NG käsipiduri reguleerimine.
Et siis soovid käsipiduri klotse regullida? Ratas alt ära, otsid üles trummlilt reguleerimisaugu ja keerad selle nii, et auk jääb otse alla ja siis keerad seda nõksu võrra paremale, siis ajad sealt lapiku kruvika sisse ja otsid selle reguleerimise hammasratta ülesse ja siis nikutad kruvika otsa üles poole niikaua kuni soovitud pinge käes.
Esimest korda seda tehes pidi Sumps supporti ja trumli maha kiskuma, sest muidu lihtsalt ei leidnud seda õiget reguleerimiskohta ülesse. teise poolega läks asi juba lihtsamalt.
Esimest korda seda tehes pidi Sumps supporti ja trumli maha kiskuma, sest muidu lihtsalt ei leidnud seda õiget reguleerimiskohta ülesse. teise poolega läks asi juba lihtsamalt.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult on tavaveaks lihtsalt olnud trossi kinnijäämine kõrisse. ja alati aitanud õlitamine ja siis kenasti tööle hakanud.
ja et käsipidur end ise reguleeriks tuleb teda ka kasutada. kui ei kasuta, siis tekivad igasugu anomaaliad
edit. otsi trossipidi yhenduskohta
ja et käsipidur end ise reguleeriks tuleb teda ka kasutada. kui ei kasuta, siis tekivad igasugu anomaaliad
edit. otsi trossipidi yhenduskohta
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kas ma saan õigesti aru, et trossi ei saagi pingutada?
Iseenesest kõik liigub nagu uuel autol, lihtsalt võtab väga ülevalt. Ülevaatusel ei öeldud midagi, lihtsalt endal ebamugav.
Muide ei ole trummelpidurid! Kas seal on ketta sees eraldi käsipiduri klotsid nagu Mersul või pidasid sa silmas trummelpiduriga autot? Ilmselt viimane variant, kuigi ma ei vaadanud kanalist supportit väga lähedalt, siis see kuidas tross sinna külge läheb, vihjaks justkui Audi- laadsele konstruktsioonile.
Iseenesest kõik liigub nagu uuel autol, lihtsalt võtab väga ülevalt. Ülevaatusel ei öeldud midagi, lihtsalt endal ebamugav.
Muide ei ole trummelpidurid! Kas seal on ketta sees eraldi käsipiduri klotsid nagu Mersul või pidasid sa silmas trummelpiduriga autot? Ilmselt viimane variant, kuigi ma ei vaadanud kanalist supportit väga lähedalt, siis see kuidas tross sinna külge läheb, vihjaks justkui Audi- laadsele konstruktsioonile.
2 trossi on ja regulaatorit ei paista. Mul on seal hull hulk katteplekke. Kõik on viisakalt küljes ja auto ei ole mingi luukere. Peab hakkama neid ükshaaval maha võtma. Salongist konsooli sisse kah ei näe. Käega kobades ei tundu seal pingutit olevat.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
94 aasta masinal oli piki tagasillatala. selline reguleerimismutter trossi peal
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: Motorhead
2 trossi on ja regulaatorit ei paista. Mul on seal hull hulk katteplekke. Kõik on viisakalt küljes ja auto ei ole mingi luukere. Peab hakkama neid ükshaaval maha võtma. Salongist konsooli sisse kah ei näe. Käega kobades ei tundu seal pingutit olevat.
2 trossilisel on regulaator põhja keskel kaitsepleki all,tagasilla pool vaadates näed seda.käib pika 13 padruniga.eelnevalt tuleks klotsid trumli ligi kruttida.
tonnisega pole midagi ühist,seal on kässariks sõidupiduri klotsid,NG`l aga trummelpidur kässariks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
enamasti on veaks roostetanud trummel. Nägi hiljuti kuidas ühel nissanil seda päästa püüti. Temal oli vist kässar liialt pinges. vaba jooks paistis puuduvat. Kerge tavott ja rooste eemaldaja ning vana pani rõõmsalt edasi:o
NG`l see häda eriti ei kummita.Kui oled veendunud,et klotsid/trummel/regukaator on korras, lased trossipinguti lõdvaks, pingutad klotsid kerge puuteni trumlipinnale.Nüüd pingutad trossi nii,et kangi esimeses astmes hakkab pidur rakenduma ja viiendas on max. pidurdusjõud. Seega kang peaks ideaalis tegama 5 "plõksu" ,kui põhja tõmbad..
NB. 9-5 puhul ei tohi trossist reguleerida.Ainult trumlist.
NB. 9-5 puhul ei tohi trossist reguleerida.Ainult trumlist.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Sumps
Jap, viis plõksu lugesin manualist välja ja enda omal selliseks ka sain peale klotside regulli, ja trumli all mõtlesin kässari trumlit, mis kettaga ühes on.
Saime aru küll,mida mõtlesid:P
Tegelikult,et korralikult kässar tööle saada,tuleks ketas/trummel maha võtta ja hoovastik+regulaator puhtaks teha,määrida jne.
Roostes mehanism kipub ainult üht klotsi suruma.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: Sumps
Jap, viis plõksu lugesin manualist välja ja enda omal selliseks ka sain peale klotside regulli, ja trumli all mõtlesin kässari trumlit, mis kettaga ühes on.
Saime aru küll,mida mõtlesid:P
Tegelikult,et korralikult kässar tööle saada,tuleks ketas/trummel maha võtta ja hoovastik+regulaator puhtaks teha,määrida jne.
Roostes mehanism kipub ainult üht klotsi suruma.
Kõigest suurepäraselt aru saadud.
Kõnealusel autol nagu juba öeldud liiguvad kõik detailid perfektselt. Lugesin ära, et kässar tuleb 7-ndasse klõpsu. Teen kõik Trionicu näpunäidete kohaselt ja annan tulemusest teada. :head: