Õlialast nõu vajaka...

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 392
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#26

R Nov 17, 2006 19:01

Need kaks viimast rida on kuldaväärt sõnad! Kui mina sõidaks adinoliga,siis jätaks välba 5000km. ja teps mitte rohkem.Kui veel klassik oli,siis sinna läks poolsünt ESSO ja vahetus toimus iga 8-10 000km. järel ja 60 000km. läbimisel minu poolt ei esinenud mootoril mitte ühtegi probleemi,töötas kui viiul ja vahetusel ei olnud vana õli veel oluliselt tooni muutnud. Tänasel massinal on kasutuses ESSO täissünt ja sammuti on vahetuse viimane piir 9-10 000. Peale teist õlivahetust oli sellelgi õli veel teps mitte kõige mustem,oli jäänud kollane toon ja juba parem,kui esimene kord minul oli õli vahetada! Usaldus on ESSO poolt ja see,et hind dets.20% tõuseb,ei muuda mind õli marki vahetama!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#27

R Nov 17, 2006 22:48

Algselt postitas: krss
Mis neil Essol ja Mobilil ühist on?


Üks Exxon kõik ju http://www2.exxonmobil.com/Siteflow/Brands/Master_Brand_Page.asp
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#28

L Nov 18, 2006 1:23

Niimoodi tuleb lõpuks välja, et maailmas ongi tegelikult ainult üks õli tootja kelle kaupa ostavad erinevad firmad. Lisatakse omapoolne lisand ja erinev pakend ning müügis ta ongi.;)
smr
Postitusi: 124
Liitunud: P Jaan 29, 2006 16:14
Asukoht:
Auto:

#29

E Dets 04, 2006 23:23

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Niimoodi tuleb lõpuks välja, et maailmas ongi tegelikult ainult üks õli tootja kelle kaupa ostavad erinevad firmad. Lisatakse omapoolne lisand ja erinev pakend ning müügis ta ongi.;)

Suhteliselt õigesti pakkusid kusjuures :D Ega neid toorõli tehaseid vägapalju ole.

Mõned aastad vormelimootoreid lahti ja kokkulappides ( küll mitte turbo ), langes meie valik Motulile. Jah, pöörded on küll teised kui 50ga Sõpakal tiksudes, kuid teie valvolined, mobilid, castrolid ja essod näitavad ikka vääääga teistsugust mootorit seestpoolt :(

smr@kogemus ringrajalt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

T Dets 05, 2006 7:58

Sama juttu olen kuulnud beemveejumalatelt.
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#31

E Veebr 05, 2007 18:09

veebruarikuu tehnikamaailmas täissünt mootoriõlide test, päris huvitav lugemine.....teine koht üllatas mind;)
Iuo
Postitusi: 1011
Liitunud: T Juul 11, 2006 15:05
Asukoht:
Auto:

#32

E Apr 30, 2007 17:55

Tekkis selline küsimus.
Kuidas suhtuda uuemate saabide hooldusvälpa: pidi euroopas olema 30 000km ja meil VM-is 20 000 km.
Ei tea kas tänapäeval on läinud siis õlid palju paremaks, et kannatab nii pikalt sõitmist?? (Meil Eestis ju sõidud lühikesed, eriti kui sõidad linnas näiteks.)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#33

E Apr 30, 2007 17:59

Kõik oleneb kasutusest. Sõidad pikki otsi, siis võivad need välbad ka pikemad olla (no siiski 30kkm on ilmne liialdus minu meelest). Pidevad külmad käivitused ja lühikesed otsad, vahetama peaks oluliselt tihemini, kui 20kkm. tqhq.ee-s jäi silma, et nii mõnigi meeriklane nõuab õlivahetusi 3500 km takka. :freak: Lihtsalt mingite parameetrite järgi ta arvutab nn õli kvaliteedi ja siis nõuab vahetust.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#34

E Apr 30, 2007 18:14

turbomootori puhul on ikka 30kkm jube pikk välp, eriti kehtib see veel ju "pommikindla" 9-5 kohta...vahetage õli ikka ilusasti 10k km tagant, rahakotile ka tervislikum:P
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#35

L Mai 05, 2007 23:02

hetkel kasutuses olevas autos kasutan castroli, kuna eelnevad omanikud on seda marki õli auto aegadest algusest saati sisse kallanud, siis mõtlesin et pole mõtet traditsiooni rikkuda. Kuid eelnevates autodes kasutasin LM-i ning ühtki paha sõna pole öelda.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#36

P Mai 06, 2007 8:56

Castroliga mootorid näevad seest ikka väga bro`d välja,ka pärast 20tkm.välpasid(miku saabi kone näiteks). Mobil1 või Motul veelgi paremad.
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#37

P Mai 06, 2007 9:40

VMs hoolduses käies vastati mu küsimusele, et nemad kasutavad Mobil1. Vähemalt sellise kirjaga tünnid saabuvad neile garaazi
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#38

T Mai 08, 2007 0:01

Algselt postitas: Trionic
Castroliga mootorid näevad seest ikka väga bro`d välja,ka pärast 20tkm.välpasid(miku saabi kone näiteks). Mobil1 või Motul veelgi paremad.


kas Mobil1-te saab lugeda paremaks kui Castrol:wtf: Motul-st saan aru, kuna tegemist vist ühe kalleima õliga üldse.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#39

T Mai 08, 2007 7:43

Kui loed TM(või oli see autobild)viimast õlidetesti,saad aru,miks mobil on parem ja on alati seda olnud.Kõigi omaduste koondhinne on neil kahel suht sarnane läbi aegade,samas mõned omadused(molekulaarstruktuuri lagunemine pideval "ületemperatuuril",ehk siis turbomootorites) on mobilil oluliselt castrolist paremad. Jutt käib loomulikult "odavatest" castroli markidest.Toodab castrol ju ka super+ omadustega õlisid,aga nende hind ületab juba ka motulit(kas ka omadused??).
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#40

N Juun 07, 2007 22:17

Algselt postitas: ml
Mitu liitrit õli mahub 9-3 2,2 diiselmootorisse? Poes vaatasin 4L Castroli kanistrit, ei teadnud seda ära võtta. Äkki jääb 4L väheks. Puudub Saabiga õlivahetuskogemus veel.


Kahel korral on 5L mootorisse valatud.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#41

N Juun 07, 2007 22:22

Tehaseandmetel 5.5
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#42

N Juun 07, 2007 22:42

Algselt postitas: epsum
Tehaseandmetel 5.5


Arveid sirvides siis 5L on kuluks märgitud ja õlitase mootoris peaaegu maksimum olnud. Oman küll vähe kogemust aga kui 5,5L mootorisse valada siis on vist liig mis liig? Troosti härrad lisasid ka varuks ühe liitri kaasa.
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#43

E Juun 11, 2007 19:43

Aga mis arvata Shelli õlidest, teenenduses lasin viimati sisse valada Shell Helix Ultra 5w-40 täissünti. Paistis, et ennem oli ka sellega sõidetud kusagil Itaalias kuna kleebistel paisti nii kirjas olevat.
Pika välba tagant sellist kraami tuleks turbomootoril vahetada:?
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#44

E Juun 11, 2007 20:00

Mina vahetan õli keskmiselt 8000 km tagant vaevalt et sedagi kauem kasutada mõtet on
sul mootor ju võimas ja turbotatud, seega heas korras õli pole kunagi halb.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#45

T Juun 12, 2007 0:30

Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: epsum
Tehaseandmetel 5.5


Arveid sirvides siis 5L on kuluks märgitud ja õlitase mootoris peaaegu maksimum olnud. Oman küll vähe kogemust aga kui 5,5L mootorisse valada siis on vist liig mis liig? Troosti härrad lisasid ka varuks ühe liitri kaasa.

Äkki siin vahe 92 ja 85 kWse mootori vahel- mu saksakeelne raamat väitis et 5.5 läheb (kui ma ise nüüd selle koha õigesti välja lugesin). Ja viimastel õlivahetustel (soomes) on nad ka 5.5 l sisse kallutanud...
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#46

T Juun 12, 2007 9:01

Milline oleks siis Saabi turbo mootorile parim õli? Mobil 1 vs Castrol Edge?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#47

T Juun 12, 2007 9:53

Sinu enda valik.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#48

T Aug 21, 2007 15:32

Kaks kuud uus õli sees olnud ja silmaga vaadates ilgelt must juba. Sõidetud 2000 km. Eelmine omanik on vist mingi laiskur olnud. Ja kütusekulu ka tõusnud, maanteel võtab endise 4,7 asemel nüüd 5,3 L/100 km, teeb ikka väga murelikuks küll.:)
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#49

T Aug 21, 2007 16:11

Mul oli peale õlivahetust 100km juba õli must. Turbomootoris pidi see normaalne olema.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#50

T Aug 21, 2007 16:36

Peale 1500 km läbimist on õli hele ja läbipaistev.Mootor 2,0 FPT.
Vasta