pumbata või ettevaatlikult käima tõmmata.

Muidu selline üleöö tekkiv käivitus probleem on üldiselt tagasivoolu lekke viga, harvemal juhul pihusti tihendid. Neid tihendeid ma väga ei näpiks aga vajadusel pinguta veidi (~40 kraadi). Kui see ei muuda midagi, siis olid tihendid ok.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#12

E Jaan 08, 2018 9:36

Nüüdseks terve auto ülekäidud.

Filter vahetatud, korpuses kütet on (peale filtri vahetus läks pikal käima ja söitis ca 15km)
Vahetasin tagasivoolud ära, peale seda enam käima ei lähe.
Pihustid ei tundu lekkima, ventiilist küteüles tömmata siis ikka auto käima ei lähe, ja kui öhk tagant ära vötta siis küte kohe vajub tagasi. Stardiabiga käivitades töötab nii kaua kui stardi abi nö jätkub.

Ilmselt peab ikkagi vötma tee karla autosse vms diisli kohta, pump väga ei tahaks vahetama hakata sest mis seal salata maksab nagu maja.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7180
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

E Jaan 08, 2018 14:44

Ime kütus ventiilist voolikuga üles ja tõmmates peab minema!!! kasuta autopumba voolikut näiteks, kuhu otsa pane läbipaistev, et suhu liiga palju ei saaks
heal juhul võid mõne pihusti toru otsa ka lahti keerata natuke. ja tõmba....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#14

N Jaan 18, 2018 12:10

üles tömmates tulemus pmst null, nii kui öhk tagant ära vötta küte läheb kenasti ludinal paaki tagasi. Mingid tegelased räägivad et vb kütte filtri korpus laseb nö öhku läbi. Vöi siis pump, aga nagu arusaanud siis isegi kui pumbal mehaaniline viga siis peaks diagnost ikka pumba vea ära näitama.

Ivomets, ma saan siis aru et pmst käima peaks minema ainult tömmates kui küte üleval? starteriga pole mötet ennast nö piinata? mingi aeg sai käima tömmatud, töötas jube puterdades, siis hakkas nö korralikult käima, gaasi andes tahtis välja surra, söitsin umbes 10km tanklasse jätsin tiksuma ja suri tühikäigul välja peale seda enam käima pole läinud. Käivitus abiga käima lasta siis töötab nii kaua kui käivitus abi aurust aitab pmst.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7180
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

N Jaan 18, 2018 12:25

kle pumba viga ma küll ei arvaks, kui kuidagi ikka käima jääb.
aga proovi veel tõmmata ennem läbipaistva voolikuga kütus üles ja siis paela otsas. pole mõtet ju starterit piinata, seegi võib varsti otsad anda. ja muidugi 20 l peaks paagis kah sees olema. siis asi kindel.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 816
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#16

N Jaan 18, 2018 13:05

kui tagasi vajub, võtab õhku vahele. kus sa seda nokitsed?
EDIT mul 9-5l oli väiksema lekkega lambised puterdamised maanteel sõites. Seisma jättes, paar minti tühikäigul suri välja. iga pisem õhuleke on ülipaha. FIltri tihendid võivad muidugi jamada. Kiirühenduste o rõngad võivad õhku sisse võtta, pumba juures stutsidega ühendused võivad õhku sisse võtta jne. Kas suruõhu kasutuse võimalus on?
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#17

N Jaan 18, 2018 13:59

saabu14jr kirjutas:
N Jaan 18, 2018 13:05
kui tagasi vajub, võtab õhku vahele. kus sa seda nokitsed?
EDIT mul 9-5l oli väiksema lekkega lambised puterdamised maanteel sõites. Seisma jättes, paar minti tühikäigul suri välja. iga pisem õhuleke on ülipaha. FIltri tihendid võivad muidugi jamada. Kiirühenduste o rõngad võivad õhku sisse võtta, pumba juures stutsidega ühendused võivad õhku sisse võtta jne. Kas suruõhu kasutuse võimalus on?
nokitsen töö juures, nüüd loetud päevad nö öues uut peale hakkamist ootamas. Küttefiltri juures sai poldi ja korpuse kaanetihend uus ja filter, sisselase käis ka maha ja pihusti torud. Miks üldse nokkima sai hakatud oli see et 600km söitu ja järgmine päev läks käima 1min käiates pmst, vahetasin küttefiltri ära midagi ei muutunud, ülevoolud läksid ka vahetusse ja peale seda enam käima ei lähe. tömmates korra läks 10km sai söita ja peale seda vaikus. Suruöhuga sai nii proovitud et paaki surve sisse, tulemus pmst 0 midagi ei muutunud. Kui küte ventiilist üles tömmata ja röhk tagant ära lasta lendab küte paaki tagasi.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 816
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#18

N Jaan 18, 2018 15:37

Surve paaki lastes ei leidnud kust võiks hakata kütust välja ajama? Mul hakkas filtri juures nokkimisel 9-3el korpusesse minevate torude o-rõngad lekkima.
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#19

N Jaan 18, 2018 16:12

saabu14jr kirjutas:
N Jaan 18, 2018 15:37
Surve paaki lastes ei leidnud kust võiks hakata kütust välja ajama? Mul hakkas filtri juures nokkimisel 9-3el korpusesse minevate torude o-rõngad lekkima.
Hmm..seda varjanti pole töepoolest vaadanud. Läheb nö checklisti kohe kui töstuk vaba :beer:
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Vasta