900ng temp. andur

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

P Okt 29, 2006 20:15

Täna hakkas "check engine" tuli põlema... niipalju leidsin otsinguga, et pean CEL koodide tähendust otsima... vilkus 4 korda ja on jahutusvedeliku temp. andur, kui leht http://www.saabcentral.com/~munki/technical/engine/electrical/cel_codes_trionic.htm ikka minu autost räägib(kui keegi viitsib, võib seletada, mis loom see trionic on ja kas minu autol ka selline on). Kui hiljem uuesti sõitma läksin, siis kustus "check engine" ära ja praeguse seisuga pole uuesti põlema hakanud.
Küsimus siis selline, et mis sellest temp. andurist sõltub ehk kas probleemiga peaks ASAP tegelema või kannatab oodata, kuni jälle VM-i/Troosti/Anti juurde asja on?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

P Okt 29, 2006 21:35

kristi autol aitas termostaadi vahetus.
kui temp läks liiga alla , hakkas chekk enzine põlema
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

E Okt 30, 2006 0:05

Selles võib iva olla... käivitades läheb küll suht kiiresti soojaks ja salongi annab samuti normaalselt sooja aga ilmad on ka veel suht soojad. Lisatud pildil on näha näidiku asend peale ~30km sõitu... kas see on normaalne? Kui aju kurdab, et anduriga on probleem, ei saa muidugi seda näitu väga tõsiselt võtta aga sel hetkel "check engine" ei põlenud.

Lisatud failid
mddr
Postitusi: 161
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#4

E Okt 30, 2006 8:23

Algselt postitas: napoleon
Selles võib iva olla... käivitades läheb küll suht kiiresti soojaks ja salongi annab samuti normaalselt sooja aga ilmad on ka veel suht soojad. Lisatud pildil on näha näidiku asend peale ~30km sõitu... kas see on normaalne? Kui aju kurdab, et anduriga on probleem, ei saa muidugi seda näitu väga tõsiselt võtta aga sel hetkel "check engine" ei põlenud.


30km peal peaks näidik ammuilma juba keskel olema.
Praeguste ilmadega võiks juba 3km'ga enamvähem keskele ronida.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14291
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

E Okt 30, 2006 8:23

Kuidagi väga ripakil on see seier. Võiks ju kusagil keskel olla.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#6

E Okt 30, 2006 22:03

Tõenäoliselt siis ikka termostaat, täna õhtul võttis soojaks minemine ka kahtlaselt kaua aega. Oskab ehk keegi vihje anda, mis meelehead peaks mõnele saabijumalale tegema, et kiiremini, kui järmise nädala teises pooles, jutule saada?
Vasta