NG käsipiduri reguleerimine.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

P Dets 10, 2006 15:36

Keegi hea inimene võiks hoida mu aega kokku ja öelda kus asub regulaator ja mis tööriistu on vaja enne kui ma pool autot lahti võtan.
Tänx ette juba. :notworthy:
Sumps
Postitusi: 59
Liitunud: L Dets 31, 2005 13:51
Asukoht:
Auto:

#2

P Dets 10, 2006 17:28

Et siis soovid käsipiduri klotse regullida? Ratas alt ära, otsid üles trummlilt reguleerimisaugu ja keerad selle nii, et auk jääb otse alla ja siis keerad seda nõksu võrra paremale, siis ajad sealt lapiku kruvika sisse ja otsid selle reguleerimise hammasratta ülesse ja siis nikutad kruvika otsa üles poole niikaua kuni soovitud pinge käes.

Esimest korda seda tehes pidi Sumps supporti ja trumli maha kiskuma, sest muidu lihtsalt ei leidnud seda õiget reguleerimiskohta ülesse. teise poolega läks asi juba lihtsamalt.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

P Dets 10, 2006 17:38

tegelikult on tavaveaks lihtsalt olnud trossi kinnijäämine kõrisse. ja alati aitanud õlitamine ja siis kenasti tööle hakanud.
ja et käsipidur end ise reguleeriks tuleb teda ka kasutada. kui ei kasuta, siis tekivad igasugu anomaaliad
edit. otsi trossipidi yhenduskohta
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#4

P Dets 10, 2006 19:41

Kas ma saan õigesti aru, et trossi ei saagi pingutada?
Iseenesest kõik liigub nagu uuel autol, lihtsalt võtab väga ülevalt. Ülevaatusel ei öeldud midagi, lihtsalt endal ebamugav.
Muide ei ole trummelpidurid! Kas seal on ketta sees eraldi käsipiduri klotsid nagu Mersul või pidasid sa silmas trummelpiduriga autot? Ilmselt viimane variant, kuigi ma ei vaadanud kanalist supportit väga lähedalt, siis see kuidas tross sinna külge läheb, vihjaks justkui Audi- laadsele konstruktsioonile.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#5

P Dets 10, 2006 19:58

trossi saab pingutada. 1 trossi süsteemil on tagasilla juures üks regulaator, mida saad kruvida. 2 trossi süsteemi puhul ei oska peast öelda.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#6

P Dets 10, 2006 20:03

2 trossi on ja regulaatorit ei paista. Mul on seal hull hulk katteplekke. Kõik on viisakalt küljes ja auto ei ole mingi luukere. Peab hakkama neid ükshaaval maha võtma. Salongist konsooli sisse kah ei näe. Käega kobades ei tundu seal pingutit olevat.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

P Dets 10, 2006 20:09

Äkki on seal sarnane süsteem tonnisega. selle kohta on Tarkuseterade all teema olemas...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#8

P Dets 10, 2006 20:23

Põrnitsen selle pilguga uuesti kui naine seisma suudab jääda.
Tänx Cyber.
Kui siin on keegi, kes on varem teinud, oleksin infi eest ikkagi tänulik.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

P Dets 10, 2006 20:34

94 aasta masinal oli piki tagasillatala. selline reguleerimismutter trossi peal
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

P Dets 10, 2006 22:31

Algselt postitas: Motorhead
2 trossi on ja regulaatorit ei paista. Mul on seal hull hulk katteplekke. Kõik on viisakalt küljes ja auto ei ole mingi luukere. Peab hakkama neid ükshaaval maha võtma. Salongist konsooli sisse kah ei näe. Käega kobades ei tundu seal pingutit olevat.


2 trossilisel on regulaator põhja keskel kaitsepleki all,tagasilla pool vaadates näed seda.käib pika 13 padruniga.eelnevalt tuleks klotsid trumli ligi kruttida.

tonnisega pole midagi ühist,seal on kässariks sõidupiduri klotsid,NG`l aga trummelpidur kässariks.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#11

E Dets 11, 2006 1:15

enamasti on veaks roostetanud trummel. Nägi hiljuti kuidas ühel nissanil seda päästa püüti. Temal oli vist kässar liialt pinges. vaba jooks paistis puuduvat. Kerge tavott ja rooste eemaldaja ning vana pani rõõmsalt edasi:o
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

E Dets 11, 2006 6:53

NG`l see häda eriti ei kummita.Kui oled veendunud,et klotsid/trummel/regukaator on korras, lased trossipinguti lõdvaks, pingutad klotsid kerge puuteni trumlipinnale.Nüüd pingutad trossi nii,et kangi esimeses astmes hakkab pidur rakenduma ja viiendas on max. pidurdusjõud. Seega kang peaks ideaalis tegama 5 "plõksu" ,kui põhja tõmbad..

NB. 9-5 puhul ei tohi trossist reguleerida.Ainult trumlist.
Sumps
Postitusi: 59
Liitunud: L Dets 31, 2005 13:51
Asukoht:
Auto:

#13

E Dets 11, 2006 12:15

Jap, viis plõksu lugesin manualist välja ja enda omal selliseks ka sain peale klotside regulli, ja trumli all mõtlesin kässari trumlit, mis kettaga ühes on.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

N Dets 14, 2006 21:12

Algselt postitas: Sumps
Jap, viis plõksu lugesin manualist välja ja enda omal selliseks ka sain peale klotside regulli, ja trumli all mõtlesin kässari trumlit, mis kettaga ühes on.

Saime aru küll,mida mõtlesid:P

Tegelikult,et korralikult kässar tööle saada,tuleks ketas/trummel maha võtta ja hoovastik+regulaator puhtaks teha,määrida jne.
Roostes mehanism kipub ainult üht klotsi suruma.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#15

N Dets 14, 2006 22:05

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: Sumps
Jap, viis plõksu lugesin manualist välja ja enda omal selliseks ka sain peale klotside regulli, ja trumli all mõtlesin kässari trumlit, mis kettaga ühes on.

Saime aru küll,mida mõtlesid:P

Tegelikult,et korralikult kässar tööle saada,tuleks ketas/trummel maha võtta ja hoovastik+regulaator puhtaks teha,määrida jne.
Roostes mehanism kipub ainult üht klotsi suruma.

Kõigest suurepäraselt aru saadud.
Kõnealusel autol nagu juba öeldud liiguvad kõik detailid perfektselt. Lugesin ära, et kässar tuleb 7-ndasse klõpsu. Teen kõik Trionicu näpunäidete kohaselt ja annan tulemusest teada. :head:
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#16

N Mär 08, 2007 22:32

Nüüd siis kõik toimib nagu peab! :beer:
Vasta