9-3 147kw lahja boost ja tugev susin (lahendatud)

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Nielander
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 15, 2016 13:18
Asukoht:
Auto:

#1

E Mär 11, 2019 13:29

Andsin teise käiguga lapatsit ja äkki enam turbo üle kollase ei lähe ja kusagilt eest kostub tugevat susinat. Kapoti alt ei näe midagi ja tühikäigul ei kuule midagi. Ehk oskate soovitada, kuhu esimese hooga kanali peal vaadata?
Viimati muutis Nielander, N Mär 14, 2019 8:17, muudetud 1 kord kokku.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#2

E Mär 11, 2019 14:12

Turbo otsast lõdvik lahti ehk, alt peaks näha olema, endal juhtus ka kunagi nii.
Kogenud Aeronaut. :drive:
hard0
Postitusi: 86
Liitunud: P Okt 08, 2017 16:59
Asukoht: Läänemaa/Tallinn
Auto: Saab 9-3 LPT MY99

#3

E Mär 11, 2019 18:11

Tõmba käega drosseli hooba kapoti alt, siis peaks ka suurema pöörde/rõhuga susinat lihtsam leida olema.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

T Mär 12, 2019 9:14

Sisselase ära survestada, kui visuaalselt ei leia.
Nielander
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 15, 2016 13:18
Asukoht:
Auto:

#5

T Mär 12, 2019 10:32

Nonii, vaatasin uurisin ja katsusin lõdvikuid. Mingeid mõrasid või lahtisi klambreid ei avastanud. Samas isegi kanali peal neile väga lähedale ei pääsenud.

Täpsustuseks siis niipalju, et mootor käib tühikäigul väga vaikselt. Sõites jõuab turboseier esimese skaala lõppu, edasi vajutades kiirendust praktiliselt üldse ei ole, aga kusagilt tuleb üha valjenev õhupahin.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#6

T Mär 12, 2019 12:52

Coolerilôdvik
Sent from my Monte Carlo using B236
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

T Mär 12, 2019 13:05

Või cooler ise lõhki...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#8

T Mär 12, 2019 18:58

Hea, et pahiseb. Leiab üles lekke vähemalt :)
Nielander
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 15, 2016 13:18
Asukoht:
Auto:

#9

K Mär 13, 2019 8:19

Kahjuks on pahinat kuulda ainult sõites ja rooli tagant kuulates tuleb heli väga ebamäärasest asukohast. Tühikäigul oleks ka nagu kusagil susin, aga võimatu aru saada, et kus täpsemalt.
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#10

K Mär 13, 2019 13:50

Boost tekib koormusega jah. Ma ise kunagi tõstsin esiotsa pukkidele ja piduriga sai vajaliku koormuse. Sisselaset survestada vast lihtsam kui riistad olemas. Lõhki ei tohi puhuda :D
Nielander
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 15, 2016 13:18
Asukoht:
Auto:

#11

N Mär 14, 2019 8:16

Probleem lahendatud.

Tuli välja, et summuti keskmise püti sõel oli laiali jooksnud ja kogu süsteemi kiududega ummistanud. Väljalaskel ei olnud lihtsalt kuhugi minna ja kuuldud õhupahin oli pisike auk ummistuse ees. Keskmise püti asemele läks otsetoru ja uus lõppsummuti (vana oli lootusetult umbes).

Ilmselt oli sõel juba ammu laiali, sest nii hea kui praegu, pole boost juba kaua aega olnud. Arvasin, et turbo on väsinud, kuid tuleb välja, et vanakese soontes voolab veel verd küll.

Tänud kõigile vastanutele.
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#12

N Mär 14, 2019 8:25

:shock: Miks otsetoru? Ülevaatuseks hakkad ümber ehitama?
Everyday Regular SAAB guy!
Nielander
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 15, 2016 13:18
Asukoht:
Auto:

#13

N Mär 14, 2019 8:47

que kirjutas:
N Mär 14, 2019 8:25
:shock: Miks otsetoru? Ülevaatuseks hakkad ümber ehitama?
Autotöökoja tüüp ütles, et sellega ei tohiks probleeme tukla. Et, kui detsibillid ja gaasid normis on, siis...

Nii tuli lihtsalt odavam ja ega hääl kõvemaks ei läinud.
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#14

N Mär 14, 2019 9:30

Nielander kirjutas:
N Mär 14, 2019 8:47
que kirjutas:
N Mär 14, 2019 8:25
:shock: Miks otsetoru? Ülevaatuseks hakkad ümber ehitama?
Autotöökoja tüüp ütles, et sellega ei tohiks probleeme tukla. Et, kui detsibillid ja gaasid normis on, siis...

Nii tuli lihtsalt odavam ja ega hääl kõvemaks ei läinud.
Tutika keskpüti hind algab 24 eurist.. soodsam kui midagi hiljem hakata ümberehitama.
Everyday Regular SAAB guy!
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#15

N Mär 14, 2019 11:31

Mina sõidan juba aastaid ilma keskmise pütita ja pole mingit kobinat kordagi olnud. Pütt on ka ise tehtud. Kui ikka ei röögi ja näidud korras, siis pole probleemi
mihkel-m
Postitusi: 84
Liitunud: L Veebr 21, 2015 17:19
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Auto: 9-3

#16

R Mär 15, 2019 15:14

Teema küll lahendatud, aga kui keegi kunagi otsinguga siia teemasse satub, siis minul nt oli keegi wastegate aktuaatori varda otsast stopperi ära kaotanud ning varras kukkus lihtsalt wastegate klapi hoova küljest ära. Sümptomid olid ka suht sarnased.
Vasta