9-3 147kw lahja boost ja tugev susin (lahendatud)
Andsin teise käiguga lapatsit ja äkki enam turbo üle kollase ei lähe ja kusagilt eest kostub tugevat susinat. Kapoti alt ei näe midagi ja tühikäigul ei kuule midagi. Ehk oskate soovitada, kuhu esimese hooga kanali peal vaadata?
Viimati muutis Nielander, N Mär 14, 2019 8:17, muudetud 1 kord kokku.
Sisselase ära survestada, kui visuaalselt ei leia.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nonii, vaatasin uurisin ja katsusin lõdvikuid. Mingeid mõrasid või lahtisi klambreid ei avastanud. Samas isegi kanali peal neile väga lähedale ei pääsenud.
Täpsustuseks siis niipalju, et mootor käib tühikäigul väga vaikselt. Sõites jõuab turboseier esimese skaala lõppu, edasi vajutades kiirendust praktiliselt üldse ei ole, aga kusagilt tuleb üha valjenev õhupahin.
Täpsustuseks siis niipalju, et mootor käib tühikäigul väga vaikselt. Sõites jõuab turboseier esimese skaala lõppu, edasi vajutades kiirendust praktiliselt üldse ei ole, aga kusagilt tuleb üha valjenev õhupahin.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Boost tekib koormusega jah. Ma ise kunagi tõstsin esiotsa pukkidele ja piduriga sai vajaliku koormuse. Sisselaset survestada vast lihtsam kui riistad olemas. Lõhki ei tohi puhuda
Probleem lahendatud.
Tuli välja, et summuti keskmise püti sõel oli laiali jooksnud ja kogu süsteemi kiududega ummistanud. Väljalaskel ei olnud lihtsalt kuhugi minna ja kuuldud õhupahin oli pisike auk ummistuse ees. Keskmise püti asemele läks otsetoru ja uus lõppsummuti (vana oli lootusetult umbes).
Ilmselt oli sõel juba ammu laiali, sest nii hea kui praegu, pole boost juba kaua aega olnud. Arvasin, et turbo on väsinud, kuid tuleb välja, et vanakese soontes voolab veel verd küll.
Tänud kõigile vastanutele.
Tuli välja, et summuti keskmise püti sõel oli laiali jooksnud ja kogu süsteemi kiududega ummistanud. Väljalaskel ei olnud lihtsalt kuhugi minna ja kuuldud õhupahin oli pisike auk ummistuse ees. Keskmise püti asemele läks otsetoru ja uus lõppsummuti (vana oli lootusetult umbes).
Ilmselt oli sõel juba ammu laiali, sest nii hea kui praegu, pole boost juba kaua aega olnud. Arvasin, et turbo on väsinud, kuid tuleb välja, et vanakese soontes voolab veel verd küll.
Tänud kõigile vastanutele.
Tutika keskpüti hind algab 24 eurist.. soodsam kui midagi hiljem hakata ümberehitama.
Everyday Regular SAAB guy!
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Mina sõidan juba aastaid ilma keskmise pütita ja pole mingit kobinat kordagi olnud. Pütt on ka ise tehtud. Kui ikka ei röögi ja näidud korras, siis pole probleemi
Teema küll lahendatud, aga kui keegi kunagi otsinguga siia teemasse satub, siis minul nt oli keegi wastegate aktuaatori varda otsast stopperi ära kaotanud ning varras kukkus lihtsalt wastegate klapi hoova küljest ära. Sümptomid olid ka suht sarnased.