Õlialast nõu vajaka...
Need kaks viimast rida on kuldaväärt sõnad! Kui mina sõidaks adinoliga,siis jätaks välba 5000km. ja teps mitte rohkem.Kui veel klassik oli,siis sinna läks poolsünt ESSO ja vahetus toimus iga 8-10 000km. järel ja 60 000km. läbimisel minu poolt ei esinenud mootoril mitte ühtegi probleemi,töötas kui viiul ja vahetusel ei olnud vana õli veel oluliselt tooni muutnud. Tänasel massinal on kasutuses ESSO täissünt ja sammuti on vahetuse viimane piir 9-10 000. Peale teist õlivahetust oli sellelgi õli veel teps mitte kõige mustem,oli jäänud kollane toon ja juba parem,kui esimene kord minul oli õli vahetada! Usaldus on ESSO poolt ja see,et hind dets.20% tõuseb,ei muuda mind õli marki vahetama!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Algselt postitas: krss
Mis neil Essol ja Mobilil ühist on?
Üks Exxon kõik ju http://www2.exxonmobil.com/Siteflow/Brands/Master_Brand_Page.asp
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Niimoodi tuleb lõpuks välja, et maailmas ongi tegelikult ainult üks õli tootja kelle kaupa ostavad erinevad firmad. Lisatakse omapoolne lisand ja erinev pakend ning müügis ta ongi.;)
Suhteliselt õigesti pakkusid kusjuures Ega neid toorõli tehaseid vägapalju ole.
Mõned aastad vormelimootoreid lahti ja kokkulappides ( küll mitte turbo ), langes meie valik Motulile. Jah, pöörded on küll teised kui 50ga Sõpakal tiksudes, kuid teie valvolined, mobilid, castrolid ja essod näitavad ikka vääääga teistsugust mootorit seestpoolt :(
smr@kogemus ringrajalt
Sama juttu olen kuulnud beemveejumalatelt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tekkis selline küsimus.
Kuidas suhtuda uuemate saabide hooldusvälpa: pidi euroopas olema 30 000km ja meil VM-is 20 000 km.
Ei tea kas tänapäeval on läinud siis õlid palju paremaks, et kannatab nii pikalt sõitmist?? (Meil Eestis ju sõidud lühikesed, eriti kui sõidad linnas näiteks.)
Kuidas suhtuda uuemate saabide hooldusvälpa: pidi euroopas olema 30 000km ja meil VM-is 20 000 km.
Ei tea kas tänapäeval on läinud siis õlid palju paremaks, et kannatab nii pikalt sõitmist?? (Meil Eestis ju sõidud lühikesed, eriti kui sõidad linnas näiteks.)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kõik oleneb kasutusest. Sõidad pikki otsi, siis võivad need välbad ka pikemad olla (no siiski 30kkm on ilmne liialdus minu meelest). Pidevad külmad käivitused ja lühikesed otsad, vahetama peaks oluliselt tihemini, kui 20kkm. tqhq.ee-s jäi silma, et nii mõnigi meeriklane nõuab õlivahetusi 3500 km takka. :freak: Lihtsalt mingite parameetrite järgi ta arvutab nn õli kvaliteedi ja siis nõuab vahetust.
hetkel kasutuses olevas autos kasutan castroli, kuna eelnevad omanikud on seda marki õli auto aegadest algusest saati sisse kallanud, siis mõtlesin et pole mõtet traditsiooni rikkuda. Kuid eelnevates autodes kasutasin LM-i ning ühtki paha sõna pole öelda.
Castroliga mootorid näevad seest ikka väga bro`d välja,ka pärast 20tkm.välpasid(miku saabi kone näiteks). Mobil1 või Motul veelgi paremad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Castroliga mootorid näevad seest ikka väga bro`d välja,ka pärast 20tkm.välpasid(miku saabi kone näiteks). Mobil1 või Motul veelgi paremad.
kas Mobil1-te saab lugeda paremaks kui Castrol:wtf: Motul-st saan aru, kuna tegemist vist ühe kalleima õliga üldse.
Kui loed TM(või oli see autobild)viimast õlidetesti,saad aru,miks mobil on parem ja on alati seda olnud.Kõigi omaduste koondhinne on neil kahel suht sarnane läbi aegade,samas mõned omadused(molekulaarstruktuuri lagunemine pideval "ületemperatuuril",ehk siis turbomootorites) on mobilil oluliselt castrolist paremad. Jutt käib loomulikult "odavatest" castroli markidest.Toodab castrol ju ka super+ omadustega õlisid,aga nende hind ületab juba ka motulit(kas ka omadused??).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: ml
Mitu liitrit õli mahub 9-3 2,2 diiselmootorisse? Poes vaatasin 4L Castroli kanistrit, ei teadnud seda ära võtta. Äkki jääb 4L väheks. Puudub Saabiga õlivahetuskogemus veel.
Kahel korral on 5L mootorisse valatud.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: epsum
Tehaseandmetel 5.5
Arveid sirvides siis 5L on kuluks märgitud ja õlitase mootoris peaaegu maksimum olnud. Oman küll vähe kogemust aga kui 5,5L mootorisse valada siis on vist liig mis liig? Troosti härrad lisasid ka varuks ühe liitri kaasa.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Aga mis arvata Shelli õlidest, teenenduses lasin viimati sisse valada Shell Helix Ultra 5w-40 täissünti. Paistis, et ennem oli ka sellega sõidetud kusagil Itaalias kuna kleebistel paisti nii kirjas olevat.
Pika välba tagant sellist kraami tuleks turbomootoril vahetada:?
Pika välba tagant sellist kraami tuleks turbomootoril vahetada:?
Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: epsum
Tehaseandmetel 5.5
Arveid sirvides siis 5L on kuluks märgitud ja õlitase mootoris peaaegu maksimum olnud. Oman küll vähe kogemust aga kui 5,5L mootorisse valada siis on vist liig mis liig? Troosti härrad lisasid ka varuks ühe liitri kaasa.
Äkki siin vahe 92 ja 85 kWse mootori vahel- mu saksakeelne raamat väitis et 5.5 läheb (kui ma ise nüüd selle koha õigesti välja lugesin). Ja viimastel õlivahetustel (soomes) on nad ka 5.5 l sisse kallutanud...
Sinu enda valik.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kaks kuud uus õli sees olnud ja silmaga vaadates ilgelt must juba. Sõidetud 2000 km. Eelmine omanik on vist mingi laiskur olnud. Ja kütusekulu ka tõusnud, maanteel võtab endise 4,7 asemel nüüd 5,3 L/100 km, teeb ikka väga murelikuks küll.:)
Peale 1500 km läbimist on õli hele ja läbipaistev.Mootor 2,0 FPT.