NG 900 amordid ja vedrud - nende sobivus

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 757
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#1

E Okt 23, 2006 21:49

nimelt on amordid väsinud - pidid ajama õli välja ja vaja vahetada ...
aga probla selles, et all on Koni regullitavad koos madaldus vedrudega, siit ka küsimus.
Kas on mõtet / saab panna tavalisi nats jäigemaid amorte (näiteks Bilsud) ja madaldus vedrusi kokku? on kellelgi kogemusi?
Konisid ei raatsi osta :P Esiamordid 2297.- /tk Tagamordid 1803.- /tk (ehk 8200eek-i)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

T Okt 24, 2006 8:00

Kasuta otsingut. Hiljuti jahuti NG amortidest päris pikalt.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#3

T Okt 24, 2006 9:18

Olen enda masinatele Sacshid pannud. Käravad küll.
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 757
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#4

T Okt 24, 2006 13:00

Kasuta otsingut. Hiljuti jahuti NG amortidest päris pikalt.


lugesin läbi aga enesele ammendavat vastust ei olnud

Edit: parandasin tsitaadi, enne oli vale:P
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#5

T Okt 24, 2006 13:54

odavad bilsud ei kõlba ka kuskile.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

N Okt 26, 2006 22:10

Praktika on näidanud,et isegi odava otsa KYB ja Monroe toimetavad oluliselt paremini,kui odav bilsu,sachs,boge(viimase 2 tulevad ühest tehasest).
Koni kvaliteedi üle pole veel keegi kurtnud.
Näiteks hr.Iisaku üli bmw`l , millel on täisaktiivvedrustus ja neljarattaroolimine
ning mille sünniaasta on 1993,maksab üks amort 960 US dollarit ja masina läbisõit üle 200tuh.km. töötavad amordid endiselt 80% piirimail(max.ongi 85% tutikatel) ja tootjals Boge.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#7

R Okt 27, 2006 13:23

Mul 900-l Monroe ja peab nentima ,et ei tundu väga hea....aga see võib olla paljude muude asjaolude tõttu kah...
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

P Okt 29, 2006 6:42

Algselt postitas: kasparius
Mul 900-l Monroe ja peab nentima ,et ei tundu väga hea....aga see võib olla paljude muude asjaolude tõttu kah...


aravatavasti "pole väga hea",kuna mitmed muud asjaolud takistavad "heaolemist",näit. väsinud vedrud,kõvaks muutunud kummipuksid,tagasilla tala suured puksid lagunenud ,ebatäpne sildaderegull jne.
pisike99
Postitusi: 24
Liitunud: L Okt 14, 2006 17:40
Asukoht:
Auto:

#9

K Nov 08, 2006 23:36

Mul on 900-l regullitavad Konid ja võib ainult kiita.
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 757
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#10

E Nov 27, 2006 22:16

läheks edasi ... kere jäigastamise suunas
kas kellegi on kasutuses säärased "nn kerejäigastajaid / risttalad" (hetkel ei tule õige eestikeelne vaste meelde, vaadake linki) nagu 6 punkti või 2 punti omad (need siis ees) ja tagumine (kood ARB 22) http://www.genuinesaab.com/catalog/index.php?cPath=56_28
või on proovinud kuskil kellegi autot, millel mõni nendest olemas. jäigemaks peaksid need autot tegema ...

ideaalne oleks ette ilmselt kuuepunkti oma, aga sel juhul peaks kere üsna sirge olema - mul vist pole, kui rooli asendit vaadata (oleks siis seda enne ostu tähele pand :P)
Vasta