NG900 ja 9-3 mudelitest ja mootoritest

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

E Dets 25, 2006 16:25

Split Kaspariuse auto teemast, läks juba suuremaks aruteluks muudel teemadel.
Cyber

Algselt postitas: roomlane
Selle http://www.saabnet.ru/vin.htm järgi näitab:
VIN: YS3DE55KXY2023675
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-3
Body type: 5-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: 2.0 Turbo, 205 hp
Model year: 2000
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 023675
Control symbol: Passed
SRS: Model range III, Driver's airbag, 900SE



minu 9-3 raamat näitab, et kui viies täht on E, siis on tegemist mudeliga 9-3 SE ja vaid juhi turvapadjaga.
tähed G ja H näitaksid aerot.
kas siis myya pettis??

8 täht K näitab tõepoolest 2,0 turbo. 205 hj.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#2

E Dets 25, 2006 17:24

Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: roomlane
Selle http://www.saabnet.ru/vin.htm järgi näitab:
VIN: YS3DE55KXY2023675
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-3
Body type: 5-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: 2.0 Turbo, 205 hp
Model year: 2000
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 023675
Control symbol: Passed
SRS: Model range III, Driver's airbag, 900SE



minu 9-3 raamat näitab, et kui viies täht on E, siis on tegemist mudeliga 9-3 SE ja vaid juhi turvapadjaga.
tähed G ja H näitaksid aerot.
kas siis myya pettis??

8 täht K näitab tõepoolest 2,0 turbo. 205 hj.


See lõpp on naljakas, miks 9-3 oma pakub 1 padja ja 900 SE ???

Minu SE-l on 5. täht F ja decode pakub:
SRS: Dual Airbags, 9-3SE,
samas pidi kuulu järgi patju lausa 4 olema.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

E Dets 25, 2006 17:27

Ei müüja ei petnud ja ma olin täiesti teadlik millise auto ma saan. Ivomets, milles arusaamatus? SE varustusega aero mootoriga liikur. Mulle selgemast selgem.
Ostes uut autot salongist/tehasest saad tavaliselt valida endale mootori millist ise tahad.(enamikel juhtudel).
Selle auto puhul klient valis endale võimsaima mootori ja tavalise kere/varustuse.Hunt lambanahas noh...:D Viggeni mootorit sinna väga suure tõenäosusega ei saanud osta.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

E Dets 25, 2006 17:35

Algselt postitas: Tan
See lõpp on naljakas, miks 9-3 oma pakub 1 padja ja 900 SE ???

Minu SE-l on 5. täht F ja decode pakub:
SRS: Dual Airbags, 9-3SE,
samas pidi kuulu järgi patju lausa 4 olema.


F tähe puhul ka minu raamat näitab mudeliks samuti 9-3 SE, aga topelt turvapadjad.

no kasparius, sul pole ju aero, niiöelda siis-
otsingut kasutades leiad, et SE mudeleid , 5 ukselisi, tehtigi ka HOT- high output turbo mootoritega täiesti seeriana
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

E Dets 25, 2006 17:51

Algselt postitas: Tan
See lõpp on naljakas, miks 9-3 oma pakub 1 padja ja 900 SE ???

Minu SE-l on 5. täht F ja decode pakub:
SRS: Dual Airbags, 9-3SE,
samas pidi kuulu järgi patju lausa 4 olema.


Tundub, et neil on seal mõned näpukad sisse jäänud. Minu NG kohta ütleb nii:

VIN: YS3DF35NXT2022496
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900 2nd generation
Body type: 3-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B204L - 2.0L turbo with intercooler
Model year: 1996
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 022496
Control symbol: Passed
SRS: Dual Airbags, 9-3SE

patjade arv on õige aga 9-3SE koha pealt on väike kahtlus;) Kasti pakub samuti manual, kuigi tegelikult on sensonic.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

E Dets 25, 2006 17:56

vinid:

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#7

E Dets 25, 2006 18:06

Kaasreisija ees armatuuril pole mu 9-3-l srs märki. NG-l mul oli kiri. Ju siis ikka peab olema mingi märge ja minul seda pole. Järeldus 1 airbag? Vähe kuidagi 2000 aasta saabi kohta. Isegi mu Ng-l oli 2 bagi kuigi 94 aasta ja mitte üldsegi SE varustus. Igasuguseid imelikke autosid ikka tellitakse endale tehasest....confused.
Sent from my Monte Carlo using B236
vupsti
Postitusi: 4
Liitunud: T Aug 15, 2006 22:30
Asukoht:
Auto:

#8

E Dets 25, 2006 18:06

205 hp SE ja 205 hp SE Aero vahe on siin:

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?DISP=2&add=1&cache=no

uuestpeast hinnavahe 4000 eur millest 2000 eur moodustab el.mäludega istmed. Ülejäänud raha eest saab kere värvi alumised liistud ja sportistmed ning rooli.Tehnika on täpselt sama.
vupsti
Postitusi: 4
Liitunud: T Aug 15, 2006 22:30
Asukoht:
Auto:

#9

E Dets 25, 2006 18:11

Oh unustasin - Aero märgi saab ka suunatule peale.
smurhv
Postitusi: 17
Liitunud: L Dets 09, 2006 14:27
Asukoht:
Auto:

#10

E Dets 25, 2006 19:08

VIN: YS3DE55N3S2001812
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900 2nd generation
Body type: 5-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B204L - 2.0L turbo with intercooler
Model year: 1995
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 001812
Control symbol: Passed
SRS: Model range III, Driver's airbag, 900SE

aga mis varustus minu masinal on?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#11

E Dets 25, 2006 19:23

Kas mul on õigus kui nii:
NG900 2,0T- B204L
9-3 2,0T (HOT)- B204R
9-3 2,0T(185hj)- B204L.
Ehk 9-3 peal siis seesamane mootor mida NG900 juba alates `94 kasutas?
Kui palju B204L ja B204R mootoritel peale turbo vahet üldse on?
Tundub, et aastast 2000 on mootorid hoopis B205R.1998-1999 on B204R
B205 mootorid on needsamad, mis 9-5-l peal?
Nüüd tekib küsimus, et mis vahe on 204- ja 205?
Sent from my Monte Carlo using B236
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#12

E Dets 25, 2006 22:26

Siin on 900 mootorid

* 1979–1989 — 2.0 L (1985 cc) B201 NA, single-carb, 99 hp/73.5 kW at 5200 rpm and 163 N·m (119 ft·lbf)
* 1979–1984 — 2.0 L (1985 cc) B201 NA, dual-carb, 106 hp/79.5 kW at 5200 rpm and 165 N·m (121 ft·lbf)
* 1979–1989 — 2.0 L (1985 cc) B201 NA, FI, 116 hp/87 kW at 5500 rpm and 168 N·m (123 ft·lbf) at 3700 rpm
* 1979–1985 — 2.0 L (1985 cc) B201 Turbo, 143 hp/107 kW at 5000 rpm and 235 N·m (173 ft·lbf)
* 1986–1989 — 2.0 L (1985 cc) B201 Intercooled turbo, 138-155 hp/103-114 kW at 5000 rpm and 235 N·m (173 ft·lbf)
* 1984–1993 — 2.0 L (1985 cc) B202 16-valve turbo, 160-175 hp/118-129 kW at 5500 rpm and 255-273 N·m (188-201 ft·lbf)
* 1989–1993 — 2.0 L (1985 cc) B202 16-valve, NA, 124-128 hp/93–96 kW at 6100 rpm and 170-177 N·m (125-130 ft·lbf)
* 1990–1993 — 2.0 L (1985 cc) B202 16-valve low pressure turbo (LPT), 143 hp/107 kW at 5600 rpm and 202 N·m (149 ft·lbf)
* –1994 — 2.0 L (1985 cc) B202 16-valve intercooled turbo (FPT) in the convertible.
* 1991–1993 — 2.1 L (2119 cc) B212 NA, FI, 138 hp/103 kW at 6000 rpm and 180 N·m (133 ft·lbf)

Siin on NG 900 mootorid

2.0 L B204L 16-valve turbo intercooled, 185 hp (136 kW)
2.0 L B204I normally-aspirated 16-valve four cylinder, 130 hp
2.0 L B206I normally-aspirated 16-valve four cylinder with no balance shafts, 133 hp
2.3 L B234I normally-aspirated 16-valve four cylinder, 150 hp
2.5 L B258I 54° V6, 24-valve, 170 hp DIN (125 kW)

Siin on 9-3 mootorid

* 2.0 L B204 I4, 138 hp ECE (1998-1999)
* 2.0 L B204 I4, turbo, 185 hp ECE (136 kW) (1998-1999)
* 2.0 L B205 I4, turbo, 185 hp ECE (136 kW) (2000-2002)
* 2.0 L B205E (non-US) I4, LPT(light pressure turbo), 150 hp ECE (110 kW) (2000-2002)
* 2.0 L B205R I4, turbo, 205 hp ECE (151 kW) (1999-2003)
* 2.3 L B235R I4, turbo, 230 hp ECE (169 kW) (1999-2002)
:drive:
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#13

T Dets 26, 2006 13:37

Mis see SE üldse tähendab? serial edition?
kiilik
Postitusi: 6
Liitunud: K Nov 22, 2006 20:21
Asukoht:
Auto:

#14

T Dets 26, 2006 15:18

Kas mul on õigus kui nii:
NG900 2,0T- B204L
9-3 2,0T (HOT)- B204R
9-3 2,0T(185hj)- B204L.
Ehk 9-3 peal siis seesamane mootor mida NG900 juba alates `94 kasutas?
Kui palju B204L ja B204R mootoritel peale turbo vahet üldse on?
Tundub, et aastast 2000 on mootorid hoopis B205R.1998-1999 on B204R
B205 mootorid on needsamad, mis 9-5-l peal?
Nüüd tekib küsimus, et mis vahe on 204- ja 205?



Kasparius vahe 204 ja 205 vahel on peamiselt selles et üks on trionic 5 ja teine T7 . Kapoti all saad selle järgi aru, et ühel peal punane DI ja teisel must. Loomulikult on ka muu elektronika pisut teine kaasa arvatud ECU.
Ja mootorit B204R tehti ainult 1 aasta ja manuaalkastiga eranditult. Suhteliselt rariteetne vörreldes teiste B204L ja uuemate B205L ja R mootoritega mida tehti igast variante, küll manuaal ja automaatkastiga ja pandi peale nii aerodele SE ja 9-5 le. R mootorid pidavat pisut kõvemat valu kannatama ja selle poolest ka rohkem hinnatud mootori tuunijate seas. Ehk võib võtta mootorist rohkem välja kartmata et sellega mootorit ennast kohe puruks ei lase. Lisaks on HOT masinatel ehk siis need R mootorid peal tehase poolt Viggeni intercooler mis peaks siis rohkem külma õhku andma kui tavalised dual crossflow I/C.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#15

T Dets 26, 2006 16:55

tänan kiilik. Nüüd olen targem. Seda di kasseti värvuse vahet ja trionc7 tedsin ise aga muu oli uus inff. Veelkord tänu.:notworthy:
Kas B205R mootor kannatab ka ebapiisava karterituulutuse ja "oil sludge" probleemi all?
Sent from my Monte Carlo using B236
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#16

K Dets 27, 2006 14:50

Algselt postitas: Cyber
Andrese postitusele peaks lisama, et need on klassiku mootorid seal "900 mootorite" all.

SE puhul on igasugu kola auto küljes rohkem kui S puhull..:) Millest need tähed täpselt tulnud on, ei oska ma küll öelda. Võibolla on S nagu standard ja SE standard+ekstra??

Parandasin natukene oma postitust.
:drive:
kiilik
Postitusi: 6
Liitunud: K Nov 22, 2006 20:21
Asukoht:
Auto:

#17

K Dets 27, 2006 15:10

B 205R mootor selle karteri tuulutus jama käes nüüd ei tohiks küll vaevelda. Pole isiklikult küll kuulnud.Teiseks on seal juba ka mitsu turbo mis kannatab rohkem kui garreti madalsurve omad. Samuti olen lugend kuskilt inglise foorumist et need HOT ehk siis high output turbod on suurema läbi laskega. S.t. turbost edasi I/C läheb suurem toru kui tavalistel turbotel ja sealt siis ka mootorisse, sellega peaks antama suurem võimsus juba suht madalatel pööretel ja ei pea ajama mootorit enne 3000 rpm juurde et turbo endast märku annaks. Kui ma ei eksi siis vist juba kuskil 2000 rpm juures on sinu masinal moment 280 Nm. Mis 136 kw masinal on samas vahemikus 260 Nm. Huvitav on veel üks asi et B204R mootor mis on 147 kw ja on 200 hp on moment suurem 286Nm kui B205R 151Kw ja 205 hp .
priidu
Postitusi: 28
Liitunud: E Okt 16, 2006 21:56
Asukoht:
Auto:

#18

N Jaan 04, 2007 22:19

küsiks siis ka veidi eelpool välja toodud keretähise lugemise kohapealt et see 4 täht seal mul D ja autoks 900 SE ´98.a. aga seal näitas see täht auto tüübiks 9-3? kas see 900 puhul siis tähendabki teist tüüpi ?
Vasta