avastades, et käigugast on sama "jube" kui vanadel opelitel (lihtsalt näide - olen kogenud), siis küsiks targematelt: Kuidas käikude lülitamist paremaks teha?
Äkki keegi on komistanud kuskile netilehele, kus sellest juttu või ise midagi korralikku teinud.
mis teha - meeldib ise käike vahetada, aga tahaks teha seda kiiresti ja korralikult :P
tänud
NG900 - käigukasti parendamine
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no mis mureks?
ng-l käiguvahetus täiesti normaalne ja täpne juhul kui hoovastiku mootoripoolne plastmasspuks terve on.
teine värk , et 5 käiku ei leia kohe alatiyles?
siis käigukangi juurest yks plastmassjunn lahti liimist
ng-l käiguvahetus täiesti normaalne ja täpne juhul kui hoovastiku mootoripoolne plastmasspuks terve on.
teine värk , et 5 käiku ei leia kohe alatiyles?
siis käigukangi juurest yks plastmassjunn lahti liimist
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Selle käigukasti teema jätkuks
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3825&page=1#pid41141
Olen isand sparkiga täiesti nõus. Isegi täiesti korras tehnikat kasutades, ei ole mina suutnud õppida NG-l sujuvat paigaltvõttu ja käiguvahetust ära. Põhilise süü ajaksin just siduri kraesse. Süüdistada võib loomulikult ka minu füüsilist ja vaimset puuet manuaalkastiga võimlemisel, kuid näiteks Iffi tonnisega ja uuema otsa 9-3-ga sain täiesti edukalt hakkama. Kõik oli kuidagi mugavam ja loomulikum. Mis sellel siduril viga on, ei oskagi täpselt kirjeldada. Pedaali käik on kuidagi pikk, raske ja tuimavõitu.
EDIT: Uurisin EPC-d. NG sidur on trossiga, ehk ongi selles põhjus.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3825&page=1#pid41141
Olen isand sparkiga täiesti nõus. Isegi täiesti korras tehnikat kasutades, ei ole mina suutnud õppida NG-l sujuvat paigaltvõttu ja käiguvahetust ära. Põhilise süü ajaksin just siduri kraesse. Süüdistada võib loomulikult ka minu füüsilist ja vaimset puuet manuaalkastiga võimlemisel, kuid näiteks Iffi tonnisega ja uuema otsa 9-3-ga sain täiesti edukalt hakkama. Kõik oli kuidagi mugavam ja loomulikum. Mis sellel siduril viga on, ei oskagi täpselt kirjeldada. Pedaali käik on kuidagi pikk, raske ja tuimavõitu.
EDIT: Uurisin EPC-d. NG sidur on trossiga, ehk ongi selles põhjus.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: kasparius
oh ivomets räägi veel. Mul ka see asi ebatäpne kuidagi. mis selle 5 käigu puksindus ja kuskohas?
võtad käigukangi juurest selle naha yles ja siis seal all yks mingi plastmass junn, mis mingi asja otsa käib liimiga kinni....
see sealt ära tuleb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Enamikel opelitel on siduriga üks pidev nuss trossid purunevad ja lähevad karvaseks seega vajutamine raskendatud .Lahendus uus tross ja seegi tuleb hoolikalt aerosool tavotiga kokku teha muidu vahetad uuesti
NG900 puhul võiks alustada käiguvahetuskulissi uuendamisest - Saabi poolt on välja antud selline bulletään (Vikingmotors pole sellest kuulnudki): http://www.thesaabsite.com/900new/nglinkageupdate.htm. Edasi http://photo.platonoff.com/Auto/20050808.Saab_NG900_New_Style_Shifter_Linkage/ ja http://photo.platonoff.com/Auto/20050404.Saab_NG900_Short_Shifter/. Platonoffi saidil on kirjeldatud ka vana kulissi remonti ja käiguvahetuse reguleerimist.
Kindlasti on olemas ka mingid sportvalitsa komplektid. Ivometsa pakutud lahendused on abx, aga põhiprobleemid jäävad.
Kindlasti on olemas ka mingid sportvalitsa komplektid. Ivometsa pakutud lahendused on abx, aga põhiprobleemid jäävad.
Ja vahe on totaalne,kui vana kulissiga võrrelda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989