NG900 - käigukasti parendamine

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 757
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#1

E Okt 23, 2006 10:56

avastades, et käigugast on sama "jube" kui vanadel opelitel (lihtsalt näide - olen kogenud), siis küsiks targematelt: Kuidas käikude lülitamist paremaks teha?
Äkki keegi on komistanud kuskile netilehele, kus sellest juttu või ise midagi korralikku teinud.

mis teha - meeldib ise käike vahetada, aga tahaks teha seda kiiresti ja korralikult :P

tänud
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

E Okt 23, 2006 11:08

no mis mureks?
ng-l käiguvahetus täiesti normaalne ja täpne juhul kui hoovastiku mootoripoolne plastmasspuks terve on.
teine värk , et 5 käiku ei leia kohe alatiyles?
siis käigukangi juurest yks plastmassjunn lahti liimist
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

E Okt 23, 2006 11:11

oh ivomets räägi veel. Mul ka see asi ebatäpne kuidagi. mis selle 5 käigu puksindus ja kuskohas?
Sent from my Monte Carlo using B236
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#4

E Okt 23, 2006 11:18

Selle käigukasti teema jätkuks
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3825&page=1#pid41141
Olen isand sparkiga täiesti nõus. Isegi täiesti korras tehnikat kasutades, ei ole mina suutnud õppida NG-l sujuvat paigaltvõttu ja käiguvahetust ära. Põhilise süü ajaksin just siduri kraesse. Süüdistada võib loomulikult ka minu füüsilist ja vaimset puuet manuaalkastiga võimlemisel, kuid näiteks Iffi tonnisega ja uuema otsa 9-3-ga sain täiesti edukalt hakkama. Kõik oli kuidagi mugavam ja loomulikum. Mis sellel siduril viga on, ei oskagi täpselt kirjeldada. Pedaali käik on kuidagi pikk, raske ja tuimavõitu.

EDIT: Uurisin EPC-d. NG sidur on trossiga, ehk ongi selles põhjus.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

E Okt 23, 2006 11:21

Algselt postitas: kasparius
oh ivomets räägi veel. Mul ka see asi ebatäpne kuidagi. mis selle 5 käigu puksindus ja kuskohas?

võtad käigukangi juurest selle naha yles ja siis seal all yks mingi plastmass junn, mis mingi asja otsa käib liimiga kinni....
see sealt ära tuleb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#6

E Okt 23, 2006 11:34

Enamikel opelitel on siduriga üks pidev nuss trossid purunevad ja lähevad karvaseks seega vajutamine raskendatud .Lahendus uus tross ja seegi tuleb hoolikalt aerosool tavotiga kokku teha muidu vahetad uuesti
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#7

E Okt 23, 2006 12:16

NG900 puhul võiks alustada käiguvahetuskulissi uuendamisest - Saabi poolt on välja antud selline bulletään (Vikingmotors pole sellest kuulnudki): http://www.thesaabsite.com/900new/nglinkageupdate.htm. Edasi http://photo.platonoff.com/Auto/20050808.Saab_NG900_New_Style_Shifter_Linkage/ ja http://photo.platonoff.com/Auto/20050404.Saab_NG900_Short_Shifter/. Platonoffi saidil on kirjeldatud ka vana kulissi remonti ja käiguvahetuse reguleerimist.
Kindlasti on olemas ka mingid sportvalitsa komplektid. Ivometsa pakutud lahendused on abx, aga põhiprobleemid jäävad.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

E Okt 23, 2006 12:22

Ja vahe on totaalne,kui vana kulissiga võrrelda.
Lennu
Postitusi: 20
Liitunud: N Nov 24, 2005 14:53
Asukoht:
Auto:

#9

N Okt 26, 2006 12:32

Kindlasti vaata ka üle mootoripadi, mis kinnitub käigukasti külge. Kui inglise keelt mõista siis saab
siit ka vana kulissi ilusti tööle - ise olen järgi proovinud;)
Vasta