Viimaste paagitäitega olen saanud järjest vähem sõita :gun:
Suvel tuli keskmiseks 9l/100km, nüüd viimastel tankimistel sain 9,5 ja 10,1. Sõidustiili pole muutnud ja naelad sain alla alles sel nädalavahetusel.
Milliste detailide kulumine on esmasteks bensiinikulu tõstjateks?
Küünlad, pihustid, õhulugejad, lambdaandurid, kompressioon... Mis järjestuses oleks mõistlik kontrollida mootori korrasolekut?
Bensiinikulu tõus NG900
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kontrollida võiks termostaati ja vahetamisel panna 92 kraadine, kuigi kodulinnast sellist ei leidnud ;(
; läks 88.
; läks 88.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga millegipärast on nii, et 2,0 mootoriga tonnised on mul alati vähem võtnud, kui 2,0 ngd. ja ca liiter poolteist keskmiselt.
milles värk??
ja nii suvel kui ka kylmaga.
milles värk??
ja nii suvel kui ka kylmaga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mina imestasin nii oma 90-ga esimesed talved ja ka ng-ga esimesel talvel.
Nüüd enam ei imesta.
Mida lühemad sõidud, seda suurem kulu tõus.
Üks mingi tabel oli mu meelest selles omaniku käsiraamatus, et kui suur kütusekulu tõus on sõltuvalt välistemperatuurist graafikuna ajas. Külma ilmaga oli alguses ikka mitu korda suurem kulu. Ja kui sõit algusega lõppebki, siis keskmine on ohus.
.
Nüüd enam ei imesta.
Mida lühemad sõidud, seda suurem kulu tõus.
Üks mingi tabel oli mu meelest selles omaniku käsiraamatus, et kui suur kütusekulu tõus on sõltuvalt välistemperatuurist graafikuna ajas. Külma ilmaga oli alguses ikka mitu korda suurem kulu. Ja kui sõit algusega lõppebki, siis keskmine on ohus.
.
Mu karpaga klassikul on toodud õhu sissevõtte võimalus väljalaskekollektorist. (vaakumiga mingi klapp reguleerib külma-sooja õhu suhet õhupuhastaja juures)
Sissepritsega masinal seda nüanssi pole, ainult külm õhk mootorisse.
Milleks selline erinevus? Kuidas tänapäeva masinatel see on?
Sissepritsega masinal seda nüanssi pole, ainult külm õhk mootorisse.
Milleks selline erinevus? Kuidas tänapäeva masinatel see on?
Algselt postitas: KT100
Mu karpaga klassikul on toodud õhu sissevõtte võimalus väljalaskekollektorist. (vaakumiga mingi klapp reguleerib külma-sooja õhu suhet õhupuhastaja juures)
Sissepritsega masinal seda nüanssi pole, ainult külm õhk mootorisse.
Milleks selline erinevus? Kuidas tänapäeva masinatel see on?
Täpselt ei tea, aga pakun et kütus+jahe õhk hästi ei segune.
Karpas seda segatakse ja siis tulebki sooja õhku anda, et asi toimiks. Sissepritsega mootoritel probleemi pole, sest segu tekitatakse juba silindris, kus alati temp. kõrge.
Targemad muidugi parandavad, kui mööda panin :)
Algselt postitas: Cyber
Külma õhuga seguneb ja kuidas veel..:) Hint: intercooler...
Karpa lihtsalt võib jäässe minna, kui väga külm on.
Jah, valesti pakkusingi :)
"Tark raamat" ütleb, et kuna osaline bensiini aurustumine juba ise seob nii palju energiat (ehk siis võtab viimasegi sooja ära ) siis jäätub ka õhus olev veeaur ja ongi abi antud. Hakkab see mootor köhima või sureb hoopis välja.
Sissepritse korral segatakse õhk ja bensiin põlemiskambri lähedal ja jäätumist ei toimu.
Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: Cyber
Külma õhuga seguneb ja kuidas veel..:) Hint: intercooler...
Karpa lihtsalt võib jäässe minna, kui väga külm on.
Jah, valesti pakkusingi :)
"Tark raamat" ütleb, et kuna osaline bensiini aurustumine juba ise seob nii palju energiat (ehk siis võtab viimasegi sooja ära ) siis jäätub ka õhus olev veeaur ja ongi abi antud. Hakkab see mootor köhima või sureb hoopis välja.
Sissepritse korral segatakse õhk ja bensiin põlemiskambri lähedal ja jäätumist ei toimu.
ja otsepritsega bensukates segatakse otse põlemiskambris.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989