nimelt on amordid väsinud - pidid ajama õli välja ja vaja vahetada ...
aga probla selles, et all on Koni regullitavad koos madaldus vedrudega, siit ka küsimus.
Kas on mõtet / saab panna tavalisi nats jäigemaid amorte (näiteks Bilsud) ja madaldus vedrusi kokku? on kellelgi kogemusi?
Konisid ei raatsi osta Esiamordid 2297.- /tk Tagamordid 1803.- /tk (ehk 8200eek-i)
NG 900 amordid ja vedrud - nende sobivus
Praktika on näidanud,et isegi odava otsa KYB ja Monroe toimetavad oluliselt paremini,kui odav bilsu,sachs,boge(viimase 2 tulevad ühest tehasest).
Koni kvaliteedi üle pole veel keegi kurtnud.
Näiteks hr.Iisaku üli bmw`l , millel on täisaktiivvedrustus ja neljarattaroolimine
ning mille sünniaasta on 1993,maksab üks amort 960 US dollarit ja masina läbisõit üle 200tuh.km. töötavad amordid endiselt 80% piirimail(max.ongi 85% tutikatel) ja tootjals Boge.
Koni kvaliteedi üle pole veel keegi kurtnud.
Näiteks hr.Iisaku üli bmw`l , millel on täisaktiivvedrustus ja neljarattaroolimine
ning mille sünniaasta on 1993,maksab üks amort 960 US dollarit ja masina läbisõit üle 200tuh.km. töötavad amordid endiselt 80% piirimail(max.ongi 85% tutikatel) ja tootjals Boge.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: kasparius
Mul 900-l Monroe ja peab nentima ,et ei tundu väga hea....aga see võib olla paljude muude asjaolude tõttu kah...
aravatavasti "pole väga hea",kuna mitmed muud asjaolud takistavad "heaolemist",näit. väsinud vedrud,kõvaks muutunud kummipuksid,tagasilla tala suured puksid lagunenud ,ebatäpne sildaderegull jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
läheks edasi ... kere jäigastamise suunas
kas kellegi on kasutuses säärased "nn kerejäigastajaid / risttalad" (hetkel ei tule õige eestikeelne vaste meelde, vaadake linki) nagu 6 punkti või 2 punti omad (need siis ees) ja tagumine (kood ARB 22) http://www.genuinesaab.com/catalog/index.php?cPath=56_28
või on proovinud kuskil kellegi autot, millel mõni nendest olemas. jäigemaks peaksid need autot tegema ...
ideaalne oleks ette ilmselt kuuepunkti oma, aga sel juhul peaks kere üsna sirge olema - mul vist pole, kui rooli asendit vaadata (oleks siis seda enne ostu tähele pand :P)
kas kellegi on kasutuses säärased "nn kerejäigastajaid / risttalad" (hetkel ei tule õige eestikeelne vaste meelde, vaadake linki) nagu 6 punkti või 2 punti omad (need siis ees) ja tagumine (kood ARB 22) http://www.genuinesaab.com/catalog/index.php?cPath=56_28
või on proovinud kuskil kellegi autot, millel mõni nendest olemas. jäigemaks peaksid need autot tegema ...
ideaalne oleks ette ilmselt kuuepunkti oma, aga sel juhul peaks kere üsna sirge olema - mul vist pole, kui rooli asendit vaadata (oleks siis seda enne ostu tähele pand :P)